اجتماعمجله کسب و کار

افزایش لایک اینستاگرام رایگان برای کامپیوتر

محتوای این مطلب پنهان

 خرید لایک

خرید لایک ارزان و با کیفیت بالا از مهم ترین نکاتی است ک در زمان خرید لایک اینستاگرام باید به آنها توجه کنید. به عنوان مثال اگر شما می خواهید خرید لایک ایرانی را انجام دهید؛ باید از کیفیت آنها و ایرانی بودن لایک اطمینان کافی داشته باشید. به همین دلیل باید حتما از وب سایتی خرید کنید که قابل اطمینان باشد.

خرید لایک واقعی

از زمان های خیلی دور تا الان افزایش لایک یکی از مهم ترین دغدغه های تمام افراد فعال در اینستاگرام بوده است. راه های زیادی برای این کار وجود دارد ولی خرید لایک اینستاگرام یکی از مهم ترین کارهایی است که می تواند این کار را برای شما انجام بدهد.

خرید فالوور ارزان اینستاگرام

یکی از کارهایی که می تواند تعداد لایک پست های شما را افزایش دهد افزایش فالوور می باشد. خرید فالوور از انواع مختلف مانند خرید فالوور 100 درصد واقعی، خرید فالوور اینستاگرام ارزان، خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور ایرانی و خرید فالوور واقعی اینستاگرام می تواند به افزایش لایک اینستاگرام شما کمک زیادی کند.

به عنوان مثال اگر شما خرید فالوور واقعی فعال ایرانی را برای پیج اینستاگرام خود انجام دهید؛ قطعا لایک هایی که پست های شما دریافت می کنند لایک واقعی ایرانی می باشند.

بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام و لایک

خرید از وب سایتی که خدمات آن کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین قیمت خدمات آن مناسب باشد؛ می تواند بهترین وب سایت برای خرید فالوور باشد. وب سایت مای ممبر بهترین وب سایت برای خرید خدمات اینستاگرام است.

همچنین علاوه بر لایک و فالوور شما می توانید از وب سایت مای ممبر خرید ویو اینستاگرام از انواع مختلف مانند خرید ویو استوری، خرید ویو پست اینستاگرام و خرید بازدید اینستاگرام را انجام دهید و از کیفیت بالای این خدمات نهایت استفاده را انجام دهید.

آیا دریافت لایک رایگان تاثیر مثبتی در کسب درآمد دارد؟

دریافت لایک رایگان اینستاگرام برای پست های اینستاگرام می تواند گزینه خوبی برای رشد و توسعه در مدت زمان محدود باشد. بسیاری از مردم به طور قابل درک نگران تأثیر لایک رایگان بر تجارت خود هستند. اما باید بگوییم که سرویس رایگان نوع فالوور نه تنها هیچ آسیبی به کسب و کار شما وارد نمی کند، بلکه باعث ارتقا و جلب اعتماد کاربران می شود.

توصیه می کنیم سرویس لایک رایگان و سایر خدمات پشتیبانی فالوور اینستاگرام را از دست ندهید.

چرا باید از خدمات رایگان مانند استفاده کنیم؟

با استفاده از سرویس لایک رایگان، می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای شاهد افزایش رایگان لایک پست های اینستاگرام خود باشید. در نظر داشته باشید که خدمات ردیابی رایگان با بالاترین ظرفیت و بالاترین کیفیت ارائه می شود.

این یک درد معمولی است که به دنبال نکاتی برای افزایش لایک اینستاگرام هستیم. ما در این برنامه یک کسب و کار ایجاد کرده ایم و به دنبال فروش محصولات یا خدمات خود هستیم.

بزرگترین ملاک ما و همه کسانی که در این برنامه شرکت می کنند، تعداد لایک های ارسالی کاربران است. علاوه بر این تعداد این لایک ها تاثیر زیادی در افزایش تعامل و بازدید دارد. در ادامه با هم به مزایای لایک بیشتر می پردازیم.

ممکن است ما به روش های مختلف فالوورهای زیادی را به صفحه خود جذب کرده باشیم، اما هیچ کدام از آنها خواهان پست های ما نیستند. ماه ها از راه اندازی صفحه شما می گذرد، و دوستان و فالوورهای شما همچنان بدون توجه به آنچه که پست می کنید، صفحه شما را مرور می کنند.

این مقاله به شما کمک می کند تا با 30 ایده ای که به شما می دهیم راه حلی برای افزایش لایک در اینستاگرام پیدا کنید. پس بیایید با هم به این ایده ها نگاه کنیم.

تاثیر افزایش لایک نامحدود اینستاگرام

در اینجا چند نکته کلیدی برای پیشرفت کاربران وجود دارد:

هرچه تعداد لایک های شما بیشتر باشد، مکان های ورود به اینستاگرام اکسپلورر قوی تر و در نتیجه افزایش تعداد فالوورها خواهید داشت.

هرچه این عدد بیشتر باشد، محتوای شما مفیدتر است. کاربران جدیدی که به صفحه شما می آیند این را به خوبی درک خواهند کرد.

نحوه افزایش لایک در اینستاگرام

تنها راه طبیعی برای افزایش لایک اینستاگرام شما این است که مسیر زیر را دنبال کنید. اما برای دستیابی به تعداد بالای لایک، افراد از برنامه رایگان لایک اینستاگرام یا اپلیکیشن پولی لایک افزایش دهنده اینستاگرام استفاده می کنند.

اگر حوصله انجام روش های زیر را ندارید، بهتر است صفحه خود را حذف کنید. برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ باید منتظر بمانید تا بتوانید از فعالیت هایی که انجام داده اید پاسخ مناسب را دریافت کنید.

اینستاگرام به عنوان یک نرم افزار تقویت کننده برای کامپیوتر یا گوشی تفاوتی ندارد، آسیب زیادی به صفحه شما وارد می کند که در انتهای این مقاله می توانید آن را بخوانید.

1- بهبود کیفیت عکس

شاید در هر مقاله ای که می خوانید، فقط به ارسال محتوا تشویق می شوید. و کیفیت عکس ها و محتوایی را که می خواهید پست کنید دست کم بگیرید. اما باید به شما بگوییم که این یک تصور اشتباه است. همه ما به دنبال زیبایی هستیم و بهترین ها را می بینیم.

بنابراین با گرفتن عکس های با کیفیت پایین یا کپی کردن عکس ها از گوگل یا جاهای دیگر (بدون کیفیت) از ارزش کار خود کم نکرده اید. برای ایجاد مقاله یا عکس نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید.

اگر فروشگاه و صفحه فروش محصول دارید و هر روز محصولات خود را منتشر می کنید، بهتر است با گوشی مناسب چند عکس با کیفیت از محصول خود بگیرید.

قطعا با تغییر کیفیت عکس ها شاهد افزایش لایک اینستاگرام خواهید بود.

2- از همین تم ها استفاده کنید

شاید بپرسید استفاده از طرح یا تم یکسان چه تاثیری بر افزایش لایک در اینستاگرام خواهد داشت. هماهنگی محتوای شما به دفتر شما هویت منحصر به فردی می دهد.

یعنی کاربری که هنوز در صفحه گسترده شماست، وقتی پست شما در صفحه فید او ظاهر می شود، با یادآوری یک تم رنگی خاص به شما و سبک کاری و موضوع شما یادآوری می کند.

آیا این چیز بدی است؟

وقتی برای فالوورهای خود واضح و متمایز باشید، لایک اینستاگرام رایگان دریافت خواهید کرد.

3- اشتراک گذاری در رسانه های دیگر

یکی دیگر از راه های افزایش لایک در اینستاگرام، ارسال اطلاعات در سایر شبکه های اجتماعی است. نیازی نیست سخت کار کنید و خودتان را به دردسر بیاندازید.

وقتی مطلبی را منتشر می کنید، قبل از انتشار این موضوع، خود برنامه از شما در مورد انتشار این مقاله در برنامه دیگری سوال می پرسد. تنها هزینه این روش نصب فیلتر شکن می باشد.

ممکن است افرادی در برنامه های دیگر باشند که با دیدن مطالب شما در صفحه شما به کار شما در این برنامه علاقه مند شوند. ترفندهای افزایش لایک اینستاگرام به همین سادگی است که می خوانید.

4- از هشتگ های مناسب استفاده کنید

استراتژی هشتگ یکی از راه های زیادی برای افزایش لایک در اینستاگرام است. هشتگ ها تنها زمانی تاثیر خود را نشان می دهند که محتوای شما دقیقاً با هشتگ زیر پست یکی باشد.

استفاده از هشتگ های نامربوط را متوقف کنید.

از 15 هشتگ بیشتر استفاده نکنید.

هشتگ های محبوب را برای موضوع کاری خود پیدا کنید.

رقبا را تجزیه و تحلیل کنید و هشتگ های بهتری پیدا کنید.

5- استفاده از هشتگ بیشتر است

تا اینجا چند راه برای افزایش لایک اینستاگرام را خواندید. روش دیگر استفاده از هشتگ های ترند است.

به یاد داشته باشید که دو تا سه هشتگ برای هر پست کافی است.

استفاده بیش از حد از این هشتگ ها می تواند مضر باشد.

استفاده از این هشتگ ها باعث می شود بیشتر دیده شوید.

6- لوکیشن ها را فراموش نکنید

قرار دادن یک نقطه در عکس‌هایتان، دیدن محتوای شما را برای افراد آن منطقه آسان‌تر می‌کند. قرار دادن یک مکان عمومی (مانند “مرکز شهر” به جای مناطقی که همیشه استفاده می کنید) شانس دیده شدن را افزایش می دهد.

مردم مناطق جغرافیایی عمومی را جستجو می کنند، بنابراین شانس خود را برای دریافت لایک بیشتر اینستاگرام به صورت رایگان افزایش دهید.

7- خروج از پشت صحنه

رسانه‌های اجتماعی مکانی برای به اشتراک گذاشتن لحظات صمیمی‌تر کسب‌وکارتان با فالوورهایتان هستند و به شما کمک می‌کنند شخصیت برندتان را توسعه دهید و ارتباط عاطفی خود را با مشتریانتان تقویت کنید.

پشت صحنه کسب و کار خود را به دنبال کنندگان خود نشان دهید. یک محصول را در تولید نشان دهید و نشان دهید که کارکنان شما چگونه کار می کنند. این نوع محتوا منحصر به فرد و جذاب است و به افزایش لایک اینستاگرام کمک می کند.

8- هدایای ویژه

ما همه چیزهای رایگان را دوست داریم!

دادن یک سری کادوهای ساده یکی از بهترین برنامه ها برای افزایش لایک اینستاگرام است. یک عکس زیبا از جایزه خود ارسال کنید. مهم نیست که جایزه شما ارزش مالی بالایی داشته باشد. فقط به کاربران نشان دهید که به یاد دارید.

کمک مالی شما می تواند:

یکی از محصولات شما

یکی از خدمات شما

یک هدیه الکترونیکی کوچک

یک مشاوره رایگان

و غیره.

9- هدیه بدهید

افزایش تعداد لایک اینستاگرام بستگی به اهمیت ویژه ای دارد که به کاربران داده می شود.

به راحتی به کاربر هدیه ندهید و دسته بندی کنید. قرار نیست مردم به راحتی وارد صفحه شما شوند و این موارد رایگان را دریافت کنند. یک کار کوچک بخواهید و در ازای آن هدیه بدهید.

10- افراد با نفوذ را وارد کنید

اگر توانایی مالی دارید، یکی از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام، کار با اینفلوئنسرها است. از آنها بخواهید که با محصولشان عکس بگیرند.

این به کسب و کار شما کمک می کند تا افراد بیشتری را در بازار هدف خود جذب کنید و اعتبار شما را از طریق رسانه های اجتماعی افزایش دهید.

11- معاوضه

به جای دانلود اپلیکیشن برای افزایش لایک در اینستاگرام، با صاحبان صفحات دیگر صحبت کنید و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید.

برای انجام این کار، مشاغلی را انتخاب کنید که با شغل شما مطابقت دارند. مقاله استراتژی تبلیغات اینستاگرام کمک زیادی به دانستن محتوای مهم در این زمینه می کند.

اما به طور خلاصه، باید افرادی را پیدا کنید که فالوورهای آنها نیز به محصول شما علاقه مند باشند. به عنوان مثال، اگر کت می فروشید، آن را با کسانی که در پوشاک زنانه کار می کنند معامله کنید.

12- از ویدئو استفاده کنید

سایر قالب های محتوا را امتحان کنید. وقتی در یک فید درهم و برهم نمایش داده می شوند، معمولاً جذاب تر از عکس ها هستند. یک ویدیو با چیزی مانند عبارت “چگونه” یکی از محصولات خود را ارسال کنید، نگاهی بیندازید.

مطمئن شوید که ویدیوی شما خوب به نظر می رسد. بسیاری از مردم استریم های خود را در مکان هایی می بینند که امکان گوش دادن به صدا وجود ندارد، بنابراین برای کسانی که می توانند با بازدید از آن موضوع را درک کنند، یک ویدیو بسازید.

از عبارات و پوشش های مشکوک برای جذاب تر کردن ویدیو استفاده کنید. افزایش لایک اینستاگرام بدون نرم افزار تنها از طریق این روش ها امکان پذیر است.

13- بومرنگ

بومرنگ نوعی محتوا است که بین GIF و ویدیو قرار می گیرد.

یک فیلم کوتاه است که به جلو و سپس به عقب بازی می کند. ارسال بومرنگ یکی دیگر از راه های عالی برای جلب توجه طرفداران است. بومرنگ سریعترین نوع محتوا در حال رشد است.

دانلود نرم افزار افزایش لایک در اینستاگرام از طریق بومرنگ از برنامه هایی مانند بازار و..

14- عکس های پیوسته

یکی دیگر از راه های عالی برای افزایش لایک عکس در اینستاگرام، استفاده از عکس های پیوسته به صورت سری است. از محتوای سریال برای ثبت لحظات مختلف یک رویداد، ایجاد داستانی برای به اشتراک گذاشتن با مخاطبان خود یا به اشتراک گذاشتن حالت های مختلف محصول خود استفاده کنید.

15- افراد مهم را شناسایی کنید

به دنبال حساب های تاثیرگذار در صنعت خود باشید و این حساب ها را در پست های جدید خود (در عکس خود) تگ کنید. این نه تنها به این حساب‌ها از عکس‌های جدید شما اطلاع می‌دهد، بلکه ممکن است عکس‌های شما را در بخش «برچسب‌ها» فیدهای آن‌ها نیز نمایش دهد.

این یک راه مفید برای دسترسی به سایر افراد در بازار هدف شما است و می تواند راهی برای افزایش لایک در اینستاگرام باشد.

16- انتشار عکس مشتریان

ارسال عکس از مشتریان و کاربران شما راهی عالی برای تعامل صمیمانه تر با افرادی است که شما را معرفی می کنند. این عکس‌ها نه تنها صحت کار شما را نشان می‌دهند (عکس‌هایی که مردم می‌خواهند به اشتراک بگذارند) بلکه باعث اعتبار بیشتر شما برای مشترکین غیرمشتری می‌شوند.

تگ کردن افراد در این عکس‌ها به آن‌ها و طرفدارانشان این امکان را می‌دهد که پست شما را ببینند و در نهایت لایک را در اینستاگرام رایگان افزایش دهند.

17- عکس محصول در حال استفاده

نحوه افزایش لایک اینستاگرام بسیار ساده است. اگر روش های بالا را خوانده باشید، می دانید که چند نکته کوچک که رعایت نمی کنیم چه تاثیری دارد.

مردم به دنبال دیدن محصول شما در حین استفاده از آن هستند. این بدان معناست که اگر شما جوراب بفروشید، کارگران دوست دارند جوراب را روی پای خود ببینند تا روی زمین صاف باشد.

18- نقل

اگر به دنبال دانلود برنامه ای برای افزایش لایک در اینستاگرام هستید، باید به شما بگوییم که سخت در اشتباهید. با چند ترفند ساده می توانید تعداد لایک های خود را افزایش دهید.

نیازی به خرج کردن و آسیب زدن به صفحه نیست. برای افزایش لایک اینستاگرام از سایت خارج شوید و به این قسمت توجه کنید. دلیل کمبود مشترکین و فعالیت آنها رعایت نکردن انواع محتوا است.

یکی از جذاب ترین قالب های محتوا، نقل قول ها است. از آنجا که نقل قول ها اغلب به صورت متن هستند، خواندن آنها آسان است. ارسال جملات از افراد مشهور در حوزه کاری خود راهی عالی برای جذب مخاطب است.

مهم نیست، فقط یک جستجوی ساده در گوگل انجام دهید.

19. از کاربران کمک بگیرید

یکی از ترفندهای افزایش لایک در اینستاگرام کمک گرفتن از مخاطبین است. اما چگونه

اگر آنقدر معروف هستید که کاربران با برند شما آشنا هستند، ممکن است کاربر در یکی از پست های خود از برند شما استفاده کرده باشد. از او بپرسید که آیا دیگر جذب این ارتباط نمی شود.

اگر آنقدر معروف نیستید که افراد زیادی شما را بشناسند، از مردم بخواهید عکسی با برند شما ارسال کنند. اگر این برای شما سخت است، از دوستان و آشنایان خود شروع کنید.

20. نظر بدهید

اگر دقت کنید، زیر هر پست سلبریتی یا اینفلوئنسر، نظرات زیادی وجود دارد. افراد زیادی به دنبال خواندن این نظرات هستند. یکی از مفسران باشید.

با این کار تبلیغات خوبی برای کسب و کار خود ایجاد کرده اید. افرادی که کامنت را می خوانند در صورت جذاب بودن کامنت شما به صفحه شما سر می زنند و نه تنها لایک اینستاگرام دیگران (افرادی غیر از فالوورهای خود) را افزایش می دهید، بلکه افزایش فالوور نیز خواهید داشت.

21- دنبال کنید

یکی از راه‌های یادگیری افزایش لایک در اینستاگرام، فالو کردن افراد در زمینه کاری است. پیروی از افراد یکی از راه هاست اما معمولا ما از همه پیروی می کنیم و به اصول انجام آن توجه نمی کنیم.

فقط افرادی را دنبال کنید که صفحات رقبا را دنبال می کنند یا مرتبط با رشته شما هستند. خانم های موجود در صفحه فروش مانتو برای دنبال کردن صفحه مربوط به لباس و خدمات زنانه ایده آل هستند.

بلافاصله پس از اینکه شروع به دنبال کردن شما کردند، آنها را نترسانید. اجازه دهید فالوورهای شما افزایش یابد. مشکلی نیست

22- ارسال محتوا مهمترین اصل برای افزایش لایک خودکار در اینستاگرام است

خرید افزایش لایک اینستاگرام مشکل شما را حل نمی کند. هنوز مشتری نخواهید داشت

این روش ممکن است دشوار به نظر برسد، اما پاسخی عالی خواهد داد.

هر روز مطالب را ارسال کنید. البته به یاد داشته باشید که تولید محتوای بدون کیفیت بی فایده است.

ارسال روزانه به این معنی است که شما دائماً دنبال کنندگان فعلی خود را درگیر می کنید و فالوورهای بیشتری به دست می آورید.

این امر تأثیر زیادی بر سئوی اینستاگرام شما دارد.

23- ساعات ویژه ارسال نامه

یکی از بزرگترین دلایلی که مردم محتوای شما را نمی بینند این است که در زمان های نامناسب پست می کنید. به اشتراک گذاری یک پست احتمال دیده شدن فالوورهای شما را در زمانی که اکثر آنها در برنامه هستند افزایش می دهد.

نحوه افزایش لایک در اینستاگرام به این روش بسیار ساده است. با کمی تحقیق و ارسال پست در زمان‌های مختلف، ببینید با چه زمان‌هایی بیشترین تعامل را دارید.

24- سوال بپرسید

هرچه افراد بیشتری به محتوای شما بپیوندند، احتمال اینکه روی محتوای شما دوبار کلیک کنند بیشتر می شود. راه حل به سادگی ایجاد زیرنویس های تعاملی است. برنامه های تقویت مانند اینستاگرام فقط شما را فریب می دهند.

سوالاتی بپرسید که کاربر را وادار به پاسخگویی کند:

آیا این مقاله را پسندیدید؟

آیا قبلا از این محصول استفاده کرده اید؟

نظرت راجع به آن چیست؟

مشکل شما با آن چیست؟

25. تاریخ را نادیده نگیرید

راه افزایش لایک اینستاگرام از طریق استوری است.

لازم نیست همیشه برای طراحی داستان آماده باشید. همان مطالبی که شما پست می کنید. تاریخچه پس از یک زمان معین (3 تا 4 ساعت).

یک هشتگ در استوری قرار دهید

مکان خاصی را تعیین کنید

از شکلک ها استفاده کنید

یک متن جذاب بنویسید

26- دعوت به لایک

جمع آوری لایک در اینستاگرام رایگان است فقط باید به روش های ذکر شده توجه کنید. اکنون که صفحه شخصی ما پر از صفحات کاری شده است، کاربر دیگر فرصتی برای کلیک بر روی محتوای زیر ندارد.

از مردم بخواهید این کار را انجام دهند.

27- خلاق باشید

اگر همچنان در حال انجام یک روند تکراری هستید، باید برنامه افزایش لایک اینستاگرام را دانلود کنید.

آیا هنوز اخبار را می بینید؟ یا هنوز ورزش می بینید؟ پاسخ منفی است. تنوع و خلاقیت در ارسال محتوا مهمترین نکته در اصول محتوا است.

اخبار و اتفاقات روز را نادیده نگیرید. محتوا را دسته بندی کنید و فقط محصول خود را نمایش ندهید.

28. چالش ایجاد کنید

در این آموزش افزایش لایک رایگان اینستاگرام، چالش نقش کلیدی در افزایش تعداد لایک در اینستاگرام دارد.

محتوا یا سؤالات جذاب برای همه نوع مخاطبان جذاب است و بیشتر آنها مایل به مشارکت هستند. سوالات سختی در مورد محصولات مختلف یا مسائل جامعه بپرسید.

مزایای انجام این کار:

مردم را به صفحه گسترده خود علاقه مند کنید

مشترکین بیشتر

افراد بیشتری در صفحه گسترده شما باقی می مانند

صفحه خود را به دیگران معرفی کنید

29- مسابقه ای ترتیب دهید

افزایش لایک در مسابقه اینستاگرام برای تمامی صفحات کاری کاملا مشخص است. وقتی مسابقه ای برگزار می کنید، افرادی که به دنبال هدایا هستند نیز به صفحه شما می آیند و در صورت تمایل شرکت می کنند.

افزایش لایک صفحه اینستاگرام مسابقه معمولا به دلیل همین چالش است. اما با محتوای خوب می توانید افراد را در آن فضا نگه دارید.

معایب نرم افزار افزایش لایک در اینستاگرام به صفحه ما !!!

باور کنید یا نه، همه کارهایی که اشتباه و نامناسب برای صفحه خود انجام می دهیم از اینستاگرام پنهان نمی شود و به راحتی تشخیص می دهد که ما کارهایی را انجام می دهیم که طبق قوانین آن نامناسب است.

نحوه افزایش لایک در اینستاگرام یکی از این کلاهبرداری هاست.

اما بیایید با هم بررسی کنیم که آیا افزایش لایک اینستاگرام برای ما برنامه خوبی است یا خیر؟

5 ضرری که روش های افزایش لایک اینستاگرام به صورت جعلی به ما وارد می کند

افزایش لایک اینستاگرام برنامه های خاصی دارد که گاهی پولی و گاهی رایگان هستند. اولین عیب این برنامه‌ها هزینه‌های غیرضروری است که برای خود متحمل می‌شویم که هیچ تأثیری بر گردش کار ما ندارد.

دومین عیب افزایش لایک آنلاین یا جعلی اینستاگرام مسدود شدن صفحه ماست. این برنامه به خوبی از غیر واقعی بودن این موارد آگاه است و در صورت ادامه می تواند صفحه ما را مسدود کند.

سومین نکته منفی افزایش لایک های تقلبی اینستاگرام از دست دادن اعتماد کاربران است. کاربران آنقدر که فکر می کنید به خواب نرفته اند. آنها به راحتی تشخیص می دهند که تعداد فالوورها و لایک های محتوای شما جعلی است. بنابراین اعتماد مردم به شما کاهش می یابد.

شما از همه روش ها برای افزایش مخاطب و جذب افراد به سمت خود استفاده می کنید، اما افرادی که می خواهند شما را دنبال کنند وقتی متوجه شوند خرید لایک ایرانی در اینستاگرام رایگان یا پولی است، احساس بدی پیدا می کنند.

برنامه هایی که در این زمینه کار می کنند از شما رمز عبور صفحه شما را می خواهند. احتمال هک شدن شما بسیار زیاد است. افزایش لایک اینستاگرام بدون رمز عبور ارزش ریسک از دست دادن صفحه شما را ندارد.

نتیجه

در این مقاله نحوه افزایش لایک در اینستاگرام را توضیح داده ایم و مضرات افزایش غیر واقعی لایک در اینستاگرام را توضیح داده ایم. انتخاب مسیر موفقیت به میزان اهمیت شما برای موفقیت بستگی دارد.

چندین روش آسان و کاربردی را با هم اجرا کنید و تاثیر آن را روی کسب و کار خود ببینید.

آموزش افزایش لایک اینستاگرام به یکی از دغدغه های اصلی کاربران این اپلیکیشن فوق العاده تبدیل شده است. از مدیران کسب و کار گرفته تا افرادی که دارای حساب شخصی هستند، همه دائماً در گوگل جستجو می کنند که چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهند.

اولین چیزی که در این زمینه باید بدانید این است که برای افزایش لایک اینستاگرام زیر تکنیک ها و ربات ها خط بکشید!

تا زمانی که تکنیک های اساسی و مفید وجود دارد، چرا به راه حل های دیگری فکر کنید؟ دور زدن کاربران خود با استفاده از روش های جعلی منجر به موفقیت واقعی نخواهد شد.

بنابراین، اگر واقعاً می‌خواهید لایک خود را با سالم‌ترین روش‌ها به صورت رایگان افزایش دهید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه افزایش لایک اینستاگرام را بیاموزیم. مطمئن باشید فردی که به فکر استفاده از ربات ها و روش های جعلی نباشد به بهترین شکل ممکن در اینستاگرام موفق خواهد شد.

خب، بیایید به اصل ماجرا بپردازیم و اینکه آیا افزایش لایک رایگان اینستاگرام واقعاً عملی است یا خیر…

همه ما این داستان را می دانیم. اینکه یک کسب و کار صفحه ای در اینستاگرام راه اندازی می کند به این امید که فروش خود را به طور چشمگیری افزایش دهد و مشتریان بیشتری را به سمت خدمات و محصولات خود جذب کند. خوب، مطمئنا، این یک ایده عالی است. زیرا قرار است این شرکت روی پلتفرمی فعالیت کند که در حال حاضر 600 میلیون کاربر دارد! این یک استراتژی تبلیغاتی منحصر به فرد است.

بعد از گذشت یک ماه تمامی پست های این صفحه حتی 10 لایک ندارند و پیشرفت چشمگیری مشاهده نشده است! خب، بدیهی است که مشکلی در کار وجود دارد و این شرکت از استراتژی درستی برای کار در اینستاگرام استفاده نکرده است.

اگر نمی خواهید جزو آن دسته از افراد باشید پیشنهاد می کنیم از 30 ایده ای که در این مطلب برای شما قرار می دهیم استفاده کنید و لایک اینستاگرام خود را بدون نیاز به ربات ها و نرم افزارهای مختلف و کاملا رایگان افزایش دهید. این ایده ها برای صفحات شخصی و همچنین حساب های تجاری مفید خواهد بود.

به زودی شروع می کنیم …

از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید

ممکن است با خود بگویید که این تکنیک بسیار ساده است و نمی تواند کار کند. اما باورتان نمی شود که تعداد زیادی از صفحات فعال اینستاگرام این مشکل را نادیده بگیرند.

خبری از صرف میلیون ها تومان برای گذاشتن یک عکس با کیفیت در اینستاگرام نیست. اما حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که نور محیط را نادیده نگیرید و مطمئن شوید که در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. نکته بعدی که به کیفیت تصویر کمک می کند حداقل استفاده از گوشی هوشمند است. چه بهتر که یک دوربین حرفه ای برای عکاسی داشته باشید!

طبیعتاً عکس های عالی به لنزهای قدرتمند نیاز دارند!

فقط از یک فیلتر استفاده کنید

همچنین ممکن است غیر ضروری به نظر برسد. اما استفاده از یک یا دو نوع فیلتر برای تمامی تصاویر موجود در صفحه شما می تواند قالب و استایل خاصی را برای شما ایجاد کند.

با استفاده از این روش، کاربران به محض مشاهده چنین فیلتری متوجه می شوند که کدام برند درگیر است.

نکته مهم این است که به فیلترهایی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد بسنده نکنید. ابزارهای زیادی در گوگل وجود دارد که می تواند تصاویر شما را خاص تر کند. با یک جستجوی ساده می توانید این ابزارها را پیدا کنید.

انتشار مقالات در پلتفرم های دیگر

اگر اکانت فیس بوک و توییتر دارید، حتما اینستاگرام خود را با آن ها لینک کنید (به قسمت اکانت در تنظیمات بروید و فیس بوک و توییتر را در حساب های لینک شده لینک کنید). علاوه بر این، می توانید لینک پیام های خود را در تلگرام یا واتس اپ نیز قرار دهید.

تکنیکی که به شما کمک می کند لایک اینستاگرام خود را در این زمینه افزایش دهید، نوشتن کپشن های منحصر به فرد و جذاب است. در تلگرام، کاربران بیشتری کپشن شما را می بینند تا عکس یا ویدیو. پس باید کپشن های خود را به گونه ای بنویسید که از خط اول آن ها را جذب کنید. در ادامه توضیحات بیشتری در مورد زیرنویس ارائه خواهیم داد.

از هشتگ های محلی استفاده کنید

استفاده از هشتگ های محلی یکی از بهترین راه ها برای جذب مشتریان محلی به برند شماست. اولین کاری که باید در این زمینه انجام دهید این است که بهترین اکانت های محلی را پیدا کنید و بررسی کنید که از چه هشتگ هایی استفاده کرده اند.

سپس برای هر یک از پست های خود از همان یک استفاده می کنید. در این تکنیک ممکن است افزایش لایک اینستاگرام آنطور که باید و شاید تعداد لایک ها افزایش نیابد، اما چیزی که ارزشمند است این است که شما برای پست های هدفمند خود لایک جذب کرده اید و به راحتی می توانید با مشتریان خود تبدیل به آن ها کنید.

از هشتگ های محبوب استفاده کنید

اگر هدف شما جذب کاربران محلی به صفحه خود نیست، باید از این روش استفاده کنید. این به معنای استفاده از هشتگ هایی است که اخیراً در زمینه پست شما بسیار محبوب شده اند.

مراقب باشید هشتگ های دلخواه خود را ننویسید! برای یافتن مرتبط ترین و محبوب ترین هشتگ ها باید حداقل 15 دقیقه برای هر پست خود وقت بگذارید. به این ترتیب تعداد زیادی از افراد پشت شما را خواهند دید و در نتیجه احتمال جذب لایک شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

موقعش است! این را بخوانید: افزایش کامنت های رایگان اینستاگرام پیشنهاد نویسنده این است که ابتدا مقاله بالا را مطالعه کنید سپس ادامه این مقاله را بخوانید.

ادامه این کار یکی از مهم ترین و شاید سخت ترین کارهایی است که یک اینستاگرامر باید انجام دهد. همه فکر می کنند از بهترین هشتگ ها برای پست های خود استفاده می کنند. اما موضوع این است که پس از مدتی، مردم از انجام تحقیقات و تحقیقات لازم برای یافتن هشتگ های جدید دست می کشند. هشتگی که در ماه گذشته لایک و بازدید زیادی برای شما به ارمغان آورد، ممکن است در این ماه جای خود را به هشتگ دیگری داده باشد!

مکان را برای هر یک از پست های خود بیابید

افزایش لایک اینستاگرام و قرار گرفتن در پست ها ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. ارائه یک مکان باعث می شود افراد اطراف شما راحت تر شما را پیدا کنند و پست های شما را سریعتر لایک کنند. هر چه مکان دقیق تر باشد، بهتر است. به عنوان مثال، بهتر است به جای ایران، مشهد از موقعیت ایران، مشهد، کوهسار استفاده شود. در این صورت اکثر افرادی که پست های مرتبط با کوهسار را جستجو می کنند، پست شما را خواهند دید.

کار خود را در پشت صحنه به اشتراک بگذارید

اینستاگرام مکانی برای به اشتراک گذاشتن لحظات صمیمی خود با فالوورهای خود است که به شما کمک می کند ارتباط عاطفی خود را با مشتریان خود تقویت کنید. به دنبال کنندگان خود اجازه دهید صحنه و داستان های پست را ببینند. این در افزایش فروش کمپین های شما بسیار موثر است. این نوع محتوا منحصر به فرد و جذاب است، به این معنی که دنبال کنندگان شما بیشتر از سایر پست های شما آن را دوست دارند و از آن استقبال می کنند. به همین راحتی و با کمی حفظ حریم خصوصی می توانید لایک خود را بدون نیاز به ابزاری برای افزایش لایک اینستاگرام افزایش دهید.

پست های برنده جایزه

همه چیزهای رایگان را دوست دارند! پستی با عکس جایزه و تخفیف ویژه و و روی همین عکس با توضیح اینکه برای شانس بردن جایزه این پست را لایک کنید تا وارد لیست قرعه کشی شوید. اکثر مردم این کار را انجام می دهند. دو ضربه بر روی صفحه نمایش دشوار نیست!

نکته مهمی که در این بخش باید به آن توجه کرد این است که در عنوان این پست برنده جایزه باید یک CTA نهایی وجود داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است افزایش لایک اینستاگرام آنطور که باید و شاید برای شما اتفاق نیفتد.

با یک تأثیرگذار رابطه دوستانه برقرار کنید

در صنعت خود یک اینفلوئنسر برای شراکت و ایجاد رابطه دوستانه پیدا کنید. از آن ها درخواست کنید تا از خودشان به همراه محصول شما، عکس بگیرند و منتشر کنند. این به کسب و کار شما کمک می کند تا در بازار هدف افراد بیشتری شما را بشناسند و به همین ترتیب، اعتبارتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. فالورهای اینفلوئنسرها وقتی ببینند فرد مورد اطمینان آن ها محصولی را معرفی کرده است، قطعا اشتیاق بسیار بیشتری پیدا می کنند تا محصول مورد نظر را خریداری کنند.

دلایل اصلی برای دریافت لایک رایگان اینستاگرام برای کمک به موفقیت صفحه اینستا شما

اینستاگرام روزانه توسط میلیون ها کاربر استفاده می شود و همچنین یکی از این موارد است محبوب ترین رسانه های اجتماعی پلتفرم هایی با بیش از 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان. در حالی که در درجه اول برای به اشتراک گذاری عکس با دوستان طراحی شده است، به عنوان یک ابزار عالی برای بازاریابی و شبکه نیز ظاهر شده است. اگر شخصی صاحب یک کسب و کار باشد، می تواند یک پلت فرم عالی برای تبلیغ آنلاین آن باشد. اهمیت لایک اینستاگرام چیزی است که نمی توان نادیده گرفت. آنها نشان می دهند که صفحه شما حضور قوی در وب دارد و می توان از آن برای افزایش نرخ تعامل استفاده کرد. افزایش نرخ تعامل در اینستاگرام می تواند منجر به دیده شدن بیشتر در پلتفرم شود که می تواند به شما کمک کند در دراز مدت فالوورهای بیشتری داشته باشید.

آشنایی با الگوریتم فید اینستاگرام

برای ایجاد یک استراتژی موثر برای افزایش لایک، مهم است که یاد بگیرید چگونه الگوریتم اینستاگرام آثار. در ژوئن 2016، اینستاگرام تغییری در الگوریتم قدیمی خود ایجاد کرد که ترتیب ظاهر شدن محتوا را برای کاربران تغییر داد. در حالی که قبلاً ترتیب به ترتیب زمانی ارائه می شد، الگوریتم جدید بسته به علاقه و علاقه کاربران ترتیب را تغییر داد. با الگوریتم جدید، یادگیری ماشینی برای تجزیه و تحلیل مناطق مورد علاقه کاربران مورد استفاده قرار گرفت و پس از سفارش بر اساس علاقه آنها طراحی شد. سفارشی‌سازی اولویت‌ها فقط بر اساس علاقه نیست، بلکه مجموعه‌ای از عوامل دیگر مانند به‌موقع بودن، فرکانس، رابطه و پیروی است.

  • علاقه: اینستاگرام از طریق یادگیری ماشینی به فعالیت های گذشته کاربران برای درک علاقه احتمالی کاربران نگاه کرد.
  • به موقع بودن: این به میزان جدید بودن پست ها مربوط می شود. اینستاگرام ترتیب پست ها را بسته به زمان ورود کاربران مرتب می کند.
  • ارتباط: اینستاگرام همچنین در هنگام مرتب سازی پست ها، ارتباط کاربران با سایر اکانت ها را در نظر می گیرد. حساب‌هایی که کاربران بیشتر با آنها ارتباط برقرار می‌کنند احتمالاً در فید بالاتر می‌آیند.
  • فرکانس: اینستاگرام پست ها را بسته به تعداد دفعات باز کردن برنامه توسط کاربران مرتب می کند.
  • ذیل: کاربرانی که تعداد زیادی حساب را دنبال می‌کنند ممکن است محتوای همه حساب‌هایی را که دنبال می‌کنند نبینند. اینستاگرام پست‌ها را از حساب‌هایی که کاربر بیشترین تعامل را با آنها دارد فیلتر می‌کند.

لایک اینستاگرام: آیا آنها مهم هستند؟

لایک اینستاگرام به دلایل زیادی برای هر صفحه اینستاگرام بسیار مهم است. آنها نه تنها نشان دهنده محبوبیت شما در پلتفرم هستند، بلکه برای به دست آوردن فالوورهای بالقوه و افزایش نفوذ شما نیز مهم هستند.

اینستاگرام در به روز رسانی در سال ۲۰۱۹ قابلیت لایک را در اینستاگرام آزمایش کرد. در برخی از مناطق جهان، تعداد لایک های پست های مختلف دیگر نشان داده نمی شد. به گفته این شرکت، این به روز رسانی برای محافظت از سلامت روان جامعه و کاهش رقابت بین کاربران ایجاد شده است. اینستاگرام با معرفی این آپدیت می‌خواست محیطی سالم‌تر ایجاد کند و تمرکز خود را روی محتوا قرار دهد. با این حال، این حرکت با بازخوردهای متفاوتی از جامعه اینستاگرام مواجه شد. در حالی که برخی احساس آزادی بیشتری داشتند زیرا این به‌روزرسانی رقابت را در پلتفرم کاهش می‌داد، سایر کاربران چندان راضی نبودند. بنابراین به وضوح شکست این آزمایش نشان می دهد که قابلیت لایک اینستاگرام در آینده نیز به همین منوال ادامه خواهد داشت. اهمیت آن را نمی توان نادیده گرفت.

اهمیت لایک اینستاگرام

در اینجا چند دلیل قابل توجه وجود دارد که چرا لایک ها در این پلتفرم بسیار مهم هستند:

1. برای افزایش ترافیک در وب سایت خود

اینستاگرام به عنوان یک ابزار مهم برای بازاریابی رسانه های اجتماعی ظاهر شده است. مشخص شده است که لایک اینستاگرام نه تنها برای افزایش نرخ تعامل شما عالی است، بلکه به هدایت ترافیک به وب سایت شما نیز کمک می کند. با افزایش فالوورهای شما به دلیل دیده شدن بیشتر، برند شما تثبیت تر می شود.

2. جلوتر از رقابت باقی بمانید

در حال حاضر، رقابت در دنیای آنلاین بسیار شدید است. برای جلوتر ماندن از رقابت، داشتن تعداد فالوور خوب و تعامل بیشتر در پلتفرم مهم است. افراد و برندهایی که تعداد لایک های بیشتری دارند می توانند خود را از سایرین متمایز کنند.

3. بهبود حضور آنلاین

اگر می خواهید کسب و کار خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید و این خبر را گسترش دهید، مهم است که لایک های اینستاگرام بیشتری به دست آورید. هر چه تعداد لایک ها بیشتر باشد، نرخ تعامل بیشتر خواهد بود و در نهایت، می توانید ارتباطات بهتری ایجاد کنید. این به این دلیل است که نرخ تعامل بیشتر با افزایش دید همبستگی مستقیم دارد. شما و برندتان می‌توانید در درازمدت با به دست آوردن تعداد لایک‌های بیشتر سود ببرید. لایک ها برای بهبود حضور آنلاین برند شما بسیار مهم هستند.

4. اثبات اجتماعی

تعداد لایک ها، کامنت ها و فالوورها آمار بسیار مهمی هستند که نشان دهنده اثبات اجتماعی یک صفحه هستند. اکثر کاربران از این معیارها برای تعیین اینکه آیا می خواهند صفحه را دنبال کنند یا خیر استفاده می کنند. زمانی که کاربران با پروفایلی با لایک های بسیار کم مواجه می شوند، کمتر آن را دنبال می کنند. بنابراین، شکی نیست که تعداد لایک ها در یک صفحه اینستاگرام اثبات اجتماعی بسیار مهمی است.

5. قرار گرفتن بیشتر در معرض ویروس

بارها ذکر شده است که اینستاگرام دوست دارد مستقیماً به دیده شدن روی پلت فرم کمک کند. همانطور که کاربران بیشتر و بیشتر محتوای شما را دوست دارند، شانس نمایش آن در صفحه کاوش بیشتر می شود. محتوای شما حتی می تواند در این فرآیند به ویروسی شدن دست یابد، زیرا اطلاعات به سرعت در دنیای دیجیتال جریان می یابد. همانطور که پست های شما توسط افراد جدید کشف می شود، آنها نه تنها حساب شما را دنبال می کنند و به نرخ تعامل شما کمک می کنند، بلکه محتوای شما را با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

راهکارهایی برای افزایش لایک در اینستاگرام

تعداد لایک های اینستاگرام یک معیار اجتماعی مهم برای هر صفحه اینستاگرام است. اکثر برندها آن را به عنوان یک شاخص مهم برای اثبات اجتماعی خود و برای افزایش نرخ تعامل در نظر می گیرند. لایک های اینستاگرام هزینه بسیار کمی برای بیننده دارند، زیرا تنها کاری که باید انجام دهند این است که هر پستی را که دوست دارند دوبار ضربه بزنند یا قلبشان را قلب کنند. اگرچه اینستاگرام قبلاً با حذف لایک های اینستاگرام آزمایش کرده بود، این متریک به عنوان یک معیار مهم در تجزیه و تحلیل باقی می ماند.

در بخش بعدی به چند نکته می پردازیم که می توان از آنها برای توسعه استراتژی خود برای افزایش تعداد لایک در صفحه اینستاگرام خود استفاده کرد. گرفتن عکس های با کیفیت خوب و ثابت بودن برخی از اصولی است که تقریباً همه از آن آگاه هستند. ما روی استراتژی های هدفمندتری برای افزایش تعداد لایک در اینستاگرام تمرکز خواهیم کرد.

1. از برندها و صنایع دیگر به عنوان الهام استفاده کنید

پیدا کردن الهام برای محتوای خود در مواجهه با رقابت شدید در پلت فرم می تواند دشوار باشد. اگر فقط دوستان خود یا چند نفر را در همان صنعت دنبال کنید، پیدا کردن ایده های تازه کار آسانی نخواهد بود. برای یافتن ایده‌های بهتر، مهم است که در مورد حساب‌های الهام‌بخشی که متنوع‌تر هستند تحقیق کنید. می توانید به دنبال حساب هایی بگردید که فقط مربوط به صنعت شما نیستند، بلکه صنایع مرتبط نیز هستند. گاهی حتی می توانید ایده های عالی را از صنایعی که هیچ ارتباطی با شما ندارند دریافت کنید.

برخی از استراتژی هایی که توسط افراد در صنایع دیگر استفاده می شود را می توان متناسب با محتوای شما طراحی کرد. فرض کنید یک صفحه از تصاویر برای صحبت در مورد یک موضوع سخت استفاده می کند. شما می توانید از این استراتژی استفاده از تصاویر برای تبلیغ برند خود در اینستاگرام به روشی آسان استفاده کنید. با استفاده از ایده های منحصر به فرد برای محتوای خود، می توانید علاقه کاربران اینستاگرام را جلب کنید و به مرور زمان تعداد لایک های خود را افزایش دهید.

2. مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید

یکی دیگر از راه های عالی برای جذب فالوورهای خود در اینستاگرام، برگزاری مسابقه است. مشخص شده است که برخی از جذاب ترین محتوای اینستاگرام معمولاً بر روی هدایا و فروش متمرکز هستند. محتوای اینستاگرام چیزی است که مردم دوست دارند وارد آن شوند. شما می توانید با ایجاد مسابقات آسان که برای همه کاربران جذاب باشد، لایک ها و نرخ تعامل خود را به طور چشمگیری افزایش دهید.

یکی از این نوع مسابقات، مسابقه عکس مبتنی بر لایک اینستاگرام است. شما می توانید معیارهای ورود کاربران را بر اساس لایک کردن یک پست تعیین کنید. می توانید از کاربران بخواهید که حساب را لایک کرده و دنبال کنند، یا یک دوست را تگ کنید در نظرات یک پست با رعایت یک معیار ورود با مانع کم، می توانید مشارکت بیشتری در مسابقه خود دریافت کنید. می‌توانید با مشارکت با سایر حساب‌ها و تأثیرگذاران مرتبط در صنعت برای مسابقه، پیشرفت خود را افزایش دهید. با انجام این کار، همه حساب‌های درگیر می‌توانند از نوردهی بهره ببرند و به افزایش لایک اینستاگرام نیز کمک می‌کند.

3. از هشتگ های اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید

یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه در پلتفرم استفاده از هشتگ های مناسب است. با ایجاد یک استراتژی خوب می توانید از هشتگ های اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید. استفاده از هشتگ به این معنا نیست که هر پستی را با صدها هشتگ اسپم کنید. یک استراتژی خوب هشتگ شامل استفاده انتخابی از هشتگ های مرتبط با برند و صنعت شما خواهد بود. می‌توانید هشتگ‌های مرتبط با جایگاه خود را با پیدا کردن اینکه کدام یک در صنعت شما ترند هستند، پیدا کنید.

برای ایجاد یک استراتژی موثر برای استفاده از هشتگ ها، باید مشخص کنید که کدام هشتگ بیشترین تعامل را از سوی کاربران دریافت می کند. این را می توان با بررسی تجزیه و تحلیل انجام داد. همچنین می توانید با استفاده از ابزارهای شنیداری اجتماعی فرصت های مختلفی را کشف کنید. می توانید به دنبال بهترین پست یا حساب کاربری در جایگاه خود بگردید و نحوه استفاده آنها از هشتگ ها را مشاهده کنید. برخی از برندها اصل استفاده از سه هشتگ برند را در پست های خود دارند. در حالی که دو تا از اینها مارک آنها هستند، از یک هشتگ در مورد یک برند مرتبط نیز استفاده می کنند. اگر با برند دیگری همکاری می کنید، استفاده از #collab مفید خواهد بود تا پست شما با پست های همکاری نمایش داده شود.

یکی دیگر از استراتژی های عالی که توسط بسیاری از صفحات استفاده می شود این است که استفاده از هشتگ ها در قسمت کپشن را به حداقل برسانید. برای گنجاندن هشتگ های بیشتر، می توانید آنها را به جای کپشن در نظرات اضافه کنید. به این ترتیب از پرت شدن حواس کاربران در قسمت کپشن جلوگیری می کنید.

4. برچسب گذاری اکانت های مربوطه

تگ کردن حساب های مناسب و دادن اعتبار به حساب های دیگر در اینستاگرام بسیار مهم است. اگر با حساب دیگری همکاری می کنید یا از برخی محصولات یا اطلاعات پست آنها استفاده می کنید، مهم است که آنها را در عنوان پست خود تگ کنید. اعطای اعتبار در جایی که اعتبار وجود دارد نه تنها مهم بلکه مفید است. شما می توانید میزان قرار گرفتن در معرض دید خود را افزایش دهید و دیگران را وادار کنید که پست شما را لایک کنند و نظر بدهند. تگ کردن می تواند منجر به یک موقعیت برد-برد برای همه شود.

5. از فالوورهای خود بخواهید که یک دوست را تگ کنند

وقتی مردم یک پست جالب در اینستاگرام می بینند، معمولا دوست دارند آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. گزینه های زیادی برای اشتراک گذاری پست با یک دوست وجود دارد. در حالی که برخی دوست دارند پست را مستقیماً به DM خود ارسال کنند، برخی دیگر دوست دارند آنها را در نظر تگ کنند. این می تواند راهی منحصر به فرد برای ایجاد تعامل در پلت فرم باشد. اگر پست شما چیزی است که می تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد، می توانید از فالوورهای خود بخواهید که یکی از دوستان خود را در نظرات تگ کنند. این نه تنها باعث افزایش تعداد لایک ها برای صفحه شما می شود بلکه به لیست فالوورهای شما نیز اضافه می شود.

6. محل پست خود را تگ کنید

این می تواند یک نکته بسیار مفید برای مارک های خرده فروشی و همچنین برای حساب های مرتبط با غذا و سفر باشد. یکی از راه هایی که اینستاگرام پست ها را فیلتر می کند استفاده از اطلاعات موقعیت مکانی پست ها است. اینستاگرام توسط بسیاری از کاربران برای تحقیق در مورد غذا، سفر و موارد مختلف استفاده می شود. اگر یک مکان مرتبط را در یک پست برچسب گذاری کنید، می توانید مطمئن شوید که وقتی افراد آن مکان خاص را جستجو می کنند، پست شما نمایش داده می شود. برچسب گذاری مکان زمان کمی می برد. برچسب گذاری موقعیت مکانی می تواند راهی عالی برای افزایش لایک اینستاگرام شما به صورت ارگانیک باشد.

7. از زیرنویس های جالب استفاده کنید

همه ما با قدرت زیرنویس آشنا هستیم. اگر می خواهید توجه کاربران را به خود جلب کنید، باید کپشن های خود را به اندازه عکس ها جذاب نگه دارید. کپشن ها عنصر بسیار مهمی برای هر پست هستند که نباید از قلم انداخته شوند. اگر می خواهید زیرنویس های جالبی ایجاد کنید، استفاده از صدا و لحن مناسب بسیار مهم است. وقتی برای پست‌های خود زیرنویس‌های جالبی ارائه می‌کنید، می‌توانید تا حد زیادی بر روی مخاطبان تأثیر بگذارید. این احتمال وجود دارد که آنها مشتاقانه منتظر پست های آینده شما باشند تا زیرنویس های منحصر به فرد را ببینند. با گذشت زمان، این امر منجر به افزایش نرخ تعامل برای پست های شما می شود. وقتی کپشن ها جالب نگه داشته می شوند، کاربر به داستان کشیده می شود و طبیعتاً می خواهد در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کند.

8. با روندها همراه باشید و از میم ها استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های عالی برای افزایش نرخ تعامل برای پست‌هایتان، ترکیب چیزهایی است که در بین مخاطبان ترند هستند. ترندها و میم‌ها می‌توانند برای ایجاد تعامل در صفحه اینستاگرام شما عالی باشند. نکته کلیدی استفاده استراتژیک از آنها است. اینستاگرام دارای تعداد زیادی اکانت میم است که به موضوعات و مضامین خاصی مرتبط هستند. اگر می خواهید روندها و الگوهای رفتاری در حساب کاربری خود، ابتدا باید تعیین کنید که آیا مخاطب مناسبی برای آن دارید یا خیر. مخاطب باید دانش مرتبطی در مورد روندها داشته باشد و بتواند منابع فرهنگ عامه را درک کند. میم شما باید به گونه ای باشد که مخاطب بتواند آن را بشناسد و با آن ارتباط برقرار کند. برای حساب‌های اینستاگرام مهم است که تعیین کنند کدام روندهای ویروسی یا میم‌ها برای محتوای آنها و همچنین مخاطبانشان مناسب هستند.

9. از انواع محتوای اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام طی سال‌ها ویژگی‌های زیادی را معرفی کرده است که می‌تواند برای تولید انواع محتوا مفید باشد. در حالی که در ابتدا مردم فقط گزینه ارسال عکس ها در فید را داشتند، معرفی داستان ها، حلقه ها و ویدیوهای IGTV انواع محتوا را در پلتفرم گسترش داد. هنگامی که محتوای خود را در انواع مختلف محتوا پخش می کنید، می توانید تعامل اینستاگرام خود را حتی بیشتر کنید. شما می توانید از انواع مختلف محتوا استفاده کنید و پست های خود را از طریق رسانه های مختلف تبلیغ کنید. با استفاده از گزینه استوری اینستاگرام می توانید افراد بیشتری را به پست های فید خود هدایت کنید. این به این دلیل است که به محض باز کردن برنامه توسط کاربر، نوار Stories در بالای صفحه ظاهر می شود.

10. از طریق مای ممبر لایک رایگان بگیرید

یکی دیگر از راه‌های جدید عالی برای افزایش تعداد لایک‌های اینستاگرام برای پست‌هایتان، دریافت لایک رایگان از منابع معتبری مانند مای ممبر است. هنگامی که تصمیم به ثبت نام برای لایک رایگان دارید، پست های شما برای افراد واقعی تبلیغ می شود، بنابراین می توانید در عرض 24 ساعت افزایش تعداد لایک های خود را مشاهده کنید.

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا