نماد سایت مجله ایرانی

این دانگ فنگ، ماشین جدید ایران‌خودرو است؟ / عکس

این دانگ نیش ماشینش جدیده؟  / عکس ها

گروه خودروسازان ایران با قراردادی با گروه دانگ فانگ و برند آیولوس در نظر دارد خودروی سدان یی شوئن را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند. در آینده با مشخصات و ویژگی های محصول جدید برند ایران Daeng Fang Iolus Yi Shoen آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی

این برند خودروهای سدان چینی یی شوئن را با موتورهای مختلف در بازار هدف به فروش خواهد رساند، اما به احتمال زیاد ایران خودرو موتور 1.5 لیتری توربوشارژ را نیز با موتور خود در ایران مونتاژ و روانه بازار خواهد کرد. .

این دانگ نیش ماشینش جدیده؟  / عکس ها

نسخه اول این موتور می توانست به طور طبیعی 150 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید کند و نسخه دوم نیز به طور طبیعی 157 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد. نیروی تولید شده از هر یک از این دو مدل از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو منتقل می شود. به نظر می رسد ایران مدل قدرتمندتر یعنی مدل 1974 موتوردار را وارد ایران خواهد کرد.

این نسخه چینی سدان 1974 اسب بخاری می تواند شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را تنها در 9.5 ثانیه طی کند. علاوه بر این، مصرف سوخت نیز کمتر از 7.5 لیتر در 100 کیلومتر خواهد بود. وزن این خودرو 1232 کیلوگرم و فاصله بین دو محور 2680 میلی متر است و با چنین ارقامی می توان آن را روی سطح خودروهای Phoenix Arezo 6 Pro، Arezo 5 new و Behman Recept Prime مشاهده کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی

بر اساس شنیده ها، ایران محصول لوکسی مشابه هایما 8 اس را در قالب ایزولوس و شوئن مونتاژ و روانه بازار خواهد کرد. از این رو، این سدان چینی به انبوهی از امکانات رفاهی و ایمنی مجهز خواهد شد.

از جمله امکانات می‌توان به کنترل استارت فرمان، کنترل پایداری الکتریکی، سنسور نور، ترمز پارک برقی و اتوهندل، استارت دکمه‌ای، کیسه هوای ۶ نقطه‌ای، فناوری چراغ‌های عقب LED، اسپویلر و دیفیوزر عقب، سانروف، سپر جلو دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع با تصفیه خودکار هوای کابین، کروز کنترل، سیستم هشدار برخورد از جلو، خط رادار، پوشش نقطه رادار، دوربین 360 درجه، فرمان برقی، صندلی‌های جلو با گرمکن برقی، صندلی‌های یکپارچه عقب جلو، چرم و پارچه‌ای داخلی کارد.

قیمت دانگ فونگ ایولوس یی شوئن

Iolus Yi Shun در مدل برتر خود در بازار جهانی با قیمت 12 هزار و 400 دلار به فروش می رسد. در واقع این خودرو از نظر قیمتی در سطح جهانی بین آریزو 6 پرو و ​​رسپیک پرایم قرار گرفته است و به احتمال زیاد رسپیک با قیمتی مشابه در بازار ایران عرضه خواهد شد.

5858

خروج از نسخه موبایل