دانش و سلامت

جدیدترین آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان

مار مبتلایان ووید-۱۹ در آن اکنون میلیون و ار و نفر رسیده است. مرگ میلیون و ار و نفر ر اثر این ماری د و میلیون و ار و نفر از مبتلایان ن

ارش مجله ایرانی، بر اساس آمارهای رسمی همه‌گیری، آمریکا با بیش از 83.3 میلیون نفر مبتلا و بیش از یک میلیون قربانی در صدر فهرست درگیر با این بیماری است و همچنین با آمار بیش از 43 میلیون بیمار از آمریکا در رتبه دوم جهانی است. در نظر گرفتن رار است.

منین مار مبتلایان وید-۱۹ در رزیل م از .

برزیل در عین حال با بیش از 663 هزار جان باخته از ایالات متحده آمریکا، دومین رکورددار تعداد قربانیان کووید 19 در جهان محسوب می شود و پس از آن هند با بیش از 523 هزار قربانی، سومین کشور به لحاظ ثبت بالاترین آمار مرگ و میر و مرگ و میر در کشور. این رست انی است.

در اروپا نیز رانسه ا از .8 میلیون بیمار م اکنون همچنین روسیه با گذشتن از آمار ۳۷۶ هزار قربانی، هم اکنون بالاترین رقم مرگ و میر پلیسی را در بین این منطقه دارد و در جهان نیز چهارمین کشور با بالاترین نرخ فوتی‌های این بیماری است.

دول آنی اندمی رونا

بنابر جدول به روز در پایگاه اطلاع‌رسانی «ورلداُمتر»، مبتلایان و قربانیان این بیماری در ۱۰ کشوری که طبق گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را تا صبح امروز (پنجشنبه) گزارش کرده‌اند، به شرح زیر است:

، نام ور مجموع مبتلایان مجموع ربانیان
? ایالات متحده آمریکا ,356, 023،
? ند ۰۹۱, ، ۹۷۵
? رزیل ,۵۰۲, 816
? رانسه ,۸۰۵, ,۳۷۶
? لمان ،۱۱۶، ,405
? انگلیس ۰۹۰, ,546
? روسیه ,۲۰۶, ۴۲۱
? ره نوبی ,438, ، ۱۵۸
? ایتالیا ,633, ۰۴۱
? ر 037، ۸۰۸

همچنین ایران با مجموع هفت میلیون و 223 هزار و 828 مورد و 141 هزار و 1990 در اثر بیماری ناشی از بیماری کووید-19 حاضر در رتبه شانزدهم در بین دارای بیشترین آمار مبتلایان به وضعیت قرار دارد.

بر اساس آمار فوق پس از ایالات متحده، هند و برزیل، از فرانسه، آلمان، انگلیس، روسیه، کره جنوبی، ایتالیا، ترکیه، اسپانیا، ویتنام، آرژانتین، هلند، ژاپن، ایران، استرالیا، کلبیا، اندونزی، لهستان، مکزیک، کشور، مالزی، ایلند، اتریش، رژیم ونیستی، لژیک، مهوری

روند افزایش مار مربوط به ماری ووید-۱۹ اکنون

در این لینک مشروح مار استردگی ویروس رونا در آن و دول اوی مام ات ماری در مه ورها و منا

انتهای ام

مشاهده مطالب بیشتر

دکمه بازگشت به بالا