اقتصادی

انعقاد قرارداد ۴ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب خرمشهر

مجله ایرانی/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از امضای مبادله قرارداد ۴ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح فاضلاب خرمشهر خبر داد و گفت: با امضای این قرارداد یکبار برای همیشه مشکل فاضلاب خرمشهر با مبادله حل می شود.

محمدرضا کرمی نژاد در مراسم انعقاد قرارداد میان شرکت آب و فاضلاب خوزستان و بانک ملت به مناسبت سوم خرداد اظهار کرد: دولت سیزدهم در استان خوزستان در بخش آب و فاضلاب سنگ تمام گذاشته و امروز نیز یکی دیگر از گام های مهم زیرساختی برای تکمیل فاضلاب در شهر خرمشهر وارد فاز اجرایی شده است.

به گزارش مجله ایرانی، وی افزود: شهر خرمشهر سالیان سال است مشکل شبکه فاضلاب دارد که با نگاه خاص دولت سیزدهم و مجموعه وزارت نیرو و آبفای کشور یکبار برای همیشه مشکل فاضلاب مردم شهر خرمشهر با مبادله این قرارداد و تامین اعتبار برطرف می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: مبادله قرارداد ۴ هزار میلیارد ریالی طرح فاضلاب خرمشهر با استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ امروز امضا و وارد فاز اجرایی شد.

کرمی نژاد تصریح کرد: توسعه زیرساخت های استان شامل بخش آبرسانی به روستاها و شبکه فاضلاب شهرهایی که مشکل دارند در دستور کار است و کار جهادی در اجرای پروژه فاضلاب اهواز موجب رضایتمندی مردم و دولت در سفر اخیر ریاست جمهور به خوزستان شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به استفاده از ماده ۵۶ فاینانس برای تکمیل شبکه فاضلاب گفت:  قرارگاه خاتم الانبیا از طریق تهاتر نفت تا سقف ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان که یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای خرمشهر و ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آبادان است باقیمانده فاضلاب خرمشهر و آبادان را اجرایی خواهد کرد.

کرمی نژاد افزود: در حال حاضر ۳ پروژه فاضلاب در شهر خرمشهر در حال کار است و در مناطق مولوی، حمید آباد، صداقت، طوبیجات و عشایر اقدامات توسعه ای شبکه فاضلاب در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: از ابتدای دولت سیزدهم سرعت اجرایی شبکه فاضلاب شهر خرمشهر بیشتر شد و به ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده ایم و با تکمیل اعتبارات لازم شبکه فاضلاب خرمشهر تکمیل می شود و شهر خرمشهر مثل اهواز تبدیل به یک کارگاه عمرانی در بخش فاضلاب خواهد شد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا