مجله کسب و کار

سئوکار کیست؟

سئوکار کیست؟

اگر از یک سئوکار بپرسید کارش چیست، متوقف می شود و برای پاسخ به سوال شما تلاش می کند. او احتمالا بعد از پاسخ به سوال شما «من یک سئوکار هستم» نگاه عجیبی به شما خواهد کرد. اگر شما هم قصد دارید سئو کار شوید ما به شما دوره آموزش صفر تا صد سئو در zhaket.com را معرفی میکنیم.

در برخی موارد ممکن است پاسخ ساده تری برای سوال شما داشته باشند، مثلاً “من در سیستم برنامه ریزی سایت کار می کنم تا رتبه بالاتری در گوگل کسب کنم”. بسیاری از مردم این پاسخ را باور می کنند و این ایده ها را بسیار جالب می دانند.

اما در چنین شرایطی این سوال ذهن متخصصان سئو را به خود مشغول می کند که آیا باید به این پاسخ کوتاه بسنده کنند یا در مورد سئو بیشتر به همکاران خود بگویند؟

بسیاری از سئوکارها توصیف کار خود را چالش برانگیز می کنند. اما اگر همه دقت کنیم، می بینیم که هرکس در هر شغلی، اگر بخواهد کارش را بیشتر توضیح دهد، شاید همه ما که در آن کار بلد نیستیم، گیج شویم و از جایی به بعد برویم. علاوه بر این، ما متوجه نمی شویم که او در طرف مقابل چه گفته است.

با این حال، دو موضوع ارتباط و شفافیت در صنعت سئو بسیار مهم است. بنابراین، می توان به روشنی به این سوال پاسخ داد: “سئو چه نوع کاری است؟”

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به افراد کمک می کند تا محصولات و اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ پیدا کنند. یک متخصص سئو یا کارشناس سئو با تجزیه و تحلیل و تحقیق در موتورهای جستجو به دنبال مواردی است که در موتورهای جستجو در حال افزایش است و با اجرای استراتژی ها و اقداماتی سعی در بهبود نتایج جستجو برای یک سایت خاص دارد.

هدف نهایی این کار افزایش سطح ترافیک وب سایت با استفاده از کلمات کلیدی و تم ها است. به گونه ای که کاربر پس از ورود به وب سایت جذب آن می شود و در عین حال وب سایت بر اساس الگوریتم های پیشنهادی گوگل طراحی می شود.

موتورهای جستجو همیشه در حال تغییر هستند و سئوکاران باید اطلاعات خود را بر این اساس به روز کنند. در اینجا ماهیت کار را با استفاده از یک مثال نشان خواهیم داد. به عنوان مثال کلمه کلیدی “SEO” را در نظر بگیرید.

سئوکار کیست؟
سئوکار کیست؟

کارشناسان سئو دقیقا چه کاری انجام می دهند؟

فاکتورهای رتبه بندی بسیار زیادی وجود دارد که تشخیص اینکه چه چیزی بیشترین تأثیر را در رتبه بندی یک وب سایت خاص دارد می تواند دشوار باشد. کار یک متخصص سئو یا همان کار سئو به سایر روش ها و بک لینک ها در اینترنت محدود نمی شود. یک متخصص سئو باید همیشه به دنبال کلمات کلیدی محبوب باشد و راه هایی برای افزایش ترافیک صفحه پیدا کند. به دنبال این ترافیک، شانس مشتری شدن بیشتر می شود.

برای بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو باید این موارد را بدانید و روش های جدید و مناسب را معرفی کنید. با این حال، با تغییر روش کار موتورهای جستجو، دیگر نمی توان به روش های قدیمی سئو اتکا کرد. سئوی مدرن فراتر از استفاده از کلمات کلیدی و متا تگ است.

عوامل زیادی وجود دارد که سئو باید بر آنها غلبه کند و این مشکل به مهارت بالایی نیاز دارد. به طور کلی، اگر بخواهیم این موارد را تا حدودی بیان کنیم، یک متخصص سئو باید بتواند موارد زیر را درک کند:

چرا لینک ها مهم هستند؟

سئوی داخلی چگونه بر رتبه بندی صفحات تاثیر می گذارد؟

سئوی خارجی چگونه بر رتبه بندی صفحات تاثیر می گذارد؟

چرا تولید و بازاریابی محتوا برای هر نوع بازاریابی آنلاین مهم است؟

چگونه شبکه های اجتماعی بر سئو تاثیر می گذارند

آیا تبلیغات کلیکی ارزش استفاده دارد؟

چگونه از تکنیک های مدرن مانند سئو ویدیو استفاده کنیم؟

مشاهده مطالب بیشتر

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا