ورزش

واکنش خمس به جدایی یحیی از پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

پاکو خمس در نشست خبری قبل بازی مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: مدت‌هاست بازی رسمی انجام نداده‌ایم و برای بازگشت به مسابقات، اشتیاق داریم. با تمرینات و بازی‌های دوستانه سعی کرده‌ایم تیم را در بالاترین سطح آمادگی حفظ کنیم. پرسپولیس از مهمترین رقبای ما بوده و باید در بهترین فُرم، با این تیم رقابت کنیم. 

وی در خصوص ارزیابی از کیفیت رقیب، بیان کرد: پرسپولیس همواره از مدعیان قهرمانی بوده و باید حساب ویژه‌ای روی این تیم باز کرد؛ البته نباید از تغییر سرمربی این تیم چشم پوشی کرد؛ چرا که ایشان در سال‌های اخیر، مربی بسیار مهمی برای پرسپولیس بود. این دیدار همچنان دشواری‌ها و پیچیدگی‌های خودش را دارد و باید با نهایت آمادگی و تمرکز بالا در این بازی ظاهر شویم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

خمس در ادامه گفت: نهایت سعی و تلاش را انجام می‌دهیم که نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنیم. اگر سه امتیاز بازی با پرسپولیس را کسب کنیم، فرصت خوبی برای حفظ جایگاه تیم در بین مدعیان، پیش می‌آید. 

وی با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا عملکرد نیم فصل اول را از هر لحاظ بهتر کنیم، مطرح کرد: در صورت تحقق این هدف، می‌توانیم با سرسخت‌ترین رقبا در بهترین سطح رقابت کنیم. بازی با پرسپولیس برای ما بسیار مهم بوده و هواداران به تیم امید و اعتماد دارند و سعی می‌کنیم با نهایت تلاش در این دیدار سخت حاضر شویم تا با ارائه بازی خوب، هواداران به تیم خودشان افتخار کنند.

سرمربی تراکتور در رابطه با میزان آمادگی بازیکنان جدید، اظهار داشت: من از تمامی بازیکنانم رضایت دارم و به داشتن آنان افتخار می‌کنم. خوشحالم که آنان را در اختیار دارم و سعی می‌کنیم بهترین عملکردشان را داشته باشند. همگی با انگیزه و پرتلاش هستند و تحت هر شرایطی پشت‌شان هستم؛ چرا که شایستگی این را دارند.

مشاهده مطالب بیشتر

کارگروه خبری ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های توانبخشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تمرینات ورزشی برای بهبود و بازسازی بدن پس از آسیب‌ها و صدمات می‌پردازم. هدفمندی خود را در بازگشت به وضعیت قبلی و تقویت بدن در فرآیند توانبخشی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای امید و قدرت در توانبخشی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا