اقتصادی

آیین نامه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ از تصویب آیین نامه داخلی این کمیسیون خبر داد.

به گزارش مجله ایرانی، رحیم زارع با اشاره به جلسه امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: در جلسه امروز آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق بررسی و تصویب شد.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق از هفته آینده بررسی کلیات لایحه بودجه را با حضور برخی از وزرا و مسئولین در دستور دارد و احتمالا گزارش کمیسیون درباره کلیات بودجه روز سه‌شنبه هفته آینده به صحن مجلس ارائه خواهد شد.

زارع همچنین با اشاره به حضور منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه کمسیون گفت که آقای منظور گزارشی از ویژگی‌های بودجه سال ۱۴۰۳ و تغییر رویکردها در زمینه هایی نظیر واقعی سازی ارقام بودجه، توجه به عدالت در تخصیص منابع، ارتقا عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد و مقایسه اعتبارات مصوب و عملکرد بودجه سال ۱۴۰۲ ارائه کرد. رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان داشت که قیمت فروش هر بشکه نفت در بودجه ۷۱ دلار پیش بینی شده است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا