اقتصادی

طرح فیبر نوری برای افزایش سرعت و ظرفیت در استان خوزستان اجرا می‌شود

مجله ایرانی/خوزستان استاندار خوزستان گفت: طرح فیبر نوری با هدف افزایش سرعت و ظرفیت ارتباطات در استان اجرا می‌شود.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب در در پایان نشست بررسی روند اجرایی پروژه فیبر نوری در استان که امروز، ۲۶ فروردین ماه برگزار شد، اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه فیبر نوری در استان دسترسی سهل و آسان برای همه کاربران اعم از موسسات آموزشی و مالی، خانواده‌ها، مناطق روستایی و … است.

به گزارش مجله ایرانی، وی افزود: بنا است این پروژه فیبر نوری به همه منازل، موسسات، ادارات، مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، روستاها و … خدمت‌رسانی سریع و آنلاین داشته باشد.

حسینی محراب گفت: خوزستان در اجرای این طرح به دلایل مختلف نسبت به استان‌های دیگر عقب ماندگی دارد. بنابراین امروز جهت افزایش هماهنگی بین دستگاهی این نشست برگزار و بنا شد برای مجوز حفاری برخی از خیابان‌ها شهرداری همکاری لازم را داشته باشد.

استاندار خوزستان بیان کرد: با اجرای این پروژه ظرفیت و سرعت ارتباطات در استان بیش از دو برابر افزایش می‌یابد و امیدواریم این طرح عظیم که با نظارت شخص وزیر ارتباطات در حال اجرا است و دولت با جدیت از آن حمایت می‌کند با همت و تلاش مسئولان ذیربط و پیمانکاران پروژه به خوبی اجرا شود و تا سال آینده خوزستان از لحاظ ارتباطات در شرایط بهتری قرار گیرد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا