عمومی

دلسوزی تامل برانگیز – مجله ایرانی

دلسوزی تامل برانگیز

جنگ غزه در حالی چهارمین ماه خود را سپری می کند که در ادامه تحولات منطقه‌ با محوریت هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آمریکایی،مقام‌های نظامی آمریکا گفتند که سه نظامی این کشور در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکا در اردن کشته و دستکم ۲۵ پرسنل نظامی نیز زخمی شدند.

به گزارش مجله ایرانی، علی تتماج در یادداشتی در سیاست روز نوشت: طبق گزارش سی‌ان‌ان کشته شدن سه آمریکایی در منطقه «برج ۲۲» در اردن نزدیک مرز با سوریه تشدید تنش در خاورمیانه را نشان می‌دهد.سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) در بیانیه‌ای تایید کرد که در حمله یک فروند پهپاد به پایگاهی در شمال شرقی اردن، سه نظامی کشته و ۲۵ پرسنل این کشور زخمی شدند. در همین حال برخی منابع خبری اعلام کردند که مقاومت اسلامی عراق مسئولیت حمله به پایگاه آمریکا را بر عهده گرفت.
مقامات امریکایی پس از کشته شدن سه سرباز آمریکایی در حالی ادعای داغدار بودن را سر داده‌اند که در طول چهار ماه جنگ غزه، رژیم صهیونیستی با حمایت امریکا دهها هزار فلسطینی را به خاک و خون کشیده که 70 درصد آنان را زنان تشکیل می‌دهد حال آنکه آمریکایی‌ها ذره‌ای ابراز داغدار بودن و دلسوزی نداشته و حتی با ادعاهای واهی اقدام به قطع کمک‌های مالی به آنروا تنها محور ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به مردم جنگ زده و آواره غزه کرده‌اند.
 این خودبرتر بینی و نژادپرستی غربی را می‌توان در جنایات آمریکا و متحدانش در بالکان، افغانستان، عراق، سوریه ، لیبی و… که به دست آنها به خاک و خون کشیده شدند و یا اعمال تحریم‌های دارویی جان هزاران کودک با بیماری خاص همچون کودکان پروانه‌ای در ایران را با خطر مرگ مواجه کرده است. واکنش آمریکایی‌ها و برخی کشورهای غربی همچون انگلیس به کشته و زخمی شدن چند نظامی آمریکایی بعد دیگری از ماهیت ضد انسانی و خودخواهانه غربی را آشکار می‌سازد که در آن نه انسانیت و بشریت بلکه صرفا خودبرترپنداری تهوع آور غربی جای دارد که برای چند آمریکایی داغدار می‌شود و از نسل کشی سایر ملت‌ها خم به ابرو نمی‌اورد و در آن مشارکت می‌کند. این نوع رفتار عینیت نگاه خودکامگی غرب در حوزه حقوق بشر است که به هیچ اصولی جز خودبرتر پنداری پایبند نمی‌باشد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا