دانش و سلامت

آغاز واکسیناسیون سربازان از این هفته

به گزارش شفاف ، دکتر علیرضا ریک وی در نشست مشترک با وزرای نظامی و معاونین وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت دستور واکسیناسیون ساکنان بالای 18 سال در روستاها را صادر کرده است ، اما بسیاری از روستاها در برخی استانها در مناطق غیرقابل دسترس هستند و با تجهیزات دیگر از جمله ارتش ، برای کمک به واکسیناسیون آنها و عشایر بالای 18 سال.

وی گفت: “واکسیناسیون یک پروژه بزرگ ملی است که تنها وظیفه وزارت بهداشت نیست. واکسیناسیون کرونا می آید ، همه تجهیزات باید کمک کند ، که خوشبختانه این اتفاق افتاده است.

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: “یکی از نقاط ضعف ما عدم قرنطینه مناسب در مرزها است.” ما باید مکانی مناسب برای این کار اختصاص دهیم ، که مطمئناً محدود به کرونا نیست. البته ، این کار در فرودگاه ها انجام می شود ، اما در مرزهای زمینی ، ما قرنطینه مناسب نداریم. زیرا ما به طور مرتب از خارج در معرض این ویروس هستیم.

به گزارش وبدا ، وی در پایان گفت: “حضور ارتش و نیروهای مسلح از اولین روزهای کرونا در کشور به ما قوت قلب داد.” به غیر از مرزبانان ، ارتش همچنین در برنامه های مشترک با وزارت بهداشت از مرزبانان سلامت استفاده می کند.

مشاهده مطالب بیشتر

دکمه بازگشت به بالا