عمومیمجله کسب و کار

 چه راه حل هایی برای آسان کردن اثاث کشی منزل وجود دارد؟

چطور راحت‌تر اثاث کشی کنیم؟

هرچند اسباب‌کشی می‌تواند عملی وقت‌گیر و کم‌ و بیش هزینه‌بر باشد، اما با بررسی و انتخاب یک راهکار مشخص و دقیق و مشاوره با کارشناسان حساس بار (hasasbar.ir) می‌توان از بسیاری از اتفاقات پیش‌بینی‌نشده در اثاث‌کشی جلوگیری کرد و مدت‌ زمان این پروسه خسته‌کننده را کاهش داد.شاید اولین مسئله‌ای که پیش از اثاث‌کشی باید به آن توجه کرد، بررسی دقیق بازه زمانی جمع‌آوری، بسته‌بندی و جابجایی وسایل منزل باشد. در صورت مشخص کردن زمان لازم برای تمامی مراحل اثاث‌کشی می‌توان انتظار داشت که با مشکل کمبود وقت در اثاث‌کشی روبرو نشوید.

بسیاری از اشخاص کم‌تجربه در این زمینه، تمامی فعالیت‌های لازم را به روز اثاث‌کشی موکول می‌کنند. موضوعی که باعث می‌شود اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی کوچک و بزرگ، بر سر راه یک جابجایی ساده و مطمئن قرار بگیرند.  در نظر داشته باشید که جمع‌آوری وسایل کوچک منزل، زمان زیادی می‌برد و باید از چندین روز پیش از اثاث‌کشی آغاز شود. بهتر است پیش از شروع پروسه اسباب‌کشی، تمامی اتفاقات و زمان لازم برای برخورد با آن‌ها را پیش‌بینی کرد تا با مشکل کمبود زمان روبرو نشد.

اسباب کشی بدون کارتن | اسباب کشی راحت نی نی سایت | برای اسباب کشی از کجا شروع کنیم نی نی سایت

روز موعود چه کنیم؟

قبل از اسباب‌کشی یک مسیر خوب برای روز اسباب‌ کشی انتخاب کنید تا خاور راحت بتواند از آن مسیر بیاید. همچنین برای بارگیری و تخلیه جای پارک فراهم کنید. برای این منظور می‌توانید با پارک کردن ماشین شخصی خود و نزدیکان‌تان به اندازه دو ماشین سواری جا نگه دارید تا هنگام بارگیری و تخلیه به مشکل برنخورید. بهتر است ساعات اولیه روز را به جابه‌جایی اختصاص دهید. در ضمن کودک خود را نزد بستگان‌ تان بگذارید تا بتوانید به راحتی اوضاع را کنترل کنید. امیدواریم نکات بالا کمک کند بتوانید تجربه دلچسبی از جابه‌جایی داشته باشید. به این فکر کنید که همه اینها یک تنوع بزرگ است و شما باید از آن نهایت لذت را ببرید.

نکاتی مفید بری آنکه اسباب کشی راحت و بی دردسری داشته باشیم

اگر بدانید چطور اسباب کشی کرده و چگونه سریعا وسایل خود را جا به جا کرده و یک فنجان چای بنوشید، می توانید با خواندن این مطلب کار سخت را برای خودتان راحت تر کنید. انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.

اسباب کشی راحت

مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم

دقیقه نودی نباشید و در اسرع وقت شروع کنید

شاید مهمترین نکته مشاوره برای کاهش حجم در اسباب کشی این باشد که هرچه زودتر کار را شروع کنید ، به محض اینکه فهمیدید که شما به یک فضای کوچکتر اسباب کشی می کنید، کار خود را شروع کنید. هرچند رفتن به خانه یا آپارتمان جدید می تواند دلهره آور باشد، اما اگر پیش تر برنامه ریزی کرده باشید، می توانید در هر هفته یا حتی یک اتاق را جمع کنید.

با کمی توجه و کم کم انجام کارهای فضاها، به نظر می رسد قابل کنترل تر می شود. حداقل، شروع به نوشتن لیستی از وسایلی کنید که می توانید از شر آنها خلاص شوید.

برخی از ترفندهای جالب برای یک اسباب کشی آسان عبارتند از:

در ادامه چند ایده برای اسباب کشی و ترفندهای جالب برای اسباب کشی را مطالعه می‌کنید که می‌تواند زمان اسباب کشی شما را به شدت کاهش دهد!

انجام هرچه سریع تر اسباب کشی: ساده‌ترین ترفند اسباب کشی این است: در اولین فرصت کارتان را شروع کنید. هرچه کارتان را به عقب بیندازید، خودتان ضرر کرده‌اید.
از شر وسایل اضافی و ناکارآمد خلاص شوید: در ادامه نکات اسباب کشی در این مقاله خواهیم گفت که چگونه خلاص شدن از دست وسایل اضافی به سرعت بخشیدن و روان‌تر کار کمک خواهد کرد.
با انرژی و حوصله کارتان را انجام دهید: انجام این کار به انرژی و حوصله فراوانی نیاز دارد. می‌توانید با کمک گرفتن از دوستان و افراد نزدیک و همراهی آنها با شما در این امر، به اجرای بهتر فوت و فن اسباب کشی و انرژی بیشتر به خودتان کمک کنید.
با نظم انجام دهید: یادتان باشد تا قبل از آماده نشدن جای وسایل، کارتن و بسته بندی آن‌ها را باز نکنید. این کار باعث ایجاد هرج و مرج و اتلاف وقت می‌شود. همچنین، می‌توانید هر فرد را مسئول چیدن وسایل شخصی خودش کنید تا با سلیقه خودش بچیند. برای به انجام رساندن یک اسباب کشی آسان و راحت حتما از چند نفر دیگر هم کمک بگیرید
کشوی کمدها را خالی نکنید: لازم نیست کشوهایتان را خالی کنید، می‌توانید با در آوردن و پوشاندن آنها، به همان ترتیب جابجایشان کنید. با این کار از حجم و سنگینی کار هم می‌کاهید. همچنین، وسایل و لباس‌های آویز مربوط به کمدها را سریعا آویزان کنید تا در دست و پایتان نباشد.
نیروی کمکی استخدام کنید (کارگر اسباب کشی): در انجام روند اسباب کشی و برای جلوگیری از اتلاف و اتمام وقت‌تان و اسباب کشی آسان می‌توانید نیروی کار استخدام نمایید. این کار به انجام راحت تر و سریع تر اسباب کشی کمک می‌کند.
نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی آسان و سریع: نحوه بسته بندی وسایل کار بسیار راحت و بی دردسری می‌باشد. دقت داشته باشید که این کار باید به درستی انجام بپذیرد.بعنوان مثال برای اسباب کشی ماشین ظرفشویی و دیگر لوازم برقی آشپزخانه و همین طور حمل یخچال ساید و دیگر وسایل سنگین اصول مناسبی را در پیش بگیرید.
مراقب وسایل شکستنی باشید: برای انجام بهتر این کار می‌توانید از روزنامه پیچی بین وسایل استفاده کنید. بسته بندی ظروف چینی را با قراردادن پارچه و حتی لباس هم در میان تکمیل کنید.
می‌توانید با نشانه گذاری کارتن‌های وسایل و اجناس منزل، اتاق مربوطه و نوع آن وسایل را مشخص سازید.
وسایل بزرگ هم نیاز به دسته بندی دارند: وسایلی مانند میز، مبل و وسایل بزرگ منزل را دسته بندی کنید. در ضمن می‌توانید این کار را به شرکت های باربری شهریار  بسپارید تا یک اسباب کشی سخت را به اسباب کشی آسان برایتان تبدیل کنند.(باربری مبل تهران به شهرستان و محدوده شهری)
برای جلوگیری از آسیب جدی به وسایل از افراد متخصص در آموزش مهار بار کمک گرفته و ماشین باربری مطمئنی را برای حمل وسایل انتخاب کنید.
اگر تعدادی افراد برای کمک دارید پس هر شخص را مسئول یک قسمت از خانه کنید؛ اما در صورتیکه خودتان به تنهایی باید اسباب را جمع آوری کنید،(رعایت نکات حمل اثاثیه در کرونا) بهتر است تا زمانی که بسته بندی اسباب یک اتاق یا بخشی از خانه تمام نشده است به سراغ جای دیگری نروید. با رعایت همین نکته ساده دیگر گیج نمی‌شوید و از خود نمی‌پرسید که چه جوری اسباب کشی کنم.

هر کسی دوست دارد یک اسباب کشی آسان و بی دردسر را انجام بدهد، پس سعی کنید با صبر و حوصله این کار را به انجام برسانید.

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا