دانش و سلامتمجله کسب و کار

لاغری با روش لیپوساکشن واقعی میباشد؟

کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک چیست و چگونه کار می کند؟

به عبارت ساده، کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک یک درمان کاهش وزن است که با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا، سلول های چربی را از هم می پاشاند، که ممکن است در قسمت های تحت درمان، چند اینچ چربی از بین برود و در نهایت به یک ترکیب لاغر تر منجر شود. در طول چند سال گذشته بر محبوبیت آن افزوده شده است؛ در حالی که لیپوساکشن سنتی نیاز به یک روش تهاجمی برای حذف چربی دارد، این روش، اینگونه کار نمی کند. محض اطلاع شما، ما پاسخهایی را برای تمام سوالات فوری شما در مورد روند زیر گردآوری کرده ایم:

کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک چیست؟

کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک روش ساده ای است که به امواج صوتی وابسته است و به جای جراحی شدید، چربی بدن را از بین می برد.

چگونه کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک کار می کند؟

به نقل از مرکز لاغری شادمهر در جریان روش کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک ، دستگاههای غیر تهاجمی، قسمت های خاصی از بدن را با امواج صوتی با فرکانس بالا، هدف قرار می دهند (آنها همان چیزی بودند که “فراصوت” را در “کاویتیشن اولتراسونیک” به کار می گیرند) و در بعضی موارد، مکش خفیفی انجام می دهند. این فرایند، لایه سلول های چربی زیر سطح پوست را، حرارت می دهد و می لرزاند. این فشار در نهایت سبب می شود که سلول های چربی تبدیل به مایع شوند و محتویاتشان را به جریان خون منتقل کنند. طرفداران این روش معتقدند که بدن پس از آن، قادر به فرآوری و تجزیه این اسیدهای چرب بوسیله دستگاه دفع زباله مشهورش یعنی سیستم لنفاوی خواهد بود.

کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک چقدر هزینه دارد؟

هزینه کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک به میزان قابل توجهی، بستگی به قسمت تحت درمان دارد، اما به طور نمونه، شما می توانید انتظار داشته باشید که بین 800000 تا 1200000 تومان برای هر دوره درمان پرداخت کنید. برای انجام صرفه جویی بیشتر، سایت ما را در خصوص درمان های کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک در نزدیکی خود بررسی کنید.

آیا کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک ، عملی است؟

بله، اما نتایج ممکن است متفاوت باشد! بسته به تاریخچه بهداشت فردی و نوع بدنتان، شما ممکن است به طور چشمگیر یا در مقابل به طور معمولی، لاغر شوید یا نتایج طولانی یا کوتاه تری نسبت به دیگران داشته باشید.

نتایج، از یک بیمار به بیمار دیگر، بسیار متفاوت است. با این حال، اکثر طرفداران کویتیشن (چربی سوزی-لاغری) اولتراسونیک ادعا می کنند که شما ممکن است شاهد سه نتیجه باشید

به علت افزایش استفاده از غذاهای فست فودی افراد بی شماری دچار عوارض چاقی هستند . تغییر سبک زندگی در کشور باعث شده میزان بسیار زیادی از جراحی ها زیبایی را عمل هایی مثل ، ، لیپوماتیک و انواع تشکیل دهد. بنابرین روزانه افراد زیادی برای انجام این جراحی ها اقدام می کنند. همانطور که بازار تقاضای این جراحی ها داغ است به تناسب آن پزشکان و جراحان پلاستیک زیادی نیز برای انجام این عمل ها دست به کار شده اند. خودتان تصور کنید که در هیاهوی جراحی ها زیبایی پیدا کردن چه اندازه مشکل خواهد شد. بنابراین اگر تصمیم به انجام جراحی پلاستیک از هر نوعی دارید، باید به دنبال باشید. البته برخی جراحان در نوع خاصی از جراحی ها مهارت فراوان دارند: مثلا ، ، این انحصار موجب شده انتخاب جراح مناسب برای عملی خاص قدری راحت تر شود. در این مقاله به بررسی ابعاد مختلف پیکرتراشی  خواهیم پرداخت:

 با جراحی می توانید قسمت هایی از بدن را که فکر می کنید باعث بد فرم شدن اندامتان شده است را به اید آل های خود نزدیک کنید. در این روش با حذف چربی ها از نقاط مختلف، اندام واقعی شما نمایان می شود. اکثر افراد می پندارند که جراحی پیکرتراشی در واقع راه حلی برای چاقی است. گرچه با این روش شما با چاقی خداحافظی می کنید، اما این تمام ماجرا نیست. سختی کار شما پس از جراحی شروع خواهد شد اگر بخواهید پس از جرای پیکرتراشی مجددا به عادت های نامناسب سبک زندگی مثل مصرف غذاهای چرب و فست فودی و یا ورزش نکردن ادامه دهید، در واقع چربی ها جدید را با چربی های قدیمی جایگزین کرده اید.

 در این جراحی روشی که تمام جراحان انجام می دهند ایجاد بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی در مواقع خاص است و در مرحله بعد استفاده از میله ای فلزی و ایجاد سوراخی در نواحی تجمع چربی. در پایان نیز ساکشن چربی ها به خارج از بدن صورت خواهد گرفت. اما اینکه پیکرتراشی از انواع مختلفی برخوردار است موضوع محوری این مقاله است.

 از انواع روش های پیکر تراشی می توان موارد زیر را نام برد: لیپوماتیک اولترا زد بادی جت

 در جراحی لیپوماتیک که در واقع شبیه به  است، پزشک با وارد کردن لوله ای فلزی در ناحیه ای که بیمار قصد تخلیه چربی آن را دارد وارد کرده و با ااستفاده از خاصیت ارتجاعی که دارد موجب خرد شدن چربی ها می شود، این جراحی با خارج کردن چربی ها به وسیله ساکشن پایان می یابد.

این جراحی نیز به مانند جراحی لیپوماتیک است. تتها تفاوت این دو روش در استفاده از دستگاه های استفاده شده برای از بین بردن چربی ها و خارج کردن آن است.

تصاویر لیپوساکشن | عکس قبل و بعد ساکشن شکم | علت مرگ پس از لیپوساکشن

اگر فردی که لیپوماتیک یا جراحی های دیگر جهت از بین برده چریب ها را انجام داده است به علت افزایش وزن زیاد دچار افتادگی پوست شود، می تواند با انجام این جراحی پوست اضافه نواحی لیپوساکشن و یا لیپوماتیک شده را بردارد.

 این روش نیز به مانند روش های قبلی خاصیت خرد کردن چربی ها را داشته اما تفاوت آن با دیگر روش ها امکان از بین بردن کامل چربی ها است. در این روش احتیاجی به استفاده از ساکشن برای خارج کردن چربی ها نیست.

 در این روش با استفاده از فشار آب چربی ها نواحی مختلف را می شکنند. اما توجه داشته باشید که امکان برگشت چاقی در این روش وجود داشته و بیمار می بایست در سال های آینده مجددا این جراحی را انجام دهد.

 جراحی های زیبایی مشمول بهره مندی از بیمه نیستند. جراحانی که جراحی های زیبایی را انجام می دهند بنا به تخصص و مهارت و استفاده از روش و دستگاه های مختلف تعرفه های متفاوتی دارند، لذا پیشنهاد قیمتی مشخص برای جراحی های زیبایی شدنی نیست. برای لاغری بدون عمل های جراحی با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا