نماد سایت مجله ایرانی

معرفی بهترین کرم پودرهای خارجی اصل

بهترین کرم پودر خارجی

استفاده از لوازم آرایش برای خانم ها امری روزمره شده است. از آنجایی که لوازم آرایشی در تماس مستقیم با پوست هستند، کیفیت و بافت آنها مهم است. زیرا در صورت استفاده از لوازم آرایشی مصنوعی و مصنوعی بی کیفیت با مشکلاتی مانند لکه های پوستی، حساسیت و چین و چروک مواجه خواهید شد. از پودرهای مختلف صورت نیز برای صاف کردن پوست صورت و ساخت پایه آرایش استفاده می شود. به همین دلیل می توان گفت کرم پودر نقش کلیدی در آرایش دارد، زیرا اگر پایه آرایش به خوبی آماده نشود و به خوبی روی پوست ننشیند، آرایش طبیعی و زیبا نخواهد بود. .

خرید پودر صورت برای بسیاری از افراد دشوار است. سوال اول بهترین کرم پودر خارجی چیست؟ قطعات آن چیست؟ ضد آفتاب داره؟ چه عددی با رنگ پوست من مطابقت دارد؟ و… اینها موضوعاتی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با ما بمان

1. کرم استی لودر توز

این کرم ساخت کشور انگلستان است و یکی از پرطرفدارترین کرم های خارجی موجود در بازار است. به دلیل پوشش دهی بالا، مقاومت در برابر آب و دوام، برای جلسات طولانی مدت ایده آل است. همچنین بهترین انتخاب برای کسانی است که در آب و هوای مرطوب زندگی می کنند. از این کرم در مجالس عروسی نیز استفاده می شود. ضد حساسیت و بسیار مرطوب کننده است که باعث بهبود پوست و جلوگیری از پیری می شود. کرم های استی لودر در رنگ های مختلف موجود است و برای پوست های تیره و روشن مناسب است. وجود SPF10 در این محصول به معنای حداقل فاکتور محافظت در برابر آفتاب است.

2. کرم پودر مک (MAC)

برند دیگر MAC است که افراد زیادی از آن استفاده کرده اند و افراد کمی از آن ناراضی بوده اند. کرم پودر تولید شده توسط این برند به دلیل پوشش دهی بالا، بافت ریز و سبک و پخش یکنواخت بر روی پوست جزو بهترین نام ها در لیست کرم پودرهای خارجی می باشد. فونداسیون های MAC در دو کد ارائه می شوند: NW، صورتی طبیعی گرم، و NC، زرد طبیعی خنک تر. این کرم پودر توسط اکثر آرایشگران و افراد مشهور استفاده می شود. ترکیب کرم پودر با پنکیک مک آرایش جذابی ایجاد خواهد کرد.

3. کرم پودر زودرس

مناسب بودن برای انواع پوست از جمله حساس ترین دلیل اصلی قرار گرفتن کرم پودر نارس در لیست محبوب ترین و منحصر به فرد ترین کرم پودرهای عجیب و غریب است. ماندگاری 16 ساعته این کرم بدون خشکی و حالت چسبندگی روی پوست از دیگر ویژگی های استفاده از آن است. این کرم پودر فاقد مواد مضر مانند پارابن، الکل، عطر، روغن و گریس می باشد. فرمول و ترکیبات این محصول مورد تایید متخصصین پوست است و به دلیل لوکس بودن، برای استفاده روزمره نیز مناسب است.

4. کرم پودا هایدی بیوتی

کرم پودر بیرونی زیر از برند معروف Hedi Beauty و بدون چین و چروک بوده و روی حیوانات تست نشده است. کرم پودر هدا برای نمونه فیلتر فکس در 30 عدد مناسب برای هر نوع پوستی ارائه می شود. استفاده از روغن آرگان در این محصول باعث نرمی و آبرسانی پوست می شود. برخی از ویژگی های این کرم پودرها ضد تعریق، پرداخت طبیعی، ماندگاری و سازگاری با محیط است.

5. کلینیک فوق العاده متعادل گوشت خوک

Clinique یک برند شناخته شده است که به عنوان یکی از بهترین برندهای مراقبت از پوست در جهان شناخته می شود. کرم پودر سوپر بالانس این برند محصولی کامل است که توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. خواص دارویی این کرم پودر علاوه بر خوشمزه بودن، سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول ضد حساسیت بوده و برای انواع پوست مناسب است.

6. کرم دیور دو پورا

پوشش طبیعی چیزی بین مات و براق بودن این کرم پودر روی پوست است. با SPF 35، چسبندگی و ماندگاری بالا (تا 24 ساعت) و خاصیت ضد تعریق، جایزه Allure 2019 را نیز به خود اختصاص داده است، می توانید بدون ایجاد احساس فشردن یا جیرجیر، پوشش آن را با روش استفاده چندین برابر بر روی پوست افزایش دهید. خشک می شود و روند تنفسی پوست را مختل نمی کند. فرمول این محصول تا 86 درصد مغذی بوده و به پوست اجازه تنفس می دهد. در مورد این محصول استفاده مکرر و لایه برداری مکرر عامل تیره شدن کرم صورت بوده است.

7. کرم پودر Loreal Infallible

یکی دیگر از محبوب ترین کرم پودرهای خارجی متعلق به برند L’Oréal است که در سال 1909 توسط یک محقق شیمیایی در فرانسه تاسیس شد. مدل کاور مات لورآل Infallible 24H نیز پوشش دهی بالایی دارد و با یک دست پوستی صاف را فراهم می کند. طیف گسترده رنگ های این محصول به شما کمک می کند تا رنگی را تا حد امکان نزدیک به پوست خود انتخاب کنید. اگر پوست خشکی دارید، بهتر است قبل از استفاده از محصول از مرطوب کننده استفاده کنید تا کرم پودر به خوبی روی پوست بنشیند. این کرم پودر خاصیت ضد آکنه دارد و از ایجاد آکنه در زیر پوست جلوگیری می کند.

8. کرم پودر کانسیلر داوز

فونداسیون معدنی Character Dose با SPF 22 یک زیرسازی دو طرفه برای تاکید بر آرایش و اصلاح عیوب پوست است. این کرم این قابلیت را دارد که انواع لک ها و لک ها را بدون برجای گذاشتن اثری روی صورت شما بپوشاند. این محصول بدون بو و بدون چربی بوده و توصیه خوبی برای پوست های چرب می باشد. کرم پودر رژیمی حاوی ویتامین E بوده و علاوه بر مرطوب کنندگی، خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد. این برند آمریکایی از ابتدا استفاده از مواد خام گیاهی را در دستور کار قرار داده و بسیاری از مواد سرطان زا را در فرمولاسیون محصولات خود حذف کرده است.

9. کرم پودر مات لک فلورمار

برند فلورمار در ایتالیا تولید می شود اما محصولات آن در ترکیه تولید می شود. کرم پودر فلورمار به دلیل داشتن ویتامین E، خاصیت مرطوب کنندگی و بافت سبک، برای استفاده روزانه مناسب است. پوشش نهایی این محصول صورت شما را مات می کند و ظاهری کاملا طبیعی می بخشد و پوست شما را براق نمی کند. این محصول یکی از بهترین کرم پودرها برای پوست های چرب با منافذ باز است و برای چنین افرادی انتخاب ایده آل می باشد. این کرم پودر در رنگ های مختلف بژ، خاکی، کاراملی تیره و روشن موجود است.

10. مخلوط کرم پودر سالم Bourjois

این کرم پودر از برند معروف فرانسوی بورژوا یکی از بهترین کرم پودرهای عجیب و غریب با بدنه مایع است. ترکیبات موجود در این محصول دارای خاصیت پوشش دهی بالا، صاف کننده، خشک کننده، ضد چروک و ویتامین هایی هستند که پوست را تغذیه می کنند. این کرم پوست برای پوست های معمولی تا خشک مناسب است و پوست را تا ساعت ها مرطوب می کند.

سرانجام

یکی از ساده ترین راه ها برای یافتن بهترین کرم پودر، خواندن نظرات خریداران قبلی محصولات است. می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و نظرات مردم را در مورد خرید محصول مطالعه کنید و از رضایت آنها مطلع شوید. از آنجایی که برخی برندها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، دور از انتظار نیست که نمونه های تقلبی و تقلبی آنها نیز وارد بازار شوند. اگر راه های تشخیص لوازم آرایش واقعی از تقلبی را بلد باشید، می توانید از دام فروشندگان در امان بمانید و محصولات را خریداری کنید. استفاده از محصولات نامناسب و قدیمی حتی برای مدت کوتاه توصیه نمی شود، زیرا آسیب های جبران ناپذیری به سلامت پوست وارد می کند.

ویژگی اصلی کرم پودر قابلیت پخش و پخش پذیری آن است، اما برای اینکه محصول به عنوان یک کرم خوب شناخته شود، خواص دیگری نیز لازم است. این شامل مواد تشکیل دهنده و مواد تشکیل دهنده، ویژگی های محصول، سبکی، رطوبت و محافظت در برابر آفتاب، نام تجاری و قیمت است. با ارزیابی و ارزیابی دقیق نیازها و عواملی مانند نوع و رنگ پوست، می توانید انتخاب درستی داشته باشید. در این مطلب 10 مدل کرم پودر خارجی ارائه شده است که می توانید به صورت اورجینال در فروشگاه موراشین با بهترین قیمت پیدا کنید.

خروج از نسخه موبایل