اقتصادی

آزمایش اشتراک سالانه یک دلاری در ایکس

شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مدل اشتراک جدیدی را امتحان خواهد کرد که تحت آن، سالانه یک دلار برای دسترسی به ویژگی‌های ابتدایی دریافت می‌کند.

به گزارش مجله ایرانی، مدل اشتراک جدید با عنوان «ربات نیستم»، از کاربران برای پسندها (لایک)، پست‌های مجدد یا نقل قول کردن از پست‌های حساب‌های دیگر و ذخیره کردن پست‌های دیگر در نسخه وب این پلتفرم، پول دریافت خواهد کرد.

شرکت ایکس اعلام کرد هدف از معرفی مدل اشتراکی جدید، مقابله با ربات‌ها و اسپمرها است و این هزینه، از کشوری به کشور دیگر بر اساس نرخ ارزی، متفاوت خواهد بود.

طبق اعلام ایکس، روش جدید ابتدا برای کاربران در نیوزیلند و فیلیپین، قابل دسترس خواهد شد.

این آزمایش شامل کاربران فعلی نمی‌شود اما کاربران جدیدی که مایل نیستند اشتراک تهیه کنند، تنها قادر خواهند بود پست‌ها را مشاهده کرده و بخوانند، ویدئوها را تماش کرده و حساب‌ها را دنبال کنند.

ربات‌ها یک مسئله جنجالی برای ایلان ماسک بوده اند که این پلتفرم شبکه اجتماعی را در سال ۲۰۲۲ خرید. شرکت ایکس در ژوئیه، در گام دیگری برای مقابله با ربات‌ها، سقفی برای مشاهده توییت‌ها گذاشت.

بر اساس گزارش رویترز، یک منبع آگاه اوایل اکتبر گفته بود لیندا یاکارینو، مدیرعامل ایکس با وام دهندگان ایکس دیدار کرده و در این دیدار گفته است این شرکت سرویس اشتراکی را امتحان خواهد کرد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا