عمومیمجله کسب و کار

لوازم خانگی گرنیه ساخت کجاست؟

لوازم خانگی گرنیه، جزو لوازم خانگی با کیفیتی هستند که این روزها طرفداران زیادی در بازارهای کشورمان دارند. اگر شما هم به دنبال خرید لوازم خانگی با کیفیت و کاربردی هستید، بد نیست این بار برند گرنیه را انتخاب کنید. این برند ثابت کرده که به کیفیت تولیدات خود اهمیت می‌دهد و با قیمت‌گذاری مناسب، به دنبال جذب حداکثری مشتری‌ها است. برای آشنایی بیشتر با لوازم خانگی گرنیه تا انت‌ها همراه ما باشید.

لوازم خانگی گرنیه ساخت کجاست؟

اگر تا چند سال پیش، لوازم خانگی تنها در چند کشور تولید می‌شد، امروزه ده‌ها کشور را می‌توان مثال زد که هر کدام با چندین کارخانه بزرگ، به جمع تولیدکنندگان لوازم خانگی پیوسته اند. در صدر فهرست برترین تولیدکنندگان لوازم خانگی نام کشورهایی مثل آلمان، ایتالیا، آمریکا و ژاپن می‌درخشد. نه فقط ما ایرانی ها، بلکه همه مردم دنیا وقتی تجهیزاتی را می‌خرند که می‌دانند در این کشورها تولید شده، دلشان از بابت کیفیت و دوام محصول گرم می‌شود.

برندهای خارجی فعال در تولید لوازم خانگی، تنها شامل سامسونگ، ال جی و بوش نمی‌شود؛ در این سال ها، ده‌ها برند جدید به این خانواده اضافه شده و فضای بهتری را برای انتخاب بهترین‌ها در اختیار متقاضیان خرید لوازم خانگی قرار داده است. گرنیه یکی از این برندها است!  گرنیه یک شرکت اروپایی معتبر است که موفق شده باکیفیت‌ترین لوازم خانگی را بسازد و با بهترین قیمت به فروش برساند. حتماً می‌پرسید گرنیه به کدامین کشور تعلق دارد که در پاسخ به سوال شما باید بگوییم این شرکت چند ملیتی است و برخلاف تصورتان متعلق به کشور خاصی نیست!

گرنیه به عنوان یک شرکت چند ملیتی، امروزه در بیش از ۵۰ کشور فعالیت دارد. در واقع کارخانه لوازم خانگی گرنیه در این ۵۰ کشور احداث شده و در حال رقابت با دیگر برندهای اروپایی است. در فهرست این کشورها، نام انگلستان و اسپانیا به چشم می‌خورد. این شرکت با بهره مندی از تجربه و تخصص تیمی مهندسان حرفه ای، توانسته به افتخارات بسیاری دست یابد و هر روز موفق‌تر از روز قبل در میدان تولید لوازم خانگی فعالیت نماید.

اگر بخواهیم از تاریخچه شرکت گرنیه برای شما بگوییم، باید به ۷۰ سال قبل بازگردیم. در سال ۱۹۵۰ در اروپا، کارخانه‌ای به نام ولنج تاسیس شد که در حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کرد. طولی نکشید که این شرکت جایگاه خود را در میان برندهای صاحب نام در جهان پیدا کرد. فعالیت این برند که دیگر با نام گرنیه بین همه شناخته می‌شد، مسیر پیشرفت این کارخانه را هموار کرد و خیلی زود باعث پشرفت‌های چشمگیر آن شد. گرنیه در مسیر پرفراز و نشیب تولید لوازم خانگی، بارها و بارها شکست خورد اما با تکیه بر توانایی و حمایت طرفدارانش از تلاش باز ایستاد تا بالاخره در چنین روزی جزو بهترین‌ها شود.

محصولات گرنیه، از اروپا به بیش از ۹۰ کشور دنیا صادر می‌شود که کشور ما نیز در فهرست آن‌ها است. این لوازم خانگی امروزه دیگر آنقدرها ناشناخته نیستند و طرفداران خود را پیدا کرده اند. دلیل آن هم کیفیت بالا و قیمت‌های مناسبی است که دارند.

چرا لوازم خانگی گرنیه؟

به هر گوشه و کنار از خانه که نگاه می‌کنید، لوازم خانگی را می‌بینید و این یعنی لوازم خانگی نقش بسیار مهمی در زندگی‌تان دارد. از اجاق گاز که برای پخت و پز غذا از آن استفاده می‌کنید گرفته تا یخچال که با نبود آن دیگر نمی‌توان از مواد غذایی نگهداری کرد، جاروبرقی که نظافت خانه را با آن انجام می‌دهید، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی که شستشوی لباس و ظروف شما را آسان کرده اند، همه و همه بخشی از لوازم خانگی پرکاربردی هستند که حتماً شما هم در خانه خود دارید.

فرقی نمی‌کند برای خرید جهیزیه، قصد خرید لوازم خانگی را دارید یا برای تغییر دکوراسیون. در هر صورت باید به دنبال بهترین باشد و تعریف بهترین یعنی لوازم خانگی باکیفیت، زیبا و بادوام که قیمت مناسبی داشته باشند و بتوان با پرداخت هزینه مناسب آن‌ها را خریداری کرد.

کیفیت، مهمترین معیار خرید لوازم خانگی است. البته نمی‌توان به زیبایی ظاهری لوازم خانگی بی‌توجه بود؛ چرا که نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون خانه شما خواهند داشت. خوشبختانه لوازم خانگی گرنیه، این دو ویژگی را همزمان دارند و می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کرده بودیم، شرکت گرنیه از طراحان و مهندسین حرفه‌ای برای ساخت لوازم خانگی کمک می‌گیرد و محصولاتی شیک و زیبا می‌سازد. به علاوه که با استفاده از بهترین مواد اولیه، سعی در افزایش کیفیت تولیدات خود دارد.

گرنیه به بازاری پر رقابت قدم گذاشته و خود را ملزم به بهره مندی از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا می‌داند. به همین دلیل لوازم خانگی گرنیه، امکانات زیادی دارند و نیازهای کاربران را به خوبی برطرف می‌کنند. اما از مهمترین ویژگی‌های لوازم خانگی گرنیه که خرید آن را توجیه می‌کند، کم مصرف بودن است. با این لوازم خانگی، شما کمترین هزینه را برای قبض برق و گاز خواهید پرداخت. خبر خوب اینکه لوازم خانگی گرنیه، ضمن برخورداری از ده‌ها ویژگی مثبت، تنوع زیادی دارند و دست مشتریان برای انتخاب از بین این محصولات کاملاً باز است.

همیشه می‌گویند اگر می‌خواهید یک برند را بشناسید، به رقبای آن نگاه کنید. در واقع مهم است که بدانید برند مورد نظرتان با کدامین مارک‌های داخلی و خارجی رقابت می‌کند و این سنگ محک خوبی برای تعیین کارایی آن است. رقبای لوازم خانگی گرنیه در داخل کشور، اسنوا و بی‌مکث است که هر دو کیفیت خوبی دارند و بهترین‌ها هستند. دقت داشته باشید که لوازم خانگی گرنیه، نشان استاندارد تضمین کیفیت دارند و این کافیست تا شما به این برند از لوازم خانگی اعتماد کنید.

تعمیر لباسشویی گرنیه

تعمیر ظرفشویی گرنیه

خدمات پس از فروش گرنیه

جمع‌بندی

اگر قصد خرید لوازم خانگی را دارید و نمی‌دانید چه برندی خوب است، می‌توانید برند گرنیه را امتحان کنید. این برند با توجه ویژه‌ای که به کیفیت محصولات خود دارد نشان داده که مایل است خیلی جدی قدم به میدان رقابت با دیگر سازندگان لوازم خانگی بگذارد و اعتماد طرفداران خود را به دست آورد.

گفتیم که برای طراحی و ساخت لوازم خانگی گرنیه، چندین کشور دست به دست هم داده اند. تولیدات این برند در فرایند کنترل کیفیت، مورد تائید قرار گرفته‌اند و این یک دلگرمی بزرگ برای متقاضیان خرید آن است. اگر قصد خرید لوازم خانگی گرنیه را دارید و مایلید اطلاعات بیشتری درباره تولیدات این برند به دست آورید، حتماً با ما araservice بگیرید و پرسش‌هایتان را با ما در میان بگذارید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا