اقتصادی

تردد روان در چالوس و هراز

طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران _ شمال و آزادراه قزوین – رشت تردد روان است.

به گزارش مجله ایرانی، طبق آخرین اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور که تا ساعت ۱۰ امروز (پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه) به‌روزرسانی شده، محورهای شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

محور چالوس و آزادراه تهران‌-شمال که روز گذشته به‌دنبال بارش برف و باران و ریزش بهمن مسدود شده بود، شب گذشته بازگشایی شد و در حال حاضر در محور قدیم تهران _ بومهن ترافیک سنگین و در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

در آزادراه قزوین – کرج  محدوده مهرشهر و حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک،  آزادراه ساوه – تهران حدفاصل نسیم‌شهر تا  بهمن‌آباد و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک سنگین و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرشهر ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن تاکید بر خودداری از سفرهای غیرضروری، به وضعیت جوی محورها اشاره کرد و گفت: در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی،  اردبیل، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، فارس، قزوین، قم، لرستان، مازندران، مرکزی، همدان، چهارمحال و بختیاری ، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان شاهد بارش برف و باران هستیم.

محور قدیم خرم‌آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد – پل زال و محور خرم‌آباد – کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محور شریانی ریگان – ایرانشهر و کیاسر – سمنان و محورهای غیرشریانی خوانسار – بوئین و کوهرنگ – مسجد سلیمان، مسدود است. 

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا