دانش و سلامتمجله کسب و کار

چگونه قلیون شارژی درست کنیم

چگونه صدای قل قل قلیان را زیاد کنیم؟ چرا قلیان صدا نمیده؟ چگونه صدای قلیان را کم کنیم؟ به چه دلیل صدای قُل‌ قُل قلیون کم است؟ اگر شما هم به دنبال رسیدن به پاسخ این سوالات هستید مطالعه ی این مقاله از را از دست ندهید، ما در این مقاله قصد داریم به روش هایی که باعث بیش تر شدن صدای قلیان می شود بپردازیم.

چرا قلیان قل قل نمیکنه

امروزه مصرف قلیان به خصوص در بین جوانترها افزایش یافته و افراد زیادی تمایل به استفاده از قلیون دارند، شنیدن صدای قل قل در زمان قلیان کشیدن برای برخی از مصرف کنندگان جذابیت داشته و به همین دلیل افرادی که صدای قل قل بیش تری از قلیون می شوند احساس بهتری خواهند داشت. بطور کلی شنیدن صدا از قلیون، خارج کردن دود به صورت حلقه از دهان از جمله فاکتورهایی است که قلیون کشیدن را جذاب تر خواهد کرد.

چگونه قلیون خوب درست کنیم؟

شما برای اینکه بتوانید یک قلیان خوب و حرفه ای داشته باشید باید به خوبی آن را آماده کنید، بطور کلی در پاسخ به این سوال که چگونه قلیان خوب درست کنیم می توان گفت شما برای آماده سازی یک قلیون حرفه ای باید تمامی نکات اصلی در آماده کردن قلیان را رعایت کنید اگر می خواهید با نحوه ی آماده سازی اصولی قلیون آشنا شوید و پاسخ این سوال را پیدا کنید که چگونه قلیون آماده کنیم کافی است به مقاله ی ““ مراجعه نمایید، ما در مقاله ی مربوطه به پاسخ این سوال که چگونه قلیان را درست کنیم پاسخ داده ایم.

آموزش ساخت ویپ با خودکار | اموزش ساخت قلیان جیبی با وسایل ساده | ساخت قلیان جیبی با خودکار

چگونه قلیان نو را طعم دار کنیم؟

اگر می خواهید با نحوه ی طعم دار کردن قلیان نو که یکی از نکات مهم برای درست کردن یک قلیون خوب است آشنا شوید کافی است بر روی لینک ““ کلیک نمایید.

چگونه صدای قلیان را زیاد کنیم

یکی از نکات مهم در نحوه ی آماده سازی قلیون آب داخل کوزه یا مخزن قلیان است، در واقع کم یا زیاد بودن این آب تاثیر مستقیم با صدای قل قل قلیون خواهد داشت، پس اگر نمی دانید چرا قلیون قل قل نمیکنه لازم است به شما بگوییم اصلی ترین دلیل آن میزان آب داخل تنگ قلیان است.

چرا قلیان قل قل نمیکند

در واقع اگر میزان آب داخل مخزن کم باشد در این صورت صدای قل قل از قلیون شنیده نخواهد شد، چنانچه میزان آب تنگ قلیان زیاد باشد نیز در زمان کشیدن قلیان آب وارد شلنگ خواهد شد.

از دیگر دلایلی که باعث می شود صدای قل قل از قلیون به گوش نرسد چاق نکردن اصولی قلیان است، در واقع چاق کردن حرفه ای قلیان به معنای این است که صدای قل قل، دود کافی و طعم تنباکو با استفاده از قلیان احساس شود.

از دیگر نکاتی که باعث می شود صدای قل قل قلیان به گوش نرسد عدم آب بندی قلیان است، در صورتیکه آب بندی قلیون به درستی انجام نشود صدای قل قل از قلیان شنیده نخواهد شد.

از دیگر عوامل موثر در صدای قل قل سری قلیان است در حقیقت هر چه سری قلیان گودتر باشد صدای بیش تری شنیده خواهد شد، اگر می خواهید صدای قل قل زیادی از قلیون بشنوید بهتر است به سراغ قلیان های شیشه ای بروید در واقع این نوع از قلیون ها بیش ترین صدای قل قل را تولید خواهند کرد.

چرا قلیان قل قل می کند

بطور کلی قل قل قلیان به دلیل آب داخل کوزه است پس در صورتیکه صدای قل قل از قلیون به گوش نمی رسد آب داخل کوزه کم بوده و لوله قلیان به آن نمی رسد، حتی اگر میزان آب داخل کوزه قلیون زیاد باشد در اینصورت صدای قل قل باز هم شنیده نخواهد شد، پس حتما باید آب داخل کوزه را به درستی تنظیم کنید.

چگونه صدای قل قل قلیان را کم کنیم

چگونه قلیان را بی صدا کنیم؟ در صورتیکه آب داخل مخزن بیش از اندازه باشد صدای قل قل شنیده نخواهد شد.

توجه داشته باشید در صورت فشرده کردن تنباکو داخل سری قلیان تنباکوها فشرده شده و صدایی از قلیان به گوش نمی رسد، اگر نمی خواهید صدای زیادی از قلیون به گوش برسد بهتر است از قلیان های شیشه ای استفاده نکنید.

شما می توانید این اجزای ویپ را از معتبرترین سایت خرید ویپ پاد درگ اس پرو ووپو  یعنی فروشگاه ویپ تهیه و استفاده کنید.

حتما بخوانید: ثانیه ها 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا