اقتصادی

پیشرفت ۲۳ درصدی پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز

مجله ایرانی/خوزستان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: در حال حاضر تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز بیش از ۲۳ درصد پیشرفت دارد و این پروژه از پروژه‌های فاینانس خط اول اعتباری جمهوری خلق چین است.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با مجله ایرانی اظهار کرد: عملیات ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز با سرعت در حال انجام است و پیمانکار برای افزایش جبهه‌های کاری باید متعهد باشد.

وی افزود: در حال حاضر تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز بیش از ۲۳ درصد پیشرفت دارد و این پروژه از پروژه‌های فاینانس خط اول اعتباری جمهوری خلق چین است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: مشکلات مربوط به پیمانکار تصفیه‌خانه را تا پایان هفته در وزارت نیرو پیگیری خواهیم کرد تا این پروژه با سرعت بیشتری اجرا شود.

کرمی نژاد با اشاره به افق طرح تکمیلی تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز گفت: تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب غرب اهواز بخش قابل توجهی از فاضلاب اهواز را تصفیه خواهد کرد و این گام مهمترین اقدام ما برای حذف ورودی فاضلاب به رودخانه کارون در غرب اهواز است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه تصفیه‌خانه غرب اهواز باید شبکه، تصفیه‌خانه و ایستگاه‌های پمپاژ ساخته شود، افزود: این تصفیه‌خانه با فاینانس خارجی ساخته می‌شود و جمعیت ۵۲۲ هزار نفری را پوشش می‌دهد و ۱۵۶ هزار مترمکعب فاضلاب را در شبانه روز می‌تواند دریافت و تصفیه کند.

کرمی نژاد تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز این تصفیه‌خانه ۳۹ میلیون یورو است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: پروژه فاضلاب اهواز در حال حاضر به بیش از ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و ما برای روند اجرایی پروژه نیازمند منابع مالی هستیم.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا