عمومیمجله کسب و کار

بهترین شرکت های ارائه دهنده ویزای چین

کشور چین

، سرزمین اسرارآمیز و باستانی مشرق زمین است که جذابیت های توریستی و گردشگری بسیار زیادی دارد و همواره مقصد گردشگری افراد زیادی در طول سال می باشد. امروزه افراد زیادی را برای سفر به پرجمعیت ترین کشور جهان دریافت می کنند تا بتوانند با فرهنگ و گنجینه های تاریخی و غنی این کشور آشنا شوند. هر فردی که بخواهد قدم به این سرزمین تاریخی بگذارد باید ویزای چین را طبق قوانین و مقررات این کشور اخذ کند. برای اخذ ویزای چین می توان از معتبرترین و مجرب ترین دفاتر خدمات مسافرتی اخذ ویزا کمک خواست تا در مدت زمان کوتاهی ویزای این کشور را دریافت کرد.

برای هزینه ویزای چین کلیک کنید چین یا همان جمهوری مردم چین، کشوری در شرق آسیا است و یکی از پرجمعیت ترین شهرهای جهان شناخته می شود. پایتخت این کشور نام دارد و یکی از شهرهای بزرگ آن به شمار می آید. مساحت این کشور برابر با 9 میلیون و 600 کیلومتر مربع می باشد. چین از جمله ملت های اولیه جهان محسوب می شود. سیستم سیاسی کشور چین بر اساس سلطنت ارثی و یا پادشاهی می باشد که با یک پادشاهی در قرن بیست و یکم آغاز شد.

هزاران سال است که کشور چین مسیر توسعه بین المللی را تحت تاثیر خود قرار داده است. بعد از چند دهه رشد سریع اقتصادی، چین از پیشی گرفت و دومین کشور بزرگ اقتصادی در سال 2010 شد. چین در کنار کشورهای ، و از اقتصاد بسیار خوبی برخوردار است. کشور چین جایگاه ویژه ای در منطقه و جهان دارد و اقتصاد آن در جهان حرف اول را می زند. این کشور دارای جاذبه های گردشگری و توریستی بسیار زیادی است که مورد توجه توریستان و گردشگران بسیار زیادی قرار گرفته است. متقاضیان سفر به این کشور باید ویزای چین را اخذ کنند تا بتوانند از جذابیت های تاریخی آن بازدید کنند.

گردشگران و توریست هایی که می خواهند از سرزمین چین بازدید کنند می بایست ویزای آن را دریافت کنند. تنها افرادی نیاز به دریافت ویزا ندارند که در کشورهای معاف از ویزا زندگی می کنند. هر فرد متقاضی ویزای چین باید طبق قوانین و مقررات کشور چین ویزای آن را دریافت کند و در غیر این صورت اجازه ورود به این کشور را ندارد. هر فردی بر اساس ملیت خود می تواند ویزای چین را برای مدت زمان 15 روز، 30 روز یا 90 روز دریافت کند. ویزای چین فقط به یک هدف توریستی داده نمی شود، بلکه هر فرد می تواند بر اساس نوع سفر خود ویزای این کشور را اخذ کند و راهی سفر به این کشور پهناور شود. افرادی متقاضی ویزای چین می توانند به سفارت این کشور در شهر تهران مراجعه کنند. البته باید توجه کنید تمامی افرادی که متقاضی ویزای کشور چین می باشند باید برای این ویزا درخواست دهند و روند قانونی آن را طی کنند.

 انواع مختلف ویزای چین

همانطور که گفته شد  ویزای تجاری چین کشور چین به تمامی متقاضیان سفر به این کشور داده می شود و این افراد باید تمامی مراحل قانونی دریافت ویزا را طی کنند. ویزای چین شامل ویزای توریستی، ویزای تجاری و کسب و کار، ویزای افراد با مهارت و یا نخبه، ویزای خصوصی، ویزای تحصیلی، ویزای ازدواج، ویزای خانوادگی بلندمدت و کوتاه مدت و ویزای نمایشگاهی می شود. هر فردی که می خواهد ویزای کشور چین را دریافت کند باید هدف از سفر خود را به این کشور مشخص کند و بر اساس نیاز خود نوع ویزا را درخواست دهد. البته اگر بخواهید در مدت زمان کوتاهی ویزای خود را دریافت کنید می توانید به آژانس معتبر ما اعتماد کنید تا با صرف هزینه کم ویزای کوتاه مدت و یا بلند مدت خود را اخذ کنید.

 سفارت چین در تهران

یکی از مهمترین مراحل اخذ ویزا مراجعه به سفارت چین می باشد. خوشبختانه کشور چین یک سفارت در تهران دارد و افراد متقاضی ویزا می توانند به آن مراجعه کنند. این سفارت در تهران چهارراه فرمانیه،خیابان نارنجستان هفتم پلاک15می باشد. این سفارتخانه در ساعات اداری روزهای فرد 8:45 دقیقه تا 12:15 دقیقه صبح ها و از ساعت 14:30 دقیقه تا 16:30 دقیقه بعد از ظهرها خدمات خود را به تمامی مسافران و متقاضیان ویزا ارائه می دهد.

فقط توجه کنید که افراد متقاضی ویزای چین باید قبل از اینکه به این سفارتخانه مراجعه کنند، درخواست خود را به صورت غیر حضوری ارائه دهند. بعد از ارائه درخواست خود می توانید وقت سفارت چین را بگیرید و برای انجام مصاحبه به این سفارتخانه مراجعه کنید. این سفارتخانه بدون وقت قبلی جوابگوی مراجعین نمی باشد.

 مدارک مورد نیاز ویزای چین

هر فردی که می خواهد راهی سفر به دنیای تاریخی و کهن چین شود باید مدارکی را برای دریافت ویزا ارائه دهد. این مدارک برای اخذ ویزای چین بسیار مهم می باشند. -پاسپورت. (ارائه یک پاسپورت با اعتباری بیش از 6 ماه) – این پاسپورت دارای حداقل 2 صفحه خالی باشد تا مهر ویزا بر روی آن بخورد -داشتن کپی از ویزاهای قبلی کشور چین (در صورت اینکه پاسپورت قبلی دارید که بر روی آن مهر چین خورده است، این پاسپورت را نیز به همراه داشته باشیداگر برای بار اول ویزای چین دریافت می کنید یا پاسپورت خود را گم کرده اید باید به آژانس در خواست کننده اطلاع دهید تا به سفارت اعلام نمایند و اگر اطلاع ندهید ممکن است حدود 3 ماه زمان ببرد تا ویزا صادر شود.) -فرم درخواست ویزا، ارائه یک فرم ویزا که با اطلاعات شخصی فرد متقاضی ویزا تکمیل شده باشد -دو قطعه عکس با پشت زمینه روشن و سفید متعلق به همان سال فرد متقاضی -دعوت نامه یا ضمانت از سمت شرکت یا نهادی که مربوط به کشور چین می باشد درخواست می شود اگر دعوت نامه به همراه ندارید حتما باید واچر هتل به تعداد شبهای اقامتتان در چین را به سفارت ارائه دهید.) – فیش پرداختی هزینه ویزا -افراد متقاضی ویزا باید مبلغی را برای دریافت ویزا به سفارت این کشور ارائه دهند -بیعانه به صورت دلار به حساب بانکی پرداخت می شود – ارائه بلیط رزرو شده هواپیما برای رفت و برگشت – به مبلغ 10 میلیون تومان و بیمه مسافرتی نامه تمکین مالی

 ویزای توریستی

آن دسته از افرادی که می خواهند برای بازدید از جاذبه های گردشگری چین، تفریح و بازدید از اقوام و خویشاوندان راهی سفر به این کشور بزرگ و زیبا شوند، می توانند درخواست ویزای توریستی چین را بدهند. کشور چین دارای تمدنی بسیار قوی می باشد که آن را می توان در گوشه و کنار شهرهای آن و حتی در بزرگراه های آن مشاهده کرد. دریاچه های مصنوعی، پارک ها و معابد این کشور بسیار جذاب هستند و هر ساله توریستان و گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کنند.

افرادی که می خواهند ویزای توریستی را دریافت کنند می بایست مدارکی مبنی بر سفر خود مانند تاییدیه پرواز و رزرو هتل و یا دعوت نامه خصوصی ارائه دهند. مدت زمان اقامت برای این نوع ویزای چین 30 تا 60 روز می باشد. برای اینکه بتوانید این ویزا را هر چه سریع تر دریافت کنید و برای تعطیلات به این کشور سفر کنید می توانید از مشاوران ما کمک بخواهید مدت استفاده از این نوع ویزا از تاریخ صادر شدن ویزا تا 24 ساعت مانده به انقضای ویزا ورود و 14 روز در این کشور می توانید اقامت داشته باشید و پروسه صادر شدن ویزا 8 روز کاری به صورت عادی و 4 روز کاری به صورت فوری می باشد.

اخذ ویزای چین | انواع ویزای چین | قوانین جدید ویزای چین

 ویزای کار و ویزای افراد با مهارت و یا نخبه چین

این نوع ویزا به افرادی داده می شود که می خواهند در کشور چین کار کنند و در یکی از شرکت ها و یا موسسات چینی شغلی را به دست آورده اند. برای دریافت این نوع ویزا یک اجازه نامه دولتی یا گواهی استخدام لازم می باشد. افرادی که با این نوع ویزا وارد کشور چین می شود، باید طی 30 روز از زمان ورود خود به خاک کشور چین، برای اخذ اقامت در چین درخواست دهند.

ویزای افراد با مهارت و یا نخبه به افرادی داده می شود که دارای استعداد خاصی هستند و می خواهند بر روی این استعداد و یا مهارت خود در کشور چین کار کنند. البته باید توجه کنند که استعداد و مهارت آنها در چین مورد نیاز باشد. این افراد می توانند با ارائه یک دعوت نامه از یک کارفرمای چینی ویزای این کشور را به راحتی دریافت کنند.

 ویزای تحصیلی چین

یکی دیگر از ویزاهای کشور چین که به افراد متقاضی داده می شود ویزای تحصیلی می باشد. افرادی که می خواهند ویزای تحصیلی را دریافت کنند می بایست در یکی از دانشگاه ها و یا موسسات دولتی چین قبول شده باشند. هر ساله دانشگاه های کشور چین به افراد زیادی پذیرش می دهند و این دانشجویان و دانش آموزان می توانند ویزای چین را دریافت کنند و به این کشور سفر کنند. ویزای تحصیلی چین بر دو نوع X1 و X2 می باشد. X1 این نوع ویزا به دانش آموزان خارجی داده می شود که برای تحصیل بیش از 6 ماه به چین آمده اند.  X2 این نوع ویزای چین نیز به افرادی داده می شود که با همان هدف قبلی یعنی تحصیل به چین آمده اند اما مدت زمان کمتری از 6 ماه می مانند. مدت اعتبار X1 تا 5 سال می باشد و می توان آن را تمدید کرد. افرادی که متقاضی ویزای تحصیلی چین هستند باید بتوانند تمامی هزینه های تحصیلی خود را پرداخت کنند و یک محل اقامت مناسب داشته باشند.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا