عمومیمجله کسب و کار

تجهیزات استخر چیست؟

استخر آب مصنوعی است که مقدار زیادی آب را به داخل می برد و برای مصارف مختلفی مانند: شنا و ورزش، تزئین محوطه، ورزش و سرگرمی و … استفاده می شود. در واقع ساخت استخرهای شنا در مناطق مختلف به . از قدیم در کشور ما و سایر کشورهای دنیا رایج بود اما امروزه از تجهیزاتی در شنا استفاده می شود که باعث می شود وسایل شرایط بهتری را برای استفاده از استخر فراهم کنند (خرید تجهیزات استخر از پایا گسترش).

این دستگاه ها به دستگاه های جمع شده معروف هستند و در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام برای کار خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از تجهیزات استخر برای همه نوع استخر استفاده می شود، اما برخی دیگر فقط برای یک نوع اجتماع، خانه، ماهی یا استخر تجاری استفاده می شوند.

تجهیزات استخر چیست؟

تجهیزات و لوازم استخر به طور کلی به نوع تجهیزات و وسایلی اطلاق می شود که برای تصفیه آب، تصفیه آب استخر، ضدعفونی آب، گرمایش آب استخر و … استفاده می شود. همه این تجهیزات برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار متنوع هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

پمپ Evara یک محصول استاندارد است. ابارا پمپ های متنوعی را ارائه می دهد که نیازهای مختلف را برآورده می کند، مانند پمپ های آبرا برای تامین آب و زهکشی برای زندگی روزمره و چندین پمپ ابارا برای سیالات متحرک مورد استفاده در کارخانه ها. پمپ های ابارا از ایجاد یک محیط زندگی راحت و توسعه صنعتی پشتیبانی می کنند.

قدرت پمپ ابارا

پمپ ابارا از طریق محصولات و خدمات خود راه حل های عالی را برای هر کاربرد و برای هر موقعیتی ارائه می دهد. مجموعه پمپ های آبارا شامل طیف گسترده ای از پمپ ها و سیستم ها برای کاربردهای عمومی تا حرفه ای است.

پمپ سطحی

طیف گسترده ای از پمپ های شناور EBARA برای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله آب شیرین، آب صنعتی، فاضلاب و سیالات ویژه مناسب است.

بهترین برندهای پمپ در بازار

پمپ روکار ابارا مدل CB

ویژگی ها و مزایا

سطوح عملکرد بالا با طراحی پیشرفته

عملکرد بالا

کاهش هزینه های عملیاتی

طراحی پمپ کوچکتر به انرژی کمتری نیاز دارد.

بهبود عملکرد مکش

NPSH-R پایین که در آن سرعت بالا اعمال می شود

از مکش بالا حتی با دبی بالا با پمپ های Ebara اطمینان حاصل کنید

・ کاهش کاویتاسیون در پمپ های Ebara

پمپ های شناور

انواع پمپ های EBARA برای آب های شفاف (چاه های عمیق، چشمه ها، مصرف آب) و فاضلاب (آب باران، زهکشی، فاضلاب و …) مناسب می باشند.

واحد بوستر پمپ

واحدهای پمپ آبرا از شبکه اصلی آب یا مخازن آب تحت فشار برای تامین آب استفاده می کنند. مقدار آب تامین شده را می توان با توجه به میزان آب جمع آوری شده کنترل کرد.

طبیعت رستگاری

سیستم های مربوط به انرژی، سیستم های تامین آب و فاضلاب، سیستم های زهکشی رودخانه ها، سیستم های آبیاری و غیره. EBARA این پمپ ها را به مکان های مختلف در سراسر جهان عرضه می کند.

پمپ های چکشی

برای بیش از 40 سال، فناوری آب DAB، از جمله پمپ های DAB، یک بازیگر کلیدی در فناوری و مدیریت آب، گرانبهاترین منبع ما بوده است. پمپ های داب راه حل های فن آوری قابل اعتماد و کارآمدی را ارائه می دهند که مصرف انرژی را در ساختمان های مسکونی، خدمات ساختمان های تجاری، کشاورزی و کاربردهای آبیاری بهینه می کند. برای نصب این محصول از تجهیزاتی مانند بی متال هیوندای استفاده شده است.

با Pump Dab آینده را نجات دهید

Pump Dub افراد را در مرکز هر فعالیت، استراتژی و برنامه توسعه قرار می دهد. پمپ داب به حفاظت از محیط زیست نه تنها از طریق محصولات سازگار با محیط زیست، بلکه از طریق افراد مسئول نیز معتقد است.

به همین دلیل است که PumpDub تلاش می کند تا محصولات ارزان قیمت را ارائه دهد، روی پروژه هایی با اثرات زیست محیطی کم کار کند، شرکای اخلاقی و تامین کنندگان را انتخاب کند و شیوه های مدیریت سبز را پیاده سازی کند تا از همه کسانی که در PumpDub کار می کنند تشکر کند. با دقت

شرکت Pump Tub با شروع فعالیت های روزانه خود در داخل و خارج از محوطه دانشگاه، برای کاهش ضایعات و احترام به محیط زیست تلاش می کند. آنها فقط در مورد عملکرد یا ویژگی های فنی صحبت نمی کنند، یا می گویند Dub بهتر از رقبا است. یک شرکت وان پمپ باید واقعاً با مردم شروع شود. از طرف کاربران ما، اگر چیزی به آنها بدهد که بتواند زندگی آنها را بهبود بخشد، خوشحال می شوند که ما را دنبال کنند.

ممکن است استفاده از منابع فشرده را ندانید همانطور که آب از چاه به چاه تحت فشار پمپ می شود، هوای چاه را تا یک سطح از پیش تعیین شده، معمولاً 40 تا 60 پوند بر اینچ مربع (psi) فشرده می کند. هنگامی که کسی شیر آب را باز می کند، فشار هوا در مخزن آب را در سراسر لوله کشی مجبور می کند تا زمانی که فشار به یک فشار ماشه از پیش تعیین شده، معمولاً 20 تا 40 psi کاهش یابد.

این به پمپ آب می گوید که روشن شود و سپس آب توسط منبع تحت فشار به داخل خانه رانده می شود. هنگامی که شیر بسته می شود، فشار افزایش می یابد تا زمانی که به سطح خاموشی طبیعی خود بازگردد. به مقدار آب آزاد شده توسط مخزن فشار بین زمان خاموش شدن پمپ و شروع مجدد آن تخلیه گفته می شود.

مشکل در منبع فشار

اندازه منبع فشار و سرعت تخلیه بستگی به مقدار آبی دارد که پمپ می تواند ظرف 1 تا 2 دقیقه به داخل خانه بمکد. برخی دارای مخازن تحت فشار کمتر از 10 گالن و برخی دیگر بیش از 200 گالن هستند. رایج ترین مخزن فشار مسکونی حدود 44 گالن است و جابجایی آن حدود 16 گالن است.

نمایندگی منابع تحت فشار نخبگان در ایران

مشکلات احتمالی با منبع تحت فشار

آبنمای فشاری مهم است زیرا فشار آب را در یک سطح ثابت نگه می دارد. یک فواره تحت فشار نیز به جداسازی آب از هوا کمک می کند. و باعث می شود که بمب به سرعت نسوزد. اگر چاه شما دارای یک پمپ شناور است، تشخیص اینکه آیا پمپ کار می کند یا نه دشوار است. این پمپ ها معمولا دارای یک سوئیچ رله هستند که وقتی می خواهید پمپ را فعال کنید روشن و خاموش می شود و صدای کلیک شنیده می شود.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا