اقتصادی

راه‌اندازی سامانه انتظار برای اتوبوس‌های مسافری

معاون دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از راه‌اندازی سامانه انتظار برای اتوبوس‌های مسافری خبر داد.

مهدی حاج‌علی در گفت‌وگو با مجله ایرانی، با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی مسافران در مقایسه با نوروز ۱۴۰۱ خاطرنشان کرد: با وجود فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۱، احتمال افزایش مسافران جاده‌ای وجود دارد و از این رو تمامی ظرفیت سازمان راهداری برای تعطیلات نوروزی در اختیار قرار گرفته است.

او همچنین بیان کرد: سامانه لیست انتظار برای اتوبوس‌های مسافری راه‌اندازی شده و در وب‌سایت پایانه‌های مسافری قرار دارد؛ مسافران در صورت مواجهه با تکمیل ظرفیت اتوبوس‌ها می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند تا در صورت انجام سرویس فوق‌العاده، به آنها اطلاع‌رسانی شود.

پیش از این نیز داریوش باقرجوان  – مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای – درباره اینکه آیا هزینه بلیت‌های اتوبوسی مسافری در این مدت افزایش می‌یابد، گفت: هزینه بلیت همان چیزی است که در وب‌سایت‌ها قرار دارد، اگر بخواهد تغییری در قیمت بلیت‌ها ایجاد شود حتما مصوبه ستاد تنظیم بازار را می‌طلبد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا