اقتصادی

عدم تمدید پروانه مخابرات ایران از سوی رگولاتوری و واکنش مخابرات

به دنبال انتشار نامه ای مبنی بر عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران در فضای مجازی با امضای رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یک مقام مسئول از شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است با توجه به مفاد پروانه فعلی شرکت مخابرات ایران مانعی برای تمدید فعالیت وجود ندارد.

به گزارش مجله ایرانی، در پی انتشار نامه ای مبنی بر عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران در فضای مجازی، محمدرضا بیدخام_مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران_ در واکنش به نامه سازمان تنظیم مقررات در گفت و گو با مجله ایرانی اظهار کرد: با توجه به نامه ارسالی از سوی سازمان محترم تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  در خصوص پروانه شرکت مخابرات، در محتوای نامه و موارد اشاره شده  خلاء های قانونی و حقوقی زیادی وجود دارد، که با پاسخ های مستدل و مستند شرکت مخابرات قطعا مسیر تمدید پروانه این شرکت هموار خواهد شد.

وی افزود: گفتنی است با توجه به مفاد پروانه فعلی شرکت مخابرات ایران مانعی برای تمدید فعالیت وجود ندارد.

گفتنی است آن‌طور که در این نامه خطاب به مخابرات آمده، رگولاتوری درخواست این شرکت مبنی بر تمدید اعتبار پروانه «ارائه خدمات تلفن همراه، تلفن ثابت و ارتباطات داده‌ها» را رد کرده است.

همچنین علت این امر، عدم انجام مفاد مصوبات کمیسیون و تعهدات پروانه یادشده اعم از ارائه به‌روز تلفن و دیتا در شهرها، اجرای مصوبه بیت‌استریم، تفکیک ترافیک، خروج از PCM و شکایت ثبت‌شده در سامانه ۱۹۵ اعلام شده است.  

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا