اجتماع

بارش یک متری برف در گیلان/ بازگشایی کلیه راه های اصلی

مجله ایرانی/گیلان استاندار گیلان، با بیان اینکه کلیه راه‌های اصلی بازگشایی شده است، افزود: بازگشایی راه‌های فرعی همچنان ادامه دارد.

اسدالله عباسی امروز، هفتم اسفندماه در حاشیه بازدید از عملیات برف‌روبی محور رشت – سراوان در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با همراهی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و فرمانده پلیس راه استان در حال بازدید از محورهای مواصلاتی هستیم و هم‌اکنون در محور رشت – امامزاده هاشم تردد داریم که باز است.

وی با بیان اینکه کلیه راه‌های اصلی بازگشایی شده است، افزود: بازگشایی راه‌های فرعی همچنان ادامه دارد؛ این در حالی است که در مناطق کوهستانی استان بیش از یک متر برف باریده است.

استاندار گیلان نعمت برف را نشاط آور دانست و تصریح کرد: راهداران و سایر دستگاه‌های امدادی مشغول خدمات‌رسانی هستند.

عباسی از برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران استان در ساعات آینده جهت افزایش هماهنگی‌ها خبر داد و گفت: هم‌اکنون در رشت، آستانه اشرفیه، کوچصفهان، لاهیجان و سیاهکل به شدت برف می‌بارد و لذا علاوه بر تعطیلی مدارس، کارکنان ادارات با یک ساعت تاخیر در محل کار حاضر خواهند شد.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری رشت مشغول برف‌روبی معابر هستند، اضافه کرد: شهروندان برای جلوگیری از ترافیک، همکاری‌های لازم را داشته باشند. بازگشایی معابر شهرک لاکانشهر رشت نیز به زودی آغاز می‌شود.

استاندار گیلان از مردم خواست در مصرف آب و برق و گاز مدیریت داشته باشند و تصریح کرد: در منطقه سراوان رشت به دلیل آسیب دیدن ترانس دچار قطعی برق هستیم و کارکنان توزیع برق مشغول رفع مشکل هستند.

وی از مردم خواست از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و گفت: شدت بارش برف طی امروز ادامه دارد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

انتشارات علوم اجتماعی

تحلیل‌گر مسائل اجتماعی با تمرکز بر نقش تغییرات فرهنگی در جامعه و تأثیر آن بر ساختار اجتماعی و ارتباطات بین افراد. تلاش برای درک عمیق‌تر نحوه تأثیر فرهنگ بر عقاید، ارزش‌ها و رفتارهای افراد و جوامع.
دکمه بازگشت به بالا