عمومیمجله کسب و کار

بهترین دکتر برای انجام لابیاپلاستی در تهران کیست ؟

لابیاپلاستی یکی از جراحی های پلاستیک در ناحیه تناسلی بانوان است که می تواند کیفیت کلی زندگی را بهبود بخشد. این عمل جراحی نگرانی های زیبایی زنان را برطرف می کند. در این مقاله می توانید اطلاعات کلی در مورد لابیاپلاستی به همراه توصیه های ما برای بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران و بهترین متخصصین زنان در تهران را مشاهده کنید.

لابیاپلاستی چیست و بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران کیست؟

همانطور که در پاراگراف قبل ذکر نموده ایم لابیا پلاستی یک جراحی زیبایی برای ناحیه تناسلی خانم ها می باشد عمل جراحی لابیا پلاستی می تواند بزرگی بیش از حد نرمال لابیا مینور، هم اندازه نبودن لابیا و تیرگی آن را از بین ببرد و این امر می تواند امری خوشایند برای بانوان باشد زیرا بزرگی یا تیرگی لابیا نه تنها در برقراری رابطه جنسی اعتماد به نفس افراد را پایین می آورد بلکه حین ورزش و فعالیت های روزمره و یا بر روی یائسگی نیز می تواند تاثیر به سزایی بگذارد.
لابیاپلاستی یک جراحی حساس برای خانم ها است به همین منظور برای انجام این جراحی باید به بهترین دکتر لابیا پلاستی در تهران مراجعه کنند تا عوارض جانبی گریبان گیرشان نشود و به خواسته خود برسند.
لابیاپلاستی علاوه بر زیبایی خاصیت درمانی نیز دارد زیرا بزرگی پوست کلیتوریس باعث نازایی می شود و جراحی لابیاپلاستی می تواند این مشکل را برطرف کند.

بهترین جراح زیبایی زنان در تهران نی نی سایت | بهترین جراح لابیاپلاستی | بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران

جراحی لابیاپلاستی

لابیاپلاستی امروزه محبوب و پر طرفدار است، در گذشته صحبت از زیبایی واژن با احساس شرم و ناراحتی برای خانم ها همراه بود اما اکنون به اهمیت این موضوع بیشتر پی برده و زیبایی واژن برای خانم ها به خصوص افراد جوان از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. اگر شما از ظاهر واژن خود راضی نباشید در زندگی زناشویی هم دچار مشکلاتی می شوید که ممکن است ریشه در اعتماد به نفس و عزت نفستان داشته باشد. ظاهر بیرون زده و تیره لابیا ممکن است باعث شود که شما انگیزه و اعتماد به نفس کافی برای تجربه رابطه جنسی عمیق و احساسی را نداشته باشید از این رو بسیاری از خانم ها احساس ناخوشایندی از واژن خود دارند که رفته رفته باعث می شود که انگیزه های جنسی شان نیز در زندگی زناشویی سرکوب شود.

لابیاپلاستی به شما کمک می کند که در کمترین زمان و کم ترین تهاجم مشکلات ظاهری واژن مانند تیرگی و بیرون زدگی لابیا را رفع نمایید. این عمل باعث جوانسازی واژن شده و کمک می کند که بافت زیباتر و جوان تری را داشته باشید. شما با انجام جراحی لابیاپلاستی می توانید مشکلات دیگری که در زمان ورزش و یا پوشیدن لباسهای تنگ دارید را برطرف نمایید.

بسیاری از خانم ها نگرانی هایی را در خصوص ظاهر و‌ اندازه لابیاهای خود‌ دارند. لابیا ماژور، چین های پوستی ضخیمی است که لبه های خارجی‌ ناحیه تناسلی را تشکیل می دهد. اندازه و طول این ناحیه در هر خانمی متفاوت است.

لب های داخلی که لابیا مینور نام دارند، ضیخم تر از لابیا ماژور هستند و دو طرف دهانه واژن را احاطه کرده اند.

در بسیاری از خانم‌ها لابیاها حتی در حالت ایستاده هم ظاهر بیرون زده ای دارند. زمانی که طول لابیا مینور زیاد باشد، از لابیا ماژور بیرون می زند و می تواند حالت افتاده ای بگیرد. این حالت می تواند زیبایی ظاهری ناحیه تناسلی را نیز تحت تاثیر قرار بدهد.

سخن آخر

خانم های زیادی از تیرگی یا تغیرات شکل واژن خود رنج می برند و این موضوع باعً شده است که اعتماد به نفس خود را حین انجام رابطه جنسی از دست بدهند.
امروزه با پیشرفتن علم‌پزشکی و تکنولوژی راه های بسیاری برای زیبایی به وجود آمده است که تمامی افراد می توانند از این روش ها استفاده کنند شما عزیزان در این مقاله اطلاعات کافی در رابطه با “لابیاپلاستی با لیزر چیست” انتخاب بهترین دکتر لابیاپلاستی در تهران، مشاوره با پزشک فوق تخصص لابیاپلاستی و …به دست می آورید. امید واریم از خواندن مقاله حاضر لذت برده باشید.

از دکتر نازنین علوی، تخصص زنان، زایمان و نازایی در شهر تهران نوبت بگیرید و با او مشورت کنید

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا