دانش و سلامت

هدیه دادن آیفون ۳ میلیارد تومانی برای ولنتاین!

به گزارش خبرگزاری مجله ایرانی، شرکت Caviar که به سفارشی‌سازی محصولات اپل و سامسونگ شهرت دارد، چند محصول منحصربه‌فرد را به‌مناسبت روز ولنتاین رونمایی کرده است. در بیانیه‌ای رسمی، کاویار مدل‌های ویژه‌ی «باغ عدن» آیفون ۱۵ پرو را به‌نمایش گذاشت. برجسته‌ترین نسخه‌ی این مجموعه مدل Panther Gold 18K آیفون ۱۵ پرو مکس است که با قیمت ۶۰,۳۵۰ دلار (حدود ۳ میلیارد تومان) گران‌ترین نسخه محسوب می‌شود.

بر اساس گزارش زومیت، ویژگی‌ منحصربه‌فرد پنتر گلد بدنه‌ی طلای ۱۸ عیار و نقش برجسته‌ی آن با طرح پلنگ است که با ۱۵۹ الماس سیاه تزیین شده است. سری باغ عدن شامل پنج مدل آیفون ۱۵ پرو است که هرکدام با مواد اولیه‌ی گران‌قیمت، ازجمله الماس و سنگ‌های قیمتی و کریستال‌های سواروسکی تزیین شده‌اند. هدف این مجموعه ارتقای آیفون به جایگاه جواهرات گران‌قیمت و یادآور سری Panthere برند کارتیه است.

هدیه دادن آیفون ۳ میلیارد تومانی برای ولنتاین!

مدل Bird of Paradise
هدیه دادن آیفون ۳ میلیارد تومانی برای ولنتاین!
مدل Wonderful Orchid

مدل Bird of Paradise از روکش طلای ۲۴ عیار و ۱۳۹ کریستال‌ سواروسکی بهره می‌برد. مدل Wonderful Orchid ترکیبی از پوست گوساله‌ی قرمز، روکش طلای ۲۴ عیار، ۹ الماس و روکش میناکاری‌شده است. مدل Lovely Butterfly نیز از پوست گوساله‌ی سفید و ۳۵ الماس و روکش طلای ۲۴ عیار برای تکمیل ظاهر مجلل خود استفاده می‌کند.

هدیه دادن آیفون ۳ میلیارد تومانی برای ولنتاین!

مدل Lovely Butterflies
هدیه دادن آیفون ۳ میلیارد تومانی برای ولنتاین!
مدل Mystical Panther

سایر مدل‌های این مجموعه با قیمت‌های ارزان‌تر از مدل Panther Gold 18K عرضه می‌شوند. قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو مدل Wonderful Orchid از ۹,۶۳۰ دلار شروع می‌شود. هر محصولی از مجموعه‌ی باغ عدن همراه با ایرتگی به‌شکل قلب عرضه می‌شود که می‌توان آن را جداگانه و به‌عنوان اکسسوری مد برای کیف نیز خرید. کالکشن باغ عدن نسخه‌های محدودی دارد و مدل پنتر گلد، تنها در تعداد ۱۴ دستگاه عرضه می‌شود. سایر مدل‌ها هرکدام به ۹۹ دستگاه محدود هستند.

کاویار که تاکنون بارها خبرساز شده، قبلاً چندین محصول متمایز را روانه‌ی بازار کرده است. این محصولات شامل گلکسی اس ۲۴ اولترا سفارشی با ساعت مکانیکی و اژدهای طلای ۲۴ عیار و مدلی از آیفون ۱۵ پرو ۹۰۰۰ دلاری است که به‌عنوان بخشی از مجموعه Versus با نماد وایکینگ پوشانده شده است. کاویار قاب محافظ جدیدی نیز برای گوشی اپل عرضه کرده است که فناوری سازگار با محیط‌زیست را با ظاهر تجملی ترکیب می‌کند.

۵۸۳۲۳

مشاهده مطالب بیشتر

گروه تحریریه علوم پزشکی

با تمرکز بر علم و دانش پزشکی، من می‌خواهم مطالبی را ارائه دهم که به شما کمک کند تا سلامتی خود را حفظ کنید و بهبود بخشید.
دکمه بازگشت به بالا