اقتصادیمجله کسب و کار

بهترین شرکت آنلاین داد و ستد آهن و فولاد را بیشتر بشناسید

مجموعه‌ی آهنگر؛ همراه سازندگی و رشد صنعت کشور

آسرون، شرکت آنلاین داد و ستد آهن و فولاد، در گامی تازه، برای توسعه‌ی مجموعه‌ی خود و ارائه‌ی خدماتی بهتر با زیرساخت‌های مناسب به مخاطبان، نام خود را به «آهنگر» تغییر داد و از امروز با این نام در بازار داد و ستد آنلاین آهن و فولاد فعالیت خواهد داشت.

آهنگر

معرفی مجموعه‌ی آهنگر

مجموعه‌ای که امروز به‌عنوان آهنگر (آسرون سابق) در بازار آنلاین داد و ستد آهن و فولاد فعالیت می‌کند، در صنعت فولاد سازمانی ریشه‌دار است. پیشینیان مدیران امروز آهنگر، از بیش از صد سال پیش در حوزه‌های مختلف صنعت و بازار آهن و فولاد فعال بودند؛ از مسگری ظروف در دهه‌ی 1300، تولید ادوات کشاورزی فولادی در دهه‌ی 1330، فعالیت در حوزه‌ی تولید در و پنجره‌ی آهنی در دهه‌ی 1350 و… اما آهنگر در شمایل امروزی‌اش، از سال 1374 کارش را آغاز و از سال 1398 با توجه به ضرورت‌سنجی زمانه و سِیر تحولات حوزه‌ی تکنولوژی، تصمیم گرفت تا در بستری آنلاین فعالیتش را ادامه دهد و تجربه‌ی سال‌ها حضور و فعالیت در این حوزه را این‌بار با سرعت و کیفیتی بیشتر در این بستر تازه به کار گیرد.

در ادامه‌ی این فرآیند همواره رو به رشد، درحال‌حاضر آسرون به‌عنوان اولین شرکت دانش‌بنیان حوزه‌ی فروش آهن و فولاد در ایران نامش را به آهنگر تغییر داده و جامه‌ای نو بر تن مجموعه‌ی پر تلاش خود کرده تا بتواند بیش از پیش آشنای مخاطبان خود باشد و دایره‌ی دوستان خود در این بازار گسترش بدهد.

محصولاتی که در آهنگر عرضه می‌شوند

آهنگر در بستر آنلاین محصولاتی نظیر: میلگرد، تیرآهن، انواع قوطی و پروفیل، نبشی و ناودانی، انواع ورق، انواع لوله (درزدار، بدون درز)، رول بولت، تیرچه یونولیت، انواع تسمه، سپری، انواع چهارپهلو، انواع فلنج، انواع اتصالات، پشم شیشه و… برای فروش عرضه می‌کند. همچنین مخاطبان در سایت آهنگر امکان این را دارند که به صورت لحظه‌ای از مناسب‌ترین قیمت‌های محصولات فولادی مطلع شوند.

بازآفرینی هویت برند و توسعه‌بخشی در مسیر رشد

تغییر، به شرط پیشرفت لازمه‌ی هر کسب‌وکاری‌ست؛ مجموعه‌ها همواره می‌کوشند تا به کار خود توسعه ببخشند و در این مسیر، امکان‌های تازه‌ای برای مخاطبان‌شان فراهم کنند. تغییر کارساز فقط در ظاهر اتفاق نمی‌افتد، مجموعه‌ی آسرون به آهنگر تبدیل شده و در این تغییر و تحول همه‌جانبه کوشیده‌ تا سازوکار مجموعه‌اش‌ را در همه‌ی ارکان ارتقاء بدهد، از گسترش جغرافیایی داد و ستد (حتی فراتر از مرزهای ایران) تا سهولت‌بخشیدن به فرآیند خرید و تنوع بخشیدن به محصولاتِ مورد نیاز مشتریان و امکان‌آفرینی‌های دیگر، ازجمله رشدهای تازه این مجموعه است. آسرون، آهنگر شده تا گامی مطمئن‌تر و مستحکم‌تر در همراهی با مخاطبش در صنعت آهن و فولاد بردارد.

آهنگر

تسهیل فرآیند خرید مخاطبان در آهنگر

گسترش و پیشرفت داد و ستد در فضای آنلاین، همان‌قدر که به انجام کارها سرعت بخشیده، برای مخاطب سردرگمی هم ایجاد کرده است. در این میان، به ویژه وقتی پای محصولاتی نظیر مقاطع آهنی و فولادی به میان می‌آید که با ارقام بالا سروکار دارند و همچنین، کیفیت در آن‌ها شرطی اساسی است، سرعت و کیفیت حرف اول را می‌زنند.

مجموعه‌ی آهنگر کوشیده تا با همکاری کادری حرفه‌ای و دلسوز و نیز همراهی بنگاه‌های شناخته‌شده و کاربلد، فرآیند خرید مخاطبان خود را تسهیل کند، آن‌چنان که بهترین محصولات را در سریع‌ترین زمان ممکن با پیگیری‌های مسئولانه‌ی همکارانش، به دست مخاطب برساند تا خللی در انجام و اجرای پروژه‌های عمرانی، صنعتی و… رخ ندهد. مجموعه‌ی آهنگر به پشتوانه‌ی سال‌ها حضور در این بازار، نزد تامین‌کنندگان بزرگ کشور اعتبار چشم‌گیری دارد و به واسطه‌ی همکاری با آن‌ها خواست مخاطبان خود را در بهترین شرایط ممکن برآورده می‌کند.

آهنگر

کمک آهنگر به سازندگی و آبادانی کشور

مجموعه‌ی آهنگر در کار داد و ستد آهن و فولاد است، می‌کوشد تا به بهترین شکل ممکن، با بنگاه‌های تولیدکننده همکاری و با همه‌ی مراجعان حوزه‌ی صنعت و ساختمان و… همراهی داشته باشد. علاوه بر این، دغدغه‌ی مجموعه‌ی آهنگر که کارش به شکلی مستقیم با عمران، سازندگی و درنتیجه آبادانی ایران ارتباط دارد، رشد و تعالی و ارتقاء کیفیت زندگی مردم این سرزمین است. آهنگر بر این عقیده است که هر کاری برای کشور، به صورتی حرفه‌ای و اساسی صورت بگیرد، حتما نتیجه‌ و محصولی مطلوب خواهد داشت و می‌کوشد در ساختن ایرانی بهتر، تمام تلاش خود را به کار ببرد.

چرا خرید از آهنگر مطلوب است؟

در انتها مزایای خرید آهن و فولاد از بستر آنلاین آهنگر را باهم به صورت کلی مرور کنیم:

  • صرفه‌جویی در زمان انتخاب و خرید
  • خرید با قیمت مناسب و اقتصادی
  • امکان تصمیم‌گیری راحت در خرید
  • بررسی دقیق مشخصات محصولات
  • امکان دریافت مشاوره تخصصی در خرید
  • تضمین اصالت و کیفیت کالا
  • خرید بدون محدودیت جغرافیایی
  • امکان مقایسه قیمت محصولات
  • ثبت سفارش و تحویل با سرعت‌بالا
  • ارائه‌ی فوری پیش‌فاکتور
  • پیگیری مداوم کارشناسان مجموعه تا تحویل محصول
مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا