عمومیمجله کسب و کار

آستین بلند دخترانه – شیک و راحت در همان زمان

هیچ چیز مانند یک لباس راحت و خنک در تابستان نمی تواند به شما احساس رهایی بخشد! لباس راحتی دخترانه نخی و حریر کوتاه و بلند گزینه مناسبی برای تیپ های تابستانی و ساحلی خواهند بود.

ستاره | سرویس مد و پوشاک هیچ چیز مانند یک لباس راحت و خنک در تابستان نمی‌تواند به شما احساس رهایی بخشد! کوتاه یا بلند فرقی نمی‌کند. برش‌های گشاد از پارچه‌های نخی و یا حریر تمام آن چیزی است که به آن نیاز دارید. در ادامه کلسیون بی نظیری از ۲۲ مدل ست دخترانه آستین بلند زیبا و جذاب را مشاهده خواهیم کرد.

اگر به تیپ های جالب و جذاب هنری دخترانه علاقه دارید، حتما ۳۰ و نحوه ست کردن لباس برای داشتن تیپ هنری را در ستاره ببینید.

۱۶. مدل لباس راحتی آستین پفی دخترانه نخی

۱۷. مدل لباس راحتی دخترانه یقه هفت

۱۸. مدل لباس راحتی کوتاه دخترانه سفید یقه هفت

۱۹. مدل لباس راحتی دخترانه پاییزه آف شولدر

۲۰. مدل تونیک راحتی دخترانه آستین بلند

۲۱. مدل لباس راحتی سرهمی دخترانه راه راه

۲۲. مدل شومیز سفید راحتی دخترانه آستین کلوش

حرف آخر

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

یکی از کاربرد‌های لباس‌های راحتی نخی کوتاه و بلند، استفاده به عنوان لباس ساحلی است. شما می‌توانید نمونه‌های بیشتری از را نیز در این مطلب دنبال کنید.
فراموش نکنید که شما میتوانید نظرات، سوالات و تجربیات خود را در انتهای این مطلب با ما و همراهان ستاره به اشتراک بگذارید. کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شمدل لباس نخی دخترانه آستین دار بلند ۱۴۰۲ ؛ تابستان فصل رنگ های گرم، شاد و هیجان انگیز است. بهترین انتخاب برای استایل تابستانی و تیپ شیک تابستانی استفاده هوشمندانه و درست از این رنگ ها و ترکیب آن ها با یکدیگر است.

از این رو فصل تابستان نیز لباس های مخصوص به خود را دارد و در این مطلب برای شما عزیزان تصاویری از مدل های لباس و پیراهن نخی دخترانه استین دار بلند 2023 گلدار و شیک را فراهم کرده ایم. پس با ما در بخش  همراه باشید.

مدل پیشنهادی:

مدل لباس یکسره نخی دخترانه تابستانه شیک و جدید 2023

در ادامه این مطلب تصاویری از مدل های متنوع و زیبای لباس دخترانه شامل سارافون ، تیشرت دامن ، بلوز دامن ، پیراهن مجلسی و پیراهن تابستانی را مشاهده می کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه زیر، به مشاهده و خرید تمام مدل های لباس نخی و شیک دخترانه بپردازید.

همچنین مشاهده کنید

استفاده از رنگ‌های تیره مانند مشکی و قهوه‌ای تیره در تابستان با جذب نور خورشید، دمای بدن را افزایش می‌دهد و احساس گرما به شما دست می‌دهد. در استایل تابستانی به جای رنگ های تیره از رنگ های روشن مخصوصا سفید استفاده کنید.

لباس های گشاد و راحت بهترین انتخاب برای فصل گرم تابستان هستند. در روزهای گرم سال با پوشیدن لباس های نخی و سبک، جریان هوا در زیر لباستان باعث خنکی و راحتی بدن می شود.

همچنین مشاهده کنید:

برای شرکت در مهمانی ها و مجالس می توان از پیراهن های نخی بلند استفاده کرد. همچنین برخی از طرح های پیراهن نخی به راحتی دوخته می شوند که می توانید در محیط خانه خود از آنها استفاده کنید.

رنگ های سبز و آبی به دلیل احساس آرامش ، خنکی و طراوت برای نوع تابستانی مناسب هستند.

مدل پیشنهادی:

برای دوخت لباس های نخی از پارچه های مختلفی مانند ساده، طرح دار و گلدار استفاده می شود که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند. همچنین لباس های نخی در دو رنگ تیره و روشن موجود می باشند.

مدل آستین پفی لباس مجلسی | مدل آستین لباس مجلسی حریر | مدل آستین لباس مجلسی لمه

مدل های پیشنهادی:

تابستان فصل پادشاهی خورشید در آسمان است. شاید به همین دلیل است که پوشیدن لباس هایی به رنگ قرمز و نارنجی احساس خوبی به شما و اطرافیانتان می دهد. می توانید رنگ های زرد و نارنجی را با رنگ های آبی، بنفش و خاکستری ست کنید.

قرمز یکی از شادترین رنگ هاست که کاربردهای زیادی به خصوص در فصل پاییز و تابستان دارد. تابستان فصل میوه های رنگارنگ و قرمز است و پوشیدن لباسی به رنگ قرمز انرژی شما را افزایش می دهد و آن را با رنگ های سفید و خاکستری ترکیب می کند.

5 راه ساده برای بهبود دوخت لباس کودکان انتخاب پارچه با کیفیت، پیش شرط اول ما برای دوخت یک لباس زیبا است. این نکته شاید ارتباط مستقیم با نکات خیاطی و دوخت نداشته باشد اما بر کیفیت لباس شما قطعا اثرگذار خواهد بود.

دکمه‌ها به راحتی، مرتب و بدون فشار بسته می‌شوند.
نخ بخیه یا دوخت کاملا از ته بریده شده‌اند.
دکمه‌ها و جا دکمه‌ها همه در فاصله مساوی از لبه قرار می‌گیرند.
بخیه‌ها همه یکدست و صاف هستند.
یقه‌ها به طور مرتب قرار می‌پیرند، در هر دو طرف برابر هستند، یقه زیرین به سمت یقه بالا نمی‌چرخد.

مطلب پیشنهادی:

مدل پشینهادی:

? به انتهای مقاله جدیدترین مدل لباس نخی دخترانه آستین دار بلند و شیک 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید. ?

ما خواهند بود.

یادتون نره این مقاله رو به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا