دانش و سلامت

عکس | سلاحی که روس‌ها مانع از درز اطلاعات آن می‌شوند!

amirhassinfoukani_ Kugelpanzer یا (تانک نورد) پس از جنگ جهانی اول به وجود آمد. مهندسان آلمانی در تلاش بودند تا راهی برای باز کردن راه برای سیستم عابر پیاده بیابند. این تانک مانند یک تفنگ اسپری برای پیاده نظام عمل می کند و مسیری را ایجاد می کند و از هر مانعی که در مقابل شما قرار دارد می دمد.

چنین ایده هایی عملاً پس از جنگ جهانی اول با مفاهیمی مانند تانک تامبلر و آمریکایی در سال 1936 و حتی در طول جنگ جهانی اول با مفاهیمی مانند واگن حمل و نقل در سال 1917 به وجود آمد، اگرچه جهان اول جنگ معنا دارد این جنگ برای توقف همه جنگ‌ها بود، همه می‌دانستند که قرن بیستم حداقل شاهد جنگ دیگری خواهد بود.

این تانک یا وسیله نقلیه توسط شرکت معروف Krupp به عنوان وسیله ای برای حمل یک فرد در میدان جنگ بدون به خطر انداختن جان او ساخته شده است. اولین نمونه‌های اولیه در واقع به MG 42 یا حتی 34 اجازه می‌دادند دقیقاً در زیر پوشش کلی قرار گیرند. این به راننده اجازه می دهد در صورت لزوم از خود دفاع کند.

با ارتفاع 1.5 متر (4.9 فوت) و طول 1.7 متر (5.5 فوت)، فقط یک فرد متوسط ​​و همچنین یک موتور کوچک برای به حرکت درآوردن مخزن برای 2 سیلندر کافی بود. حداکثر سرعت 8 کیلومتر در ساعت (4.9 مایل در ساعت) است که نسبت به اندازه تانک بسیار کند است.

عکس |  تسلیحات روسیه اطلاعات را از در مسدود می کند!

چیزی که در آنجا می بینید یک در یا بهتر بگوییم دروازه ای است که به راننده اجازه ورود و خروج از فروشگاه را می دهد. متأسفانه تعداد بسیار کمی یا تقریباً هیچ عکسی از جنگ جهانی دوم یا دوره قبل از جنگ وجود ندارد که پانزر کوگول را به تصویر می کشد. عکسی که در بالا می بینید در طول جنگ جهانی دوم توسط روس ها دزدیده شده و تا سال 2017 در موزه Kubinka مخفی شده بود تا اینکه آنها تصمیم گرفتند حقیقت را سرکوب کنند.

از رکورد پیدا شده توسط مورخان، تنها یک تانک تولید شده است که نمایشگاهی است که توسط روسیه ویران شده است. دلیل شکست در تولید این بود که ارتش آلمان متوجه شد که جنگ جهانی دوم بسیار بیشتر بر جنگ با سلاح متمرکز خواهد بود. بنابراین، سلاح 5 میلی متری Kugelpanzer بی اثر خواهد بود، زیرا حتی می تواند پیاده نظام 20 میلی متری یا تفنگ های سنگین 12.7 میلی متری را با اسلحه های خود سوراخ کند.

جالبتر اینکه حتی تا به امروز فلز مورد استفاده برای تولید این مخزن مشخص نیست و روسیه اجازه نمی دهد که نمونه های متالورژیکی برای آنالیز فلز برداشت شود. دلیل عدم ذکر سال تولید آن عدم سابقه تولید آن است.

متأسفانه شکاف های زیادی وجود دارد زیرا اطلاعات زیادی در مورد این تانک بسیار جالب و همچنین طراحی که به بازی آورده است در دسترس نیست. من همچنین معتقدم که اگر این تانک به موقع برای جنگ جهانی اول می رسید، پتانسیل زیادی برای کارایی داشت.

منبع: historyofistardi

227227

مشاهده مطالب بیشتر

دکمه بازگشت به بالا