اقتصادی

استاندار: با تکمیل طرح‌های پیشران کشاورزی، تولید و اشتغال لرستان افزایش پیدا می‌کند

مجله ایرانی/لرستان استاندار لرستان گفت: با تکمیل و راه‎‌اندازی طرح‌های پیشران بخش کشاورزی استان وضعیت تولید و اشتغال افزایش پیدا می‌کند.

فرهاد زیویار عصر روز پنجم تیرماه در دیدار با فرخ نژاد، مدیرعامل بانک کشاورزی کشور بیان کرد: طرح‌های پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان نیاز به حمایت ویژه از جانب بانک کشاورزی دارند.

وی گاوداری‌های شش هزار راسی دلفان و دو هزار راسی الیگودرز، گلخانه دو هکتاری ازنا و زنجیره تولید راتا آنلاین خرم‌آباد را مهم‌ترین این طرح‌ها برشمرد.

زیویار ادامه داد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در قالب شعار سال حمایت از این طرح‌ها می‌تواند به رشد تولید و به دنبال آن مهار تورم در این حوزه‌ها بیانجامد.

استاندار لرستان اظهار امیدواری کرد، با راه‌اندازی این طرح‌ها که برخی از آنها از جمله طرح‌های پیشران استان در بخش کشاورزی هستند بتوان ضمن افزایش تولید در افزایش صادرات و اشتغال گام‌های بلندی در جهت توسعه استان برداشت.

در این جلسه مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری لرستان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا