عمومیمجله کسب و کار

دزدان دريايي قایق بادی کودک

با طرح کشتی دزدان دریایی استخری زیبا و با کیفیت شرکت بست وی می باشد که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد که مورد پسند کودکان مخصوصا  پسرها می باشد، این استخر فرمی مثلثی دو ضلع انحنا دار داشته که حالتی مشابه کشتی دزدان دریایی در اغب کارتون ها دارد. در قسمت جلویی آن یک لایه بادی جداگانه و پشت آن یک فرمان به سبک سنتی با رنگ زرد دارد، در قسمت پشتی نیز پرچم دزدان دریایی به همراه یک فواره یا آبپاش بسیار کاربردی و زیبا قرار داده شده که با اتصال شلنگ آب می تواند محیطی دوست داشتنی را در فصل گرما برای کودکان به ارمغان آورد. علاوه بر این دو عدد شمشیر بادی با دو رنگ متنوع نیز در بسته بندی موجود هستند تا حس و حالی مشابه انچه در طراحی محصول لحاظ گردیده است به کودک منتقل شود. این استخر بادی بازی بهترین وسیله ی بادی برای فرزندان شما می باشد که باعث خوشحالی آنها می شود و ساعت ها بازی لذت بخش را برای آن ها به ارمغان می آورد. ابعاد این استخر برابر است با 190 سانتی متر به طول ، 140 سانتی متر به عرض و 96 سانتی متر می باشد . برای خرید این محصول می توانید با برقراری تماس با یکی از شماره های موجود در سایت محصول مورد نظر خودتان را خریداری کنید و آن را در درب منزل تحویل بگیرید . تمامی محصولات  از ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت برخوردار هستند .

نقد و بررسی استخر بادی با طرح کشتی دزدان دریایی

با طرح دزدان دریایی بسیار شیک و خاص می باشد که توجه بسیاری از کودکان را مخصوصا پسرها را به خود جلب کرده است. استفاده از طرح دزدان دریایی که بسیار جذاب و شاد می باشد بازی را برای کودکان بسیار لذت بخش نموده. همچنین به همراه این طرح دو شمشیر بادی جذاب وجود دارد که بی خطر بوده و لحظات شادی را برای کودکان رقم خواهد زد همچنین به گونه ای طراحی شده است که به سادگی قابل جابجایی می باشد و به صورت لایه لایه انجام شده که هنگام باد شدن ظاهر زیبایی به آن می بخشد. در پشت استخر بادی یک پرچم دزدان دریایی وجود دارد و جلوی آن یک سکان کشتی کارتونی وجود دارد که حس واقعی را به کودکان منتقل خواهد کرد باد کردن این محصول کار سختی نخواهد بود و به سادگی و بدون هیچ آموزش خاصی می توانید در کمترین زمان آن را باد نمایید. راه اندازی آن به این صورت است که ابتدا محلی مناسب و صاف و خالی از هرگونه اشیای تیزی پیدا کرده و سپس پمپ باد را به دریچه مخصوص متصل کرده و منتظر باشید تا پمپ کار خود را انجام دهد و استخر را باد کند. در این حین باید مراقب باشید که استخر بادی بیش از حد پر نشود که در این صورت ممکن است به درزهای آن آسیب وارد شود.همپنبن از هر نوع پمپ بادی با توجه به دریچه های ورودی استفاده کند که در این خصوص مشکلی وجود نخواهد داشت. برای استفاده طولانی مدت از این استخر بادی طرح دار باید از آن به دقت مراقبت کرد.از ساده ترین کار های مراقبتی این است که اشیای نوک تیز را از آن دور کنید و هنگام تمام شدن کار باد آن را به طور کامل خالی کنید و مطمئن شوید که  در نزدیکی بخاری وحرارت قرار نگیرد. به این صورت تا سال ها می توانید بدون دردسر از آن استفاده کنید.

نظرات کاربران درباره استخر بادی با طرح کشتی دزدان دریایی

ارسال نظر دربارهاستخر بادی کودک اینتکس مدل کشتی دزدان دریایی کد 48663 یک و مرکز بازی جذاب و پرطرفدار است که ساعت‌ها سرگرمی و شادی را برای کودکان فراهم می‌کند. این محصول به دلیل طراحی به ایمن و خلاقانه در میان والدین و کودکان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این مقاله ویژگی‌ها و قیمت استخر بادی کودک اینتکس مدل کشتی دزدان دریایی کد 48663 را بررسی خواهیم کرد تا راهنمایی مناسبی برای خرید استخر بادی کودک را ارائه دهیم.استخر بادی اینتکس کد 48663 دارای ساختاری محکم و طراحی خوبی است. از جنس PVC مقاوم ساخته شده است و در برابر فعالیت‌ها و پرش‌های بچه‌ها کاملا مقاوم است. استفاده از طرح کشتی دزدان دریایی و رنگ‌های جذاب باعث تشویق بچه‌ها به بازی و سرگرمی می‌شود. توجه به جزئیات طراحی، این استخر را برای کودکان جذاب و زیبا کرده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته این استخر کودک، استفاده‌های متنوع آن است. با دارا بودن چند توپ بادی رنگی، این استخر انواع گزینه‌های بازی را ارائه می‌دهد که کودکان را برای مدت طولانی درگیر و سرگرم نگه می‌دارد. این استخر دارای یک حلقه برای پرتاب توپ است که با استفاده از آن کودکان می‌توانند هدفگیری و پرتاب توپ را تمرین کنند. همچنین یک سپر و شمشیر بادی هم روی این محصول وجود دارد که باعث بازی و تفریح بیشتر بچه‌ها خواهد شد. از این محصول می‌توان به عنوان یک شناور بادی و استخر توپ هم استفاده کرد که این موضوع ارزش خرید استخر بادی کودک اینتکس مدل کشتی دزدان دریایی کد 48663 را دو چندان می‌کند.

قایق بادی کودک طرح مک کویین از خانواده قایق های بادی شرکت ما محسوب می گردد

استخر بادی کودک طرح کشتی دزدان دریایی از نظر ایمنی و دوام بسیار قابل اطمینان است. این استخر دارای لبه‌های گرد و سطوح صاف است، که خطر برخورد و خراش‌های تصادفی با کودک را کاهش می‌دهد. مواد استفاده شده در آن با پوست بدن سازگار است و از این رو به مراقبت از سلامتی کودکان در طول بازی کمک می‌کنند.

نصب استخر بادی کودک اینتکس کد 48663 بسیار ساده است. برای نصب این استخر نیازی به ابزار خاص یا زحمت زیادی نیست. کافی است با کمک پمپ باد اینتکس آن را باد کنید. همچنین یک برچسب تعمیرات برای رفع سریع مشکلات نیز در آن وجود دارد که ماندگاری استفاده از استخر را تضمین می‌کند. علاوه بر این، این استخر به راحتی قابل تخلیه و جمع‌آوری است و در مدت زمان کمی می‌توان آن را تخلیه کرد.

علاوه بر خوشحالی و سرگرمی که ارائه می‌دهد، استخر بادی اینتکس کد 48663 چندین فایده آموزشی و اجتماعی نیز دارد. شرکت در بازی به آموزش هماهنگی، تعادل و مهارت‌های حرکتی در کودکان کمک می‌کند. طبیعت تعاملی استخر، بازی همکارانه، نوبت دادن و به اشتراک گذاشتن را در روحیه کودک تقویت می‌کند. همچنین، خلاقیت کودک را افزایش می‌دهد و کودکان را در فضای ذهنی خود غرق می‌کند. کشتی بادی با طرح دزدان دریایی

قلعه های بادی سری جدید چادر های بازی کودک و جامپینگ بادی بوده که یک طراحی منحصر به فرد و ترکیبی از تعداد بالایی محصولات بادی قابل استفاده برای کودکان می باشد. قلعه های بادی می تواند یک زمین بازی ایمن و مهیج برای تفریحات کودکانه حتی به صورت گروهی بوده و از سوی دیگر به دلیل تنوع بالای این گروه از محصولات شما می توانید ظاهری متناسب با علایق فرزند خود را خریداری کنید. یکی از زیباترین و در عین حال باکیفیت ترین قلعه های بادی که در کارخانه اینتکس تولید شده قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی می باشد. در این قسمت می توانید نقد و بررسی و تحلیل کامل این قلعه بادی را در تمامی ابعاد ملاحظه کنید. پس توصیه می کنیم همراه با ما باشید.

شناور بادی کودک | عکس قایق بادی بچه گانه | قایق بادی اسباب بازی

طراحی ظاهری و شاد قلعه بادی کودک

قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی یکی از زیباترین و در عین حال مهیج ترین انواع قلعه بادی برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال بوده که به شما معرفی خواهیم کرد. این قلعه بادی بدنه ای بیضی شکل داشته که فضای داخلی آن به دو بخش تفکیک می شود. بخش ابتدایی داخل قلعه بادی که زمینی مسطح و ساده داشته و در بخش ابتدای لبه خارجی آن سکان بادی کشتی دزدان دریایی تعبیه شده است. در هر ضلع دو سمت این سکان نیز توپخانه های بادی دزدان دریایی به چشم می خورد.

تمامی کشتی ها برای دیده بانی به یک سکو نیاز داشته که در این کشتی بادی این سکو در بخش بالایی آن قرار داده شده است. برای اتصال این بخش به یکدیگر از یک سرسره بادی سرخود استفاده شده تا هیجان بالایی را کودک در زمان بازی تجربه کند. به همراه این قلعه بادی یک عدد صندوقچه بادی گنج نیز وجود داشته که در داخل آن می توانید توپ های رنگی پلاستیکی بدون پلیسه را مشاهده نمایید. رنگ استفاده شده برای بدنه قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی از ترکیب نارنجی و قرمز بوده که هیجان بسیاری را در کودک در زمان بازی ایجاد خواهد کرد. البته بخش های مختلفی از جمله توپخانه ها و پرچم دزدان دریایی برای ایجاد تضاد ظاهری از رنگ مشکی تولید شده اند. شما می توانید از این قلعه بادی به عنوان استخر بادی آبی و یا استخر توپ بادی فرزند خود نیز استفاده کنید.

سایز و ابعاد قلعه بادی کودک

همانطور که گفته شد قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی یک محصول بیضی شکل بوده که طول آن برابر با 305 سانتی متر و عرض آن معادل با 152 سانتی متر می باشد. ارتفاع بدنه این قلعه بادی از بخش کف تا بالاترین بخش برجک محصول بالغ بر 162 سانتی متر است. این میزان از فضای داخلی برای بازی های گروهی کودکان مناسب بوده و حتی می تواند آن را برای مهدکودک ها نیز انتخاب کرد. اگر شما می خواهید از این قلعه بادی به عنوان استخر بادی آبی استفاده کنید لازم به یادآوری بوده که مخزن این محصول گنجایش 350 لیتر آب را دارد.

کیفیت و جنس بدنه قلعه بادی کودک

قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی محصولی باکیفیت بوده که سازگاری بالایی با شرایط آب و هوایی مختلف داشته و شما می توانید آن را در فضاهای باز و یا سرپوشیده با آسودگی خاطر استفاده کنید. زیرا برای تولید رویه بدنه این قلعه بادی از مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم استفاده شده تا شما از طول عمر بالای محصول آسوده خاطر باشید. بخش کناری قلعه بادی نیز از جنس پی وی سی طرح دار می باشد. کف قلعه بادی به دلیل تماس با سطح زمین و همچنین تحمل وزن و فشار بسیار زیاد از جنس پلاستیک فشرده پی وی سی دولایه تولید شده است. با توجه به این جنس بدنه بوده که شما می توانید از این قلعه بادی در تماس با دماهای مختلف آب و یا تابش مستقیم نور خورشید استفاده کرده و نگران آسیب های احتمالی نباشید.

خرید قلعه بادی کودک

اگر شما نیز قصد خرید قلعه بادی کشتی بادی با طرح دزدان دریایی تنها کافی بوده به مراجعه کرده تا محصول را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و همچنین ضمانت اصل بودن کالا در سراسر ایران دریافت نمایید.

 

 استخر بادی با طرح کشتی دزدان دریایی

Top of Form

لطفا توجه داشته باشید که ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Bottom of Form

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا