عمومیمجله کسب و کار

دیزل ژنراتور خانگی چیست؟

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتورهای کوچک و بزرگ می توانند برق مورد نیاز را در مناطقی که به شبکه برق متصل نیستند تامین کنند. شاید شما به دنبال نوع مناسب دیزل ژنراتور برای مصارف خانگی هستید.

حالا که به سوال دیزل ژنراتور چیست شما پاسخ داده شد. پس بیایید ببینیم دیزل ژنراتور خانگی چیست؟

دیزل ژنراتور خانگی چیست؟

دیزل ژنراتور خانگی نوعی ژنراتور است که در خانه هایی با توان کم استفاده می شود و سوخت آن از گازوئیل یا گازوئیل تامین می شود.

انواع داخلی مدل های دیزل ژنراتور ارائه شده توسط شرکت ها و فروشگاه های معتبر دارای ماندگاری بالا، هزینه نگهداری پایین و کیفیت بالا می باشد.

استفاده از دیزل ژنراتور در منزل

این دستگاه ها معمولاً برای مصرف برق کم استفاده می شوند و بسته به نوع آنها می توان از موارد زیر استفاده کرد:

منازل مسکونی

خانه های کوچک

کمپ

ویلاها

و…

قیمت دیزل ژنراتور داخلی

عوامل زیادی از جمله نوع و نوع دستگاه، کیفیت، ظرفیت تولید و … بر قیمت نهایی دیزل ژنراتور تأثیر می گذارد. در مقاله بعدی این موارد را به تفصیل برای شما توضیح خواهیم داد.

این دستگاه ها هم نو هستند و هم کارکرده. لازم به ذکر است که الکتروموتورها و دیزل ژنراتورهای مستعمل ارزانتر هستند اما ممکن است کیفیت و دوام تجهیزات جدید را نداشته باشند. لازم به ذکر است که انواع دیزل ژنراتور و الکتروموتور مورد استفاده در فروشگاه دشت نور دارای رتبه بندی مناسب بوده و با بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می گردد.

در صورت تمایل به اطلاعات کاملتر و دقیق تر از قیمت های جدیدترین و عالی ترین دیزل ژنراتورها، بهتر است سری به صفحات محصولات سایت بزنید یا با کارشناسان و کارشناسان فنی ما در دشت نور تماس بگیرید.

چه عواملی بر قیمت دیزل ژنراتور خانگی تاثیر می گذارد؟

ژنراتورهای خانگی که به عنوان مثال به عنوان ژنراتورهای دیزلی کوچک شناخته می شوند، کاربردهای مختلفی برای مصارف خانگی دارند، از جمله:

اندازه و جنس

دیزل ژنراتورهای خانگی را می توان در مدل ها و کاربردهای مختلفی استفاده کرد که تا حدودی می تواند روی قیمت ها تاثیر بگذارد. برای درک بهتر این موضوع، مهم است که ماهیت نیازهای الکتریکی خود را درک کرده و با یک متخصص مشورت کنید.

قابل حمل

یکی دیگر از موارد مهمی که در قیمت این دستگاه ها تاثیرگذار است، قابل حمل بودن آنهاست، زیرا در این صورت عملکرد دستگاه می تواند با تغییراتی همراه باشد. ما در این قسمت ژنراتورهای ثابت و موتورهای الکتریکی در اندازه های مختلف داریم که می توانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

برند دستگاه

معروف ترین شرکت ها در زمینه عرضه دیزل ژنراتور با ظرفیت های مختلف محصولات خود را در سراسر دنیا عرضه می کنند که نقش مهم و مستقیمی در قیمت نهایی دستگاه شما خواهند داشت.

کیفیت تجهیزات

یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت دستگاه، کیفیت محصول است، هر چه کیفیت بالاتر، کارایی، دوام و در نتیجه قیمت بالاتر باشد.

دیزل ژنراتور خانگی چگونه کار می کند؟

ژنراتورهای خانگی کوچکتر از ژنراتورهای مورد استفاده در کاربردهای تجاری و صنعتی هستند، اما به یک شکل عمل می کنند و دارای اجزای یکسانی هستند. بهترین راه برای نصب ژنراتور خانگی این است که آن را به تابلوی برق اصلی خانه وصل کنید تا در صورت نیاز بتواند تمام مدارهای الکتریکی خانه شما را تغذیه کند. این کار توسط دستگاهی به نام سوئیچ انتقال انجام می شود که از انتقال برق ژنراتور به خطوط برق جلوگیری می کند، بنابراین کارگران تاسیسات در حین کار روی خطوط در معرض خطر برق گرفتگی ژنراتورهای خانگی قرار نخواهند داشت.

نحوه نگهداری و راه اندازی دیزل ژنراتور خانگی

ابتدا باید دفترچه راهنما و دفترچه راهنمای دستگاه را به دقت مطالعه کنید. البته کارشناسان خدمات ما با خرید از دشت نور نحوه راه اندازی و استفاده از آن را به شما توضیح می دهند. اما هنگام استفاده از موتور الکتریکی برای گرمایش منزل به نکات زیر توجه ویژه ای داشته باشید:

از دستگاه در محیط بسته استفاده نکنید، زیرا گازهای تولید شده ممکن است خطرناک باشند.

محیط مناسبی را برای نصب و قرار دادن دستگاه در نظر بگیرید.

فراموش نکنید که دستگاه باید در شرایط آب و هوایی مناسب باشد، یعنی از صاعقه، باران و گرد و غبار محافظت شود.

هنگام تست دستگاه بسیار مراقب باشید. این بررسی به صورت هفتگی، ماهانه و سالانه انجام می شود.

تعمیر دیزل ژنراتور جلو

هنگامی که نیاز به تعمیر و بررسی دستگاه خود دارید، باید آن را توسط یک متخصص و تکنسین مجرب انجام دهید. در غیر این صورت، اگر تعمیرات توسط یک فرد بی تجربه انجام شود، ممکن است دستگاه شما دچار نقص های جزئی و کشنده شود.

در صورت مشاهده کوچکترین مشکل در دیزل ژنراتور خود با دشت نور تماس بگیرید و از کارشناسان و متخصصان فنی ما راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سوالات متداول

آیا باید دیزل ژنراتور دست دوم بخرم یا نو؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بودجه مالی خود را تخمین بزنید. تنها مشکل ژنراتور خانگی دست دوم این است که قبلاً توسط شخص دیگری استفاده شده است، اما اگر همان واحد را از یک فروشگاه معتبر خریداری کنید، می توانید مطمئن باشید که دستگاه توسط یک تکنسین به طور کامل بررسی شده است. و قبل از تحویل آن به شما، تمام خطاها اصلاح می شود.

آیا دیزل ژنراتور خانگی معایبی دارد؟

سوخت دیزل گازهای مضر برای محیط زیست و تنفس انسان تولید می کند. این شاید تنها عیب بزرگ این دستگاه ها باشد، به همین دلیل است که نباید در مکان های بسته از آن استفاده کرد و به طور کلی نکات مهمی را هنگام استفاده از دستگاه به خاطر بسپارید.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا