عمومیمجله کسب و کار

چگونه با تلویزیون سونی فیلم دانلود کنیم

این روز‌ها با پیشرفت تکنولوژی و عرضه مدل‌های مختلف تلویزیون‌های هوشمند به بازار، دسترسی مخاطبان به این تلویزیون‌ها نیز بیشتر شده و امروز اکثر مخاطبان عرصه تکنولوژی یک تلویزیون هوشمند در خانه خود دارند. یکی از امکانات کاربردی تلویزیون‌های هوشمند سونی، قابلیت نصب اپلیکیشن‌های مختلف است که شاید خیلی‌ها با چگونگی آن آشنا نباشند. در این مقاله قصد داریم نحوه نصب اپلیکیشن در تلویزیون سونی را به شما آموزش دهیم. با همراه باشید.

تلویزیون‌های هوشمند با داشتن قابلیت نصب نرم افزار، کاربرد بسیار بیشتری نسبت به قبل پیدا کردند و اکنون مخاطبان می‌توانند از طریق خود کار‌های بسیار متنوعی به غیر تماشای کانال‌های تلویزیونی انجام بدهند.

اما پیش از هر چیزی باید نحوه نصب اپلیکیشن در را یاد بگیرید. برای اینکه بتوانید اپلیکیشن دلخواه خود را روی تلویزیون نصب کنید، دو روش وجود دارد که ما در ادامه هر دو روش برای شما شرح خواهیم داد.

قبل از اینکه به آموزش این روش‌ها بپردازیم، ابتدا مطمئن شوید که تلویزیون شما به اینترنت متصل است. در ادامه به صورت مختصر مراحل اتصال تلویزیون به اینترنت را ذکر کردیم.

مراحل اتصال تلویزیون سونی به اینترنت

  • با استفاده از کلید Menu روی کنترل وارد صفحه منو شوید.
  • وارد بخش General شوید.
  • گزینه Network را پیدا و انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده گزینه Open Network Settings یا Network Setup را انتخاب کنید.
  • در بین دو گزینه موجود، Wireless یا بی سیم را انتخاب کنید.
  • اکنون شبکه‌های Wi-Fi نزدیک شما نمایش داده می‌شود. شبکه مورد نظر را انتخاب کنید.
  • رمز عبور را وارد کنید و صبر کنید تا تلویزیون به اینترنت متصل شود.

چگونه گوگل پلی تلویزیون سونی را فعال کنیم | دانلود بازار برای تلویزیون سونی | دانلود نرم افزار برای تلویزیون سونی

نصب اپلیکیشن در تلویزیون سونی؛ روش اول

اکنون که تلویزیون شما به اینترنت متصل شد، بهتر است سراغ نحوه نصب اپلیکیشن برویم. در این روش شما از طریق خود و پلتفرم گوگل پلی، می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را نصب کنید.

باز کردن فروشگاه گوگل پلی

از طریق منوی نرم افزار‌های تلویزیون، نرم افزار گوگل پلی را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید تا این نرم افزار باز شود.

قبول کردن توافق نامه

پیدا کردن اپلیکیشن مورد نظر

از طریق منوی جست و جو نام اپلیکیشن یا برنامه‌ای که قصد نصب آن را دارید جست و جو کنید تا برای شما نمایش داده شود. سپس وارد صفحه برنامه شوید.

نصب اپلیکیشن در تلویزیون سونی؛ روش دوم

اگر به هر دلیلی از طریق خود تلویزیون هوشمند سونی قادر به نصب اپلیکیشن نبودید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. در روش دوم شما نیاز به یک لپ تاپ یا کامپیوتر دارید و می‌توانید از طریق کامپیوتر اقدام به نصب اپلیکیشن مورد نظر کنید. باز هم از اتصال اینترنت به تلویزیون هوشمند خود مطمئن شوید. برای راهنمای بیشتر می توانید به householdquotes.co.uk مراجعه کنید.

باز کردن سایت گوگل پلی

وارد مرورگر سیستم خود شوید و در نوار بالا، آدرس را وارد کنید تا وارد فروشگاه گوگل پلی شوید.

جست و جو کردن برنامه

مانند روش قبل نام برنامه مورد نظر خود را جست و جو کنید و صفحه مخصوص آن اپلیکیشن را پیدا کنید.

انتخاب دستگاه

سخن آخر

تلویزیون سونی به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و همچنین قابلیت نصب برنامه‌های مختلف محبوبیت بالایی بین مخاطبان عرصه تکنولوژی دارد. در این مقاله سعی کردیم به ساده‌ترین روش، به شما نحوه نصب اپلیکیشن در تلویزیون سونی را آموزش دهیم. برای خرید تلویزیون سونی کافیست بر روی سایت خانه سونی پس از مطالعه و بررسی قیمت تلویزیون سونی در مدل‌های مختلف و اینچ‌های متفاوت گزینه مورد نظر خود را انتخاب و به‌صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

اگر نیاز به مشاوره و یا تعمیر تلویزیون سونی یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا