عمومیمجله کسب و کار

مجموعه ای از سبک های مختلف کنسول برای انواع دکوراسیون

وقتی کسی برای اولین بار به خانه شما می آید، همه چیز باید زیبا به نظر برسد. میز تلویزیون و کنسول می تواند در ترکیب بندی دکوراسیون منزل شما بسیار مهم باشد. طرح میز و کنسول تلویزیون را می توان با توجه به بودجه و سلیقه شما در گروه های مختلفی قرار داد.

در انتخاب پایه تلویزیون، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کرد، طراحی آن است. این طرح علاوه بر زیبایی باید کیفیت و کارایی خوبی داشته باشد تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید، بنابراین طراحی در کنار کارایی بسیار مهم است. در مرحله بعد، سبک های مختلفی از ست کنسول تانیل چوب را معرفی می کنیم. برای خرید ست کنسول هم میتوانید به فروشگاه اینترنتی تانیل چوب مراجعه کنید. برای دیدن نمون های خارجی و اروپایی هم میتوانید به سایت adairs.com.au مراجعه کنید.

سبک کلاسیک

تجربه در سال های اخیر ثابت کرده است که ترکیب یک میز بسیار ساده به عنوان کنسول خانه شما را زیبا و شیک جلوه می دهد. اگر سبک کلاسیک می خواهید، از چوب برای میز استفاده کنید. میز گرد انتخاب خوبی برای فضای کوچک خواهد بود.

سبک سنتی با رنگ های غنی چوب ظاهری محکم و طبیعی ایجاد می کند. اگر فضای کافی برای میز کنسول دارید، توصیه می کنیم از کنسول های بزرگ اما ساده استفاده کنید.

برای تکمیل طراحی میز و ست کنسول تلویزیون، طرح تلویزیون به صورت کابینت نیز طرحی کلاسیک می باشد، تلویزیون در جای مخصوص قرار می گیرد و درب آن نیز بسته می شود.در صورت نیاز کابین. .

سبک ساحلی

اگر همیشه عاشق ساحل بوده اید و آرزوی زندگی در آنجا را داشته اید، می توانید خانه خود را کمی ساحلی کنید.

از یک کنسول چوبی با پایه های ظریف استفاده کنید و یک سبد بافته شده روی آن قرار دهید. از تخته ای با تصویر یک قایق استفاده کنید تا مکان را به ساحلی برای خود تبدیل کنید.

برای این سبک می توانید از میزهایی که به صورت کف باز طراحی شده اند کمک بگیرید. این نوع میز تلویزیون آن را به انتخابی بی نظیر از میز و کنسول تلویزیون برای کسانی که به دنبال ارائه ویژگی های بصری و طبیعی هستند تبدیل می کند.

سبک هندسی

نشانگر منحصر به فرد با یک فلش در وسط می تواند ظاهر متفاوتی داشته باشد. اگر از یک آینه گرد بزرگ در کنار آن استفاده شود، مطمئناً می توانید نمای بزرگ تری به کنسول بدهید.

طرحی که می توانید برای میز تلویزیون استفاده کنید این است که به جای استفاده از میز برای قرار دادن تلویزیون از دیوار استفاده کنید. بدین ترتیب از پایین دیوار تا سقف قفسه هایی زیبا و چشم نواز بسازید و تلویزیون را در مرکز قرار دهید و از لوازم تزئینی استفاده کنید. این طراحی میز و کنسول تلویزیون شما را متمایز می کند و با طبیعت ارتباط برقرار می کند.

سبک مدرن

استفاده از مبلمان مدرن به خانه شما روحی تازه می بخشد. حتی اگر به چیزهای معمولی علاقه دارید، می توانید با کمی خلاقیت با استفاده از رنگ ها از آنها برای متفاوت جلوه دادن استفاده کنید، می توانید با سلیقه خود آنها را به چیزهای مدرن تبدیل کنید.

به سبک مدرن میزهای طراحی شده کنسول بیشتر برای میز تلویزیون و ست کنسول استفاده می شود. این میزها با قفسه های بسته و محیطی مستطیل شکل، فضای ذخیره سازی زیادی را ارائه می کنند.

کمی سبک

اگر فضای کمی دارید، می توانید از حداقل تجهیزات استفاده کنید ترکیب میز تلویزیون و کنسول کوچک در هر محیطی و با هر سلیقه ای مفید است و می تواند به خوبی با بقیه لوازم ست شود. میز کنسول، آینه، وسایل تزئینی کوچک و منبع نور می تواند ترکیبی عالی باشد. پایه تلویزیون کوچک و جمع و جور که قابلیت چرخش نیز دارد را می توان در هر مکانی قرار داد و با هر وسیله ای ست کرد.

مکان مناسب برای میز کنسول

میزهای کنسول بسته به موقعیت منزل و سلیقه شما در قسمت های مختلفی از خانه قابل قرار دادن هستند. پشت مبل روبروی دیوار، پله ها، هال یا اتاق خواب می تواند انتخاب خوبی باشد.

محتویات میز تلویزیون

در کنار طراحی میز، متریال میز اهمیت زیادی دارد و با تلفیق آن با طرح، به میز شما جان می بخشد. برای مونتاژ تلویزیون از مواد مختلفی استفاده می شود که به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

چوب

چوب، سنتی ترین متریال مبلمان نیز رایج ترین متریال برای ساخت پایه های تلویزیون است. اگرچه میزهای فلزی و شیشه ای محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، اما سبک، رنگ و استفاده از روکش چوب به آن استحکام بخشیده است. مجلل ترین مدل های میز تلویزیون و ست کنسول اغلب در چوب، با جزئیات تزئینی و رنگ سطحی غنی دیده می شود.

فلز

پایه تلویزیون فلزی جامد سبک تر از چوب است و نمای باریک تری دارد. این مدل ها اغلب در پیکربندی های جدید و دارای الگوها و برش های منحصر به فرد هستند. مدرن ترین میزها اغلب از فلز ساخته می شوند.

شیشه

طرح های شیشه ای جلوه ای جسورانه به فضای خانه می بخشد، فضای بصری را باز می کند و زیباترین وسایل الکترونیکی را به نمایش می گذارد. پایه های تلویزیون شیشه ای معمولاً با قطعات نگهدارنده فلزی نصب می شوند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

در نهایت، انتخاب شما تحت تاثیر سلیقه شما و مکانی است که قصد دارید پایه تلویزیون و کنسول خود را قرار دهید. با توجه به نکات ذکر شده در این متن می توانید مدل ها و استایل ها را راحتتر خریداری کنید. اطلاعات بیشتر در سایت چوبکده موجود است.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا