نماد سایت مجله ایرانی

کتاب اصول حسابداری 3 جمشید اسکندری pdf

کتاب اصول حسابداری 3 جمشید اسکندری pdf

اصول حسابداری ۳ جمشید اسکندری ، درس اصول حسابداری ۳ از دروس اصلی رشته حسابداری است و پیش نیاز دروس حسابداری میانه ، حسابداری صنعتی و حسابرسی می باشد. آشنایی با مباحث حسابداری مالی شامل حسابداری شعب، گردش وجوه‌ نقد، سرمایه‌گذاریها و صورتهای مالی تلفیقی است. آشنایی با مباحث حسابداری مدیریت شامل هزینه یابی سفارش کار، مرحله ای و استاندارد و تجزیه و تحلیل هزینه ها، حجم و فعالیت و سود از اهداف این کتاب است.

دانلود رایگان کتاب رنگ ایتن+pdf ، کتاب هنر رنگ ایتن، دو رویکرد متفاوت برای درک هنر رنگ را بررسی می کند. احساسات ذهنی و اصول رنگی عینی به تفصیل شرح داده شده و با باز تولید رنگ روشن میشود. جهان بدون رنگ چه خواهد بود؟ آمیزه ای کدر و سرد از اشکال عاری از معنای واقعی. یوهانس ایتن بر این باور است که «رنگ زندگی است». باوراصلی یوهان این است که رنگ خود زندگی است زیرا جهان بدون رنگ مانند دنیایی بی مفهوم است. در این کتاب ما با مباحث علمی و عملی در شناخت رنگ و تئوری رنگ آشنا می‌شویم.

علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی pdf ، در این کتاب سعی بر آن بوده است که عمدتاً دیدگاه‌های فلاسفۀ اسلامی دربارۀ نفس و مسائل آن به نمایش گذاشته شود. در نوشتار کنونی تلاش شده است تا آراء و نظریّه‌های فلاسفۀ اسلامی دربارۀ فرآیندهای روانی، همچون، عادت، اراده، عاطفه، انفعالات، همانند آنچه در روان‌شناسی جدید مطرح شده است بازگو شود.

خروج از نسخه موبایل