اقتصادی

جزئیاتی از همکاری های ایران و آفریقا در حوزه ارتباطات

جزئیاتی از همکاری های ایران و آفریقا در حوزه ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: الان دو سند همکاری را با کشورهای آفریقایی و در حوزه های مختلف امضا خواهیم کرد و هدف هم این است که بتوانیم ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران را در کشورهای مختلف عرضه کنیم.

به گزارش مجله ایرانی، عیسی زارع پور _ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه اجلاس کشورهای عضو اکو در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال مجله ایرانی درباره  جزئیات توافقات و همکاری های صورت گرفته همزمان با سفر رییس جمهور به آفریقا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: ما تلاشمان این است که در همه سفرهایی که آقای رییس جمهور به کشورهای مختلف دارند اسناد همکاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات هم داشته باشیم.

وی افزود: فکر می کنم الان دو سند همکاری را با کشورهای آفریقایی در حوزه های مختلف امضا خواهیم کرد و هدف هم این است که بتوانیم ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران را در کشورهای مختلف عرضه کنیم. هر کشوری هم که ظرفیت داشته باشد حتما استقبال می کنیم که از آن استفاده کنیم.
ادامه دارد

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا