عمومیمجله کسب و کار

چرا باید از فروشگاه سی مو آل خرید کنیم ؟

چرا باید از فروشگاه سی مو آل خرید کنیم ؟

فروشگاه اینترنتی سی مو آل یکی از بزرگ‌ ترین و معتبر ترین فروشگاه‌ های ایران در حوزه‌ی فروش لپ تاپ و قطعات کامپیوتر است. این فروشگاه نه تنها مدل‌های متنوع لپ تاپ های کمپانی ام اس آی را به فروش می‌رساند بلکه یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه‌های کیس های گیمینگ، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر و … است.

همه‌ ما زمانی که می‌خواهیم یک لپ تاپ بخریم، در رابطه با فروشگاهی که قصد داریم از آن خرید کنیم، بسیار تحقیق می کنیم. فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در کشور ما فعالیت دارند و با اینکه بیشتر این فروشگاه ها، دارای نشان اعتماد الکترونیک هستند اما قیمت قطعات در همه فروشگاه ها با هم دیگر متفاوت است. به علاوه، خدمات پس از فروش و گارانتی‌هایی که در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف به مشتریان عرضه می‌شود هم با هم دیگر فرق دارد.

خوشبختانه به تازگی فروشگاهی به نام “سی مو آل” به آدرس اینترنتی simoal.com شروع به فعالیت کرده است که انواع محصولات دیجیتال مانند لپ تاپ، مانیتور، آل این وان و قلم نوری را با بهترین قیمت‌ها به فروش می‌رساند و خرید از آن بسیار پروسه راحتی دارد تا همگی بتوانند محصولات با کیفیت این شرکت تازه تاسیس را خریداری کنند.

در هنگام خرید از فروشگاه سی مو آل به چه نکاتی توجه داشته باشیم ؟

بعد از شروع بحران ویروس کرونا، فروش اینترنتی در کشور ما رونق زیادی گرفت و حتی بعد از برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی، مردم به خرید اینترنتی همچنان ادامه دادند. البته، خرید غیرحضوری بدون نیاز به حضور در فروشگاه، تنها مزیت خرید های اینترنتی نیست.

با وجود همه مزایای خرید اینترنتی، شما وقتی می‌توانید خرید موفقی از یک فروشگاه آنلاین داشته باشید که به نکات مهم در زمان خرید اینترنتی لپ تاپ و قطعات کامپیوتر، دقت کنید.

اولین چیزی که نه فقط برای خرید لپ تاپ، بلکه برای خرید آنلاین هر محصول دیگری باید به آن توجه کنید، اعتبار فروشگاه است. تنها از وب سایت‌هایی خرید کنید که نماد اعتماد الکترونیک دارند. همچنین لازم به ذکر است که، عضویت در اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال، نشان از اعتبار یک فروشگاه اینترنتی است. که فروشگاه اینترنتی سی مو آل هر سه این نشان‌های الکترونیکی را دارد.

پیش از خرید اینترنتی لپ تاپ، حسابی در رابطه با آن تحقیق کنید. خوشبختانه، بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی، یک بخش بلاگ نیز دارند که در آن بخش می‌توانید نقد و بررسی لپ تاپ های مختلف را بخوانید. مجله سی مو آل منبع خیلی خوب و معتبری برای تصمیم‌گیری در مورد خرید یک لپ تاپ حرفه ای است.

حالا که وب سایت و لپ تاپ مورد نظر خود را پیدا کردید، باید در زمان خرید به جزئیات محصول و خدمات پس از فروش آن توجه داشته باشید. مدل‌های مختلف لپ تاپ دارای نسخه‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت هستند. معمولا این نسخه‌ها در رم، حافظه‌ی گرافیکی و حتی نوع پردازنده با هم دیگر فرق دارند.

یکی از مهم‌ترین نکات در زمان خرید اینترنتی، گارانتی است. هرگز محصول بدون گارانتی نخرید. برخی از فروشگاه‌ های اینترنتی امکان مرجوع کردن کالا را هم به مشتریان خود می‌دهند. برای مثال، فروشگاه سی مو آل محصولات خود را با هفت روز ضمانت بازگشت، به فروش می‌رساند.

از دیگر نکات قابل توجه زمان خرید لپ تاپ به آن توجه داشته باشید، پلمپ بودن آن است. حتما زمانی که می‌خواهید یک گوشی را اینترنتی سفارش دهید، دقت کنید که پلمپ باشد.

تنوع خرید آنلاین در سی مو آل

فروشگاه اینترنتی سی مو آل یکی از معتبر ترین فروشگاه‌ های ایران در حوزه‌ی فناوری است. این فروشگاه نه تنها مدل‌های متنوع لپ تاپ های ام اس آی را به فروش می‌رساند بلکه یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های قلم نوری، کیس‌های آماده، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر است.

همانطور که گفتیم فروشگاه سی مو آل جدیدترین لپ تاپ های با کیفیت را زمان کمی پس از معرفی توسط شرکت سازنده، در ایران با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. سی مو آل ضمانت می‌کند که کالای فروخته شده، اصل باشد و حتی ۷ روز ضمانت بازگشت و مرجوعی کالا را به شما می‌دهد. همچنین، امکان ارسال به سراسر ایران وجود دارد.

آدرس سایت: https://simoal.com | آدرس شرکت: تهران، خیابان آزادی، کوچه صادقی، پلاک 26 | ایمیل: info@simoal.com

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا