عمومیمجله کسب و کار

برنامه mi home چیست

شیائومی یک کمپانی چینی است که به دلیل تولید لوازم الکترونیکی و خانگی هوشمند محبوبیت بالایی دارد. این شرکت برنامه می هوم را برای کمک به مصرف‌کنندگان در مدیریت لوازم خانگی هوشمند شیائومی طراحی و راه‌اندازی کرده‌است. اگر از تعداد زیادی از محصولات شیائومی استفاده می‌کنید، این برنامه برای شما ضروری است. برنامه Mi Home به شما امکان می‌دهد تا ظرف چند ثانیه دستگاه‌های هوشمند خانه خود را از طریق یک گوشی هوشمند کنترل کنید. لازم به ذکر است که برای استفاده از این برنامه باید یک ایجاد کنید.

برنامه می هوم (Mi Home) چیست؟

می هوم یک برنامه رسمی شیائومی است که به کاربران کمک می‌کند تا محصولات شیائومی خود را به‌ساده‌ترین شکل ممکن مدیریت کنند. با نصب این برنامه بر روی یا دیگر گوشی‌های هوشمند کاربران می‌توانند دستگاه‌های متصل را از راه دور و بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارند، مدیریت کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند دستگاه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند و یا دستگاه‌های جدید را به برنامه اضافه کنند. برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد برنامه می هوم عبارتند از:

  • رابط کاربر پسند: اغلب برنامه‌های مرتبط با محصولات الکترونیکی و هوشمند، رابط کاربری دشواری دارند. با این حال، برنامه Mi Home یک رابط کاربری ساده و آسانی دارد که نیازی به دانش فنی ندارد.
  • یک کنترلر همه کاره: این برنامه یک کنترل‌کننده همه کاره برای تمامی محصولات Mi Home Smart است. شما می‌توانید از طریق این برنامه در یک دستگاه، همه دستگاه‌های هوشمند تولید شده توسط شیائومی را مدیریت کنید.
  • آپلود در فضای ابری: از فضای ابری می‌توان برای حفاظت از اطلاعات استفاده کرد. یک ویژگی منحصربه‌فرد برنامه دوربین امنیتی می هوم این است که به کاربران امکان آپلود فید در فضای ذخیره‌سازی ابری را می‌دهد.

چه دستگاه‌هایی از می هوم پشتیبانی می‌کنند؟

شیائومی طیف وسیعی از محصولات را ارائه می‌دهد که می‌توانند از طریق برنامه می هوم پیکربندی یا برنامه‌ریزی شوند. دستگاه‌های هوشمند شیائومی شامل دوربین‌های امنیتی، یخچال هوشمند، انواع جاروبرقی‌های رباتی، لامپ‌های LED و بسیاری از محصولات دیگر می‌باشد که در زیر برخی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین دستگاه‌هایی که از می هوم پشتیبانی می‌کنند را نام می‌بریم.

  • دوربین امنیتی شیائومی Mi Home
  • چراغ Yeelight Wifi LED
  • دوربین Mi 360°
  • هاب خانگی هوشمند
  • جاروبرقی هوشمند Xiaomi Roborick S7
  • هواپز Mi Smart Air Fryer 3.5L
  • دستگاه تصفیه هوا شیائومی مدل Mi Air Purifier 3H
  • پنکه بی‌سیم قابل شارژ Smartmi
  • سنسور هوشمند درب و پنجره
  • سنسور دما Xiaomi Temperature Sensor
  • پریز برق هوشمند Xiaomi Smart Socket
  • سنسور نشت آب Aqara Water Leak Sensor

دانلود اپلیکیشن می هوم (Mi Home)

نصب برنامه Mi Home برای تمامی دستگاه‌ها و کامپیوترهای شخصی رایگان است. برای دانلود اپلیکیشن می هوم، کاربران اندروید می‌توانند این اپلیکیشن را از پلی‌استور دانلود کنند. کاربران iOS نیز می‌توانند برنامه Mi Home را از اپ‌استور دانلود کنند. این برنامه نه تنها در اندروید و iOS موجود است، بلکه می‌تواند از ویندوز و مک نیز به آن دسترسی داشته باشید. کاربران اندرویدی که مایل به دانلود برنامه هستند، به اندروید 4.0 یا بالاتر نیاز دارند. اگر از نسخه‌های زیر اندروید 4.0 استفاده می‌کنید، نمی‌توانید به برنامه می هوم دسترسی پیدا کنید. برای ویندوز و مک نیز می‌توانید به‌راحتی برنامه را از طریق گوگل دانلود کنید.

کلام آاطلاعات این دیوایس ها و تنظیمات آنها در فضای Mi Cloud نگهداری می شود و به راحتی قابل دستیابی و تهیه بک آپ می باشد. کافی است از طریق اکانت Mi خود بر روی گوشی، وارد فضای ابری Mi شده، اطلاعات و تنظیمات را در گوشی جدید خود بازیابی کنید.

Smart devices شیائومی چیست | برنامه mi coin چیست | برنامه mi در گوشی شیائومی

ویژگی های اصلی نرم افزار:

اضافه کردن دیوایس جدید به مجموعه بسیار آسان است.

این اپلیکیشن تمام دیوایس های خانه هوشمند را کنترل می کند و با استفاده از اینترنت از هر جایی می تواند این کار را انجام دهد.

می توانید برخی از این دسترسی ها را با خانواده و یا دوستان به اشتراک گذارید و در کنار دیگران از زندگی هوشمند خود لذت ببرید.

از طریق یک راه اندازی ساده می توانید سناریوهای هوشمند و جالب با استفاده از محصولات متنوع ایجاد کنید.

در گذشته فضای ابری شیائومی تنها در چین قابل استفاده بود و اپلیکیشن خانه هوشمند Mi خارج از چین به مشکل برمی خورد. از سال 2016 شیائومی ۳ فضای ابری دیگر برای برخی فروشگاه های اصلی خارج از چین تهیه کرد. این مکان ها عبارتند از: سنگاپور، تایوان و هند. می توانید برای نرم افزار خانه هوشمند خود تصمیم بگیرید تا تنظیمات شما در چه فضایی ذخیره سازی شود.

برای انتخاب فضا ابتدا باید از برنامه خارج شده، مکان را انتخاب کرده و دوباره وارد شوید.

دقت داشته باشید تنظیمات شما تنها در فضای ابری که انتخاب کرده اید ذخیره می شوند. اگر در ابتدا چین را انتخاب کرده و تنظیماتی انجام داده اید؛ و بار دیگر سنگاپور را انتخاب کنید، تنظیمات شما قابل دسترسی نخواهند بود زیرا در سنگاپور ذخیره نشده اند.

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد این است که تمامی مناطق همه دیوایس های شیائومی پشتیبانی نمی کنند. اگر محصولی تهیه می کنید که تنها در بازار چین موجود است،‌ لازم است چین را به عنوان مکان انتخاب کنید. البته با توجه به برخی مسائل غیر قابل پیش بینی فایروال چین ممکن است باز هم نتوانید تنظیمات خود را هنگام راه اندازی اولیه بر روی Mi Cloud ذخیره کنید.

سیستم هامل های اصلی که از این اپلیکیشن پشتیبانی می کنند عبارتند از اندروید 4.0 به بالا و iOS 7.0 به بالا.‌ آپدیت های جدید نرم افزار که مرتبا ارائه می شود ممکن است توسط برخی نسخه های قدیمی تر پشتیبانی نشود.

می توانید آخرین نسخه نرم افزار را از وبسایت رسمی شیائومی دانلود کنید که البته تنها به زبان چینی است. همچنین با اسکن QR کد موجود در بسته بندی محصولات و یا از طریق لینکهای زیر قابل دسترسی است.

موتور پرده هوشمند هیچ صدایی از خود تولید نمی کند و این یکی از دلایلی می باشد که باعث شده انقدر در میان مردم محبوب واقع شود.

خر

برنامه می هوم یکی از و دیگر OSها است که به‌طور اختصاصی برای مدیریت محصولات خانه هوشمند شیائومی طراحی شده‌است. کاربران می‌توانند با اتصال به اینترنت و از هر مکان دیگری با استفاده از برنامه Mi Home لوازم خانگی هوشمند شیائومی را کنترل کنند. اگر شما هم از لوازم الکترونیکی هوشمند شیائومی و اپلیکیشن Mi Home استفاده می‌کنید، تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع:

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا