اجتماع

حلالی: از پرسپولیس انتظار بازی خوب توام با برد را داریم/ استقلالِ امسال مثل تیم فرهاد مجیدی است

حلالی: از پرسپولیس انتظار بازی خوب توام با برد را داریم  استقلالِ امسال مثل تیم فرهاد مجیدی است

بازیکن سابق پرسپولیس گفت:استقلال این فصل مثل استقلال زمان فرهاد مجیدی بازی می کند، کم گل می زند و کمتر موقعیت خلق می کند اما این موضوع به هیچ وجه ایراد نیست.

اسماعیل حلالی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس و گل گهر سیرجان اظهار کرد: از اینجا به بعد دیگر بازی اسانی برای تیم ها وجود ندارد. هر تیمی خودش را از پیش برنده بداند همان روز روز مرگش است. همه تیم های مدعی بازی های سختی در پیش دارند و از نظر من در این هفته ها تیم های پایین جدول قوی تر هم می شوند.

وی افزود: تیم های پایین جدول قطعا آرامش بیشتری دارند چون خطر سقوط را حس نمی کنند و این می تواند برای تیم های بالانشین و مدعی قهرمانی بسیار خطرناک باشد. وقتی تیمی استرس نداشته باشد بهترین نوع فوتبال خود را ارائه می کند و همین مساله کار تیم های مدعی را برای هفته های پایانی سخت خواهد کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به شرایط گل گهر حریف این هفته پرسپولیس گفت: گل گهر حریف خوبی است و در این چند سال هزینه های زیادی انجام داده است و برای بازی با پرسپولیس هم انگیزه های زیادی خواهد داشت. پرسپولیس هم  در این شرایطی پرسپولیس است و با نفراتی که جذب کرده شرایط خوبی دارد و فکر می کنم برای این بازی هم 3 امتیاز را از آن خود کند.

حلالی با اشاره به فاصله 3 امتیازی پرسپولیس با استقلال گفت: استقلال هم بازی راحتی در پیش ندارد. مس با بازگشت نویدکیا دگرگون شده و من بازی های این تیم را تماشا کرده ام. آنها بسیار با برنامه بازی می کنند و قطعا حریف سختی برای استقلال هستند. استقلال در این فصل هدفش گرفتن امتیازات مسابقات است، در پرسپولیس البته هدف امتیاز گرفتن و بازی زیبا است و ما دوست داریم علاوه بر اینکه تیممان برنده می شود خوب هم بازی کند.

وی ادامه داد: استقلال این فصل مثل استقلال زمان فرهاد مجیدی بازی می کند، کم گل می زند و کمتر موقعیت خلق می کند اما این موضوع به هیچ وجه ایراد نیست. این هدف و برنامه یک تیم است و اصلا نمی شود به آن ایراد گرفت هر چند شاید این نوع بازی کردن روی هیجان بازی و جذب تماشاگر تاثیر گذار باشد. به طور مثال یک پزشک در انگلیس هفته های 500 پوند پول بیت یک بازی را می دهد تا با تماشای آن استرس یک هفته خود را بریزد. الان در تمام دنیا شرایط همین است و تماشاگر دوست دارد برای هزینه ای که می کند فوتبال زیبا ببیند اما همانطور که گفتم این اصلا ایراد نیست.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه شانس قهرمانی کدام تیم را بیشتر می بیند گفت: سپاهان امسال کمی از مدعیان عقب افتاد اما به کورس برگشت. تراکتور هم واقعا نتایج خوبی گرفته و از شرایط خیلی خوبی برخوردار است. این تیم هم چیزی کم ندارد و فکر می کنم این 4 تیم تا هفته آخر در کورس باشند اما نباید از نتایج ملوان غافل شد و جا دارد به تارتار هم تبریک بگویم که تیم خوبی ساخت و امسال کار بزرگی انجام داده است. از نظر من قهرمانی بازی ها به روزهای آخر کشیده می شود و اصلا نمی توان چیزی را پیش بینی کرد.

حلالی در خصوص اینکه پرسپولیس در بازی های گذشته فرصت های زیادی را برای گلزنی از دست داد و آیا این موضوع برای کادر فنی نگران کننده نیست گفت: در اواخر نیم فصل اول پرسپولیس خیلی کم موقعیت درست می کرد اما حالا این مساله یک هشدار خوب است از این نظر که فرصت های زیادی خلق می شود.فکر می کنم با کمی تمرکز روی امر گلزنی و تمرین این مشکل حل می شود. 

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا