نماد سایت مجله ایرانی

دومینوی ارزانی تسلا به فورد رسید

دومینوی ارزانی تسلا به فورد رسید

شرکت خودروسازی فورد قیمت خودروهای برقی موستانگ مک‌ای خود را کاهش می‌دهد و همچنین در حال احیای دوباره سفارش‌هاست.

به گزارش مجله ایرانی، خودروساز شماره دو ایالات‌متحده اعلام کرد که برای دومین‌بار در سال جاری پس از کاهش قیمت تسلا، قیمت‌ها را کاهش داده است. فورد اعلام کرد که با افزایش تولید شاسی بلندهای کراس اوور برقی در نیمه دوم سال، گستره مدل‌های برقی را نیز افزایش می‌دهد.

فورد افزود: قیمت اکثر مدل‌های مک‌ای با توجه به مدل آن ۳۰۰۰ دلار یا ۴۰۰۰ دلار یا تا ۷.۸ درصد کاهش یافت. قیمت مدل دیفرانسیل عقب مک‌ای پریمیوم از ۵۰ هزار و ۹۹۵ دلار به ۴۶ هزار و ۹۹۵ دلار کاهش می یابد.

جیم فارلی، مدیرعامل فورد به تحلیلگران گفت که فورد قصد ندارد حجم فروش خودروهای الکتریکی را به هر قیمتی داشته باشد. فارلی با بیانیه ماه گذشته ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا موافق نیست که تسلا می‌تواند حاشیه سود فروش خودرو را به صفر برساند و تفاوت را از طریق فروش خدمات نرم‌افزاری جبران کند.

فروش موستانگ مک‌ای در ایالات‌متحده در سه ماه اول سال ۲۰ درصد کاهش یافت. فورد اعلام کرد که محموله‌های موستانگ مک‌ای در سه ماه اول سال محدود شده است تا تغییرات صنعتی برای افزایش دو برابری ظرفیت تولید ایجاد شود.

بر اساس گزارش رویترز، فورد در ژانویه، پس از افزایش قیمت در ماه آگوست، قیمت موستانگ مک‌ای را تا ۵۹۰۰ دلار به ازای هر وسیله نقلیه با ۳۰۰۰ دلار به حدود ۸۰۰۰ دلار کاهش داد و دلیل آن مشکلات زنجیره تامین و هزینه‌های بالاتر مواد بود. تسلا بالاخره پس از کاهش قیمت خودروهای پرفروش خود از ابتدای سال، قیمت‌ها را تا ۲۹۰ دلار در کانادا، چین، ژاپن و ایالات‌متحده افزایش داد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل