فرهنگ و هنرمجله کسب و کار

دانلود رمان عاشقانه pdf بدون سانسور

همه‌ی ما به کمی عشق در زندگی احتیاج داریم. تجربه‌ی داستان‌های عاشقانه اما، می‌تواند جایی جز در جهان واقعی اتفاق بیفتد. ما می‌توانیم بخشی از این ماجراها را، لابه‌لای کلمات یک رمان عاشقانه جست‌وجو کنیم. کتاب‌های رمان می‌توانند دستان ما را بگیرند و جذاب‌ترین تصاویر عاشقانه‌ی جهان را نشانمان دهند.

Download the romantic novel pdf without censorship

در این یادداشت، با بیش از ۴۰ کتاب عاشقانه جدید و محبوب و معروف‌ و انواع رمان عاشقانه آشنا می‌شویم که ما را با این احساس پیچیده‌ی انسانی آشنا می‌کنند. احساسی که گاهی با شور و شگفتی و گاهی با اشک و آه همراه است. این رمان‌ها را در دسته‌بندی‌های متنوعی به تفکیک ملیت نویسنده، کلاسیک و غیرکلاسیک، مناسب نوجوانان و بزرگان و… معرفی کرده‌ایم تا کتاب مدنظرتان را راحت‌تر پیدا کنید.

دانلود رمان عاشقانه با تخفیف

پیشنهاد می‌کنیم اگر به خواندن رمان‌ها و داستان‌های عاشقانه علاقه دارید، با کلیک روی دکمه زیر، به سایت رمان بوک  بروید و بهترین و جدید‌ترین رمان‌های عاشقانه را با تخفیف دریافت کنید.

معرفی رمان‌های عاشقانه ایرانی

در ادامه با برخی از رمان‌های ایرانی عاشقانه آشنا می‌شوید که مورد توجه کاربران رمان بوک  قرار گرفته‌اند. این کتاب‌ها را نیز می‌توانید از رمان بوک خرید و دانلود کنید.

کافه ژپتو

نغمه نائینی در کتاب کافه ژپتو داستان مهتا را برای مخاطبانش روایت می‌کند. مهتا، دختری شاد و بی خیال، از خانواده‌ای ثروتمند است. دغدغه این روزهای او، فراهم کردن مقدمات جشن ازدواجش است و همه چیز خوب پیش می‌رود الا اینکه بعضی خاطرات کمرنگ گذشته به او هجوم می‌آورند. وقتی و فرصتی تا روز ازدواج مهتا باقی نمانده است اما یک تصادف، همه چیز را در زندگی او تحت تاثیر قرار می‌دهد. تصادفی که سبب می‌شود او برای برگشت به زندگی به شدت تلاش و تقلا کند.

کافه ژپتو داستانی فانتزی و عاشقانه‌ای لطیف است. مخاطبان با برگشت‌ به عقب در داستان از رازهایی باخبر می‌شوند که کتاب را برایشان جذاب‌تر می‌کند. داستان این کتاب، داستانی است که نگاهی متفاوت به زندگی دارد و فرصتی در اختیار خواننده‌اش قرار می‌دهد: فرصتی برای اینکه زندگی کند، آدم‌های خوب و بد دور و برش را بشناسد و عاشقی را تجربه کند.

توبه شکن

رمان توبه شکن داستان تضادها و پارادوکس‌ها است.
این رمان عاشقانه ۲ خانواده را نشان می‌دهد که از نظر مالی، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند. یکی از این خانواده‌ها در خانه‌ی سنتی «حاج آسدمیرزا» زندگی می‌کنند و خانواده‌ی دیگر، با جوی متشنج و مسموم، در خانه‌ی «تیمور» و «تاج‌ملوک». موضوع این رمان، عشقی است که میان یک پسر دارا و دختری فقیر رخ داده است. نویسنده‌ی این کتاب، زهرا قاسم‌زاده (گیسو)، توالی زمانی اتفاقات گذشته را به هم ریخته است. دیالوگ‌های این رمان نقشی کلیدی برای تیپ‌سازی شخصیت‌ها دارند. این رمان ایرانی در ۴۹ فصل نوشته شده است.

عشق و چیزهایی دیگر

داستان، روایتگر سرگذشت هانی یادگاری است که عاشق دختری معمولی می‌شود و می‌بیند که برای ادامه‌ی ماجرا، تنها عشق کافی نیست و پای «چیزهای دیگر»ی در میان است که او را وا می‌دارند خود را به دردسر بیاندازد. مستور برای روایت خود از فضاهای شهری نام آشنا استفاده کرده است.

خاما

کتاب خاما اثر یوسف علیخانی، عاشقانه‌ای غمگین است، اما از جنس ماتم نیست؛ خاما عاشقانه‌ای رویایی اما نه دور از ذهن، عاشقانه‌ای آرام اما نه یکنواخت است. خاما روایتی آشنا و بیرون‌آمده از دل جنگ و خون است، عاشقانه‌ای که شاید کمتر آن را شنیده باشیم.

خاما داستان مردم کردی را روایت می‌کند که به جرم مبارزه با ترک‌های کشور ترکیه در حاشیه‌ی کوه‌های آرارات، در دوران رضاخان به ارسباران تبعید شده‌اند و حالا دیگر یار و یاوری جز خودشان نمی‌یابند. رمان خاما با بازگو کردن عشق میان دو نفر به نام خلیل و خاما، این داستان را روایت می‌کند که چگونه می‌توانیم با وجود درد و ملال بسیار که بر ذهن و قلبمان حک می‌شود، باز هم عاشق شویم. لینک دانلود رمان عاشقانه جدید بدون سانسور و رایگان خاما را از سایت ما دریافت نمایید.

نبض عاشقی

داستان رمان عاشقانه نبض عاشقی از آن‌جایی شروع می‌شود که باراد به‌طور اتفاقی در پی یک مزاحمت خیابانی ناجی مهرسا می‌شود؛ بی‌خبر از آن‌که پیوند تازه‌ای بین خانواده‌هایشان شکل گرفته ‌است. تا این‌که در مراسم ترحیم پدربزرگ مهرسا آن‌دو با هم روبه‌رو شده و مبهوت از این دیدار، از نسبت‌های بین‌شان با خبر می‌شوند و با بیشترشدن رفت‌وآمد دو خانواده، نبض تپنده‌ی عشق در وجودشان جریان پیدا می‌کند‌. اما همه چیز به همین سادگی نیست و به قول یکی از شخصیت‌های کتاب، چرخ روزگار همیشه به میل ما نمی‌چرخد!

نویسنده در این کتاب از انسان‌هایی نوشته است که قدم در راه عاشقی گذاشته‌اند غافل از آن‌که حسادت و کینه‌‌ی دیگران باعث نابودی و از هم گسیختگی زندگی آن‌ها می‌شود. از ناپختگی و عجولانه تصمیم گرفتن‌هایی که دیوار اعتماد را فرو می‌ریزد.

از انسانیت و از خودگذشتگی‌هایی که جان دوباره به دیگران هدیه می‌دهد. از آدم‌های عاشقی که گاه عشقِ زیاد چشمِ عقل و منطق آن‌ها را کور می‌کند و با طناب پوسیده‌ی دیگران در چاهِ جهالت سقوط می‌کنند. از تعصب‌های بی‌جایی که آدم‌ها را از هم دور می‌کند و مخفی‌کاری به بار می‌آورد.

شب‌چراغ

«شب‌چراغ» رمانی مشترک از عاطفه منجزی و معصومه بهارلویی است. «گذشته نکبت‌بار و ترسناک سوگل دانشجوی پرستاری دانشگاه تهران، با پناه آوردن خواهرش آلاء به او، دوباره بر سر زندگی‌شان سایه‌ای مرگبار انداخته… از طرفی دکتری به اسم شهریار میرفخرایی، چوب لای چرخ رسیدن سوگل به آرزویش می‌گذارد، او به تقدیر معتقد نیست… سختگیری‌های دکتر اول دامن سوگل را می‌گیرد، اما تقدیر بیکار نمی‌نشیند و در عوض، یقه‌ دکتر را تنگ می‌چسبد و او را دلباخته می‌کند و تازه این اول راه صعب‌العبوری است برای مردی که از زندگی هیچ نمی‌داند جز تبحر در پیوند اعضاء. این که او چه طور عواطفش را به قلبی پیوند بزند که صاحبش، محجوب است و محجبه با گذشته‌ای مخدوش… به شب‌چراغی نیازمند است، پر فروغ و خاموش نشدنی!»

بهارمست

رمان بهارمست یک رمان عاشقانه ایرانی و جذاب دربار‌ه‌ی خانواده‌ا‌ی معمولی و شش‌نفره است. این خانواده در منطقه‌ی دماوند و خانه‌باغی دوطبقه و کلنگی زندگی می‌کنند. هنگامی که غریبه‌ای با رفتار و ظاهری خاص و مرموز به‌عنوان یک مستأجر به طبقه‌ی دوم این خانه اسباب‌کشی می‌کند، ماجرای کتاب بیتا فرخی آغاز می‌شود.

یکی از دختران خانواده به مرد تازه‌وارد مشکوک است. این دختر مطمئن است که این تازه‌وارد، ریگ بزرگی به کفش‌اش دارد. دختر به دنبال کشف حقیقت و با این تازه‌وارد مواجه می‌شود؛ مواجهه‌ای که گاه خنده‌آور و گاه هیجان‌انگیز است.

سیم آخر

کتاب سیم آخر نوشته م. بهارلویی است. این کتاب را نشر سخن منتشر کرده و داستان زندگی آناهید معینی است، زندگی‌ای دوگانه و عجیب. از دور دختری ‌است غرق در رفاه، دختری که کمترین تفریحاتش رفتن به هفته‌های مد پاریس و کم هزینه‌ترین سرگرمی‌اش بازی تنیس است. دختری که مانند سوپراستارها زندگی می‌کند. اما از نزدیک دختری‌ است که با حضور پدر سنگدلش تا مرز خودکشی رفته است و آخرین نقشه شوم پدرش، نقشه ازدواج اوست با دشمن قدیمی و کهنه‌ی خودش مفخم!

فریبانه

افسانه نیک‌پور در رمان عاشقانه فریبانه از زندگی دختر جوانی به نام لیلا نوشته است که خوش دارد لی‌لی صدایش کنند. لی‌لی کارگر ساده یک آرایشگاه در یکی از محله‌های فقیرنشین تهران است. او به سختی کار می‌کند. به همه مشتریان لبخند می‌زند و از همه تعریف می‌کند فقط به این امید که انعامی به دست بیاورد که کمک‌خرجش باشد. او باید به تنهایی بار سنگین اداره خانواده چهار نفره‌اش را به دوش بکشد. تا چشم بر هم می‌گذارد موعد اجاره خانه رسیده است و تا می‌آید نفسی بکشد نوبت شهریه مدرسه خواهر و برادرش می‌رسد.

تمام خواسته لی‌لی پیدا کردن کاری در یکی از آرایشگاه‌های شمال تهران است. البته آرزوی دیگری هم دارد و آن این است که پسر همسایه را سر سفره عقد بنشاند. روزی کسی به آرایشگاه می‌آید و پیشنهاد‌هایی برای لی‌لی دارد. او که کنجکاو و نیازمند است در دوراهی انتخاب کردن قرار می‌گیرد. هر انتخابی که می‌کند او را در مسیری جدید قرار می‌دهد و زندگی‌اش را از چیزی که قبلا بود، متفاوت می‌کند. حالا زندگی او زمین تا آسمان با چیزی که رویایش را در سر داشت، فرق کرده است.

فصل پنجم عاشقانه هایم

فصل پنجم عاشقانه هایم، یک رمان عاشقانه و پر از ماجرا از یک زندگی است. یک زندگی که همگی مشابهش را دیده‌ایم یا حتی تجربه‌اش کرده‌ایم. فاطمه ایمانی (لیلین) با قلمی توانا، داستان جذابی را آفریده است که بازتابی از زندگی بسیاری از آدم‌های دور و بر ما است. این کتاب عاشقانه درباره دختری به نام عقیق است که زندگی‌اش را وقف زندگی خواهر و برادرش کرده است و زمانی که تصمیم می‌گیرد برای خودش زندگی کند، با ماجراها و اتفاقاتی عجیب و دردناک روبه‌رو می‌شود.

عقیق، خودش را، زمانش را و زندگی‌اش را وقف زندگی خواهر و برادرش کرده است. حاضر است از زمان خودش بگذرد و کاری برای آن‌ها انجام دهد که بهشان کمک کند. دامنه کمک‌ها هم بسیار گسترده است و هر کاری را شامل می‌شود، از خریدن کردن گرفته تا انجام کارهای اداری و … . یکی از روزهایی که مشغول رسیدگی به کارهای خواهرها و برادرهایش است، تصادف می‌کند و پایش می‌شکند. دکتر می‌گوید باید شب را در بیمارستان بگذراند و هیچکس، نه خواهرها و نه زن برادر‌هایش قبول نمی‌کنند که همراه او باشند و شب را در بیمارستان بمانند. پس از این اتفاق کم کم چشمان عقیق به حقیقتی باز می‌شود.‌

گلناز

کتاب گلناز اثر مرضیه حجازی، روایتگر داستان زندگی دختر جوان و زیبایی به نام گلناز است که به دلیل اختلافات طایفه‌ای به عنوان عروسِ خون‌بس انتخاب می‌شود. گلناز به دور از خانواده با مشکلات بسیاری روبرو می‌شود اما همه‌چیز پس از ورود هوو به زندگی‌اش تغییر می‌کند.

گلناز دختر زیبایی است و به پسری به نام حبیب علاقه‌مند است و بر حسب اتفاق، او به خاطر اختلافات میان خانواده‌ها با حبیب ازدواج می‌کند. شوهر و مادرشوهر گلناز برای انتقام طایفه‌ای به هر شکلی که ممکن است او را اذیت می‌کنند و در شرایط سختی قرار می‌دهند. با این‌که گلناز هنوز تازه عروس محسوب می‌شود، حبیب با دختر دیگری هم ازدواج می‌کند که لیلا نام دارد. فردای عروسی، لیلا به سراغ گلناز می‌آید و او را خواهر خود اعلام می‌کند همه چیز تغییر می‌کند.

منبع:

https://en.wikipedia.org/wiki/Romance

www.harpersbazaar.com/culture/art-books-music/g42575262

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا