عمومیمجله کسب و کار

کدام ورژن آنتی ویروس نود 32 پشتیبانی می شود و آپدیت ها را دریافت می کند؟

Your version of Windows 7 is outdated

این خطا به این معنی است که شما از نسخه قدیمی ویندوز 7 استفاده می کنید. پیشنهاد می شود همیشه ویندوز خود را به روز نگه دارید.

مایکروسافت از تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان داد. این بدان معنا است که مشاغل و به‌طور کلی تمامی کاربران با کامپیوترهای مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۷ که در سال ۲۰۰۹ معرفی شده، دیگر از …

 آموزش نصب نود 32 نسخه 13 و 14 روی ویندوز 7 :

خرید لایسنس اسمارت سکوریتی: برای نصب آنتی ویروس نود 32 و یا اینترنت سکیوریتی ورژن 13 یا 14 روی ویندوز 7 باید حتما ویندوز 7 خود را با بسته های بروز رسانی KB4474419 و KB4490628 آپدیت کرده باشید.

دو را برای آپدیت ویندوز وجود دارد:

 دانلود بروزرسانی ها از وب سایت مایکروسافت

 دانلود بروزرسانی ها به صورت زیپ شده از وب سایت آرانکو

برای دریافت آپدیت به صورت خودکار به مسیر زیر بروید:

سپس ری کلیک کنید.

 خطای The service cannot be started زمان نصب آپدیت ویندوز 7

اگر سرویس آپدیت ویندوز شما غیر فعال باشد در زمان نصب آپدیت های 00 و 00 ویندوز 7 با خطای The service cannot be started مواجه می شوید. برای رفع خطای The service cannot be started مراحل زیر را انجام دهید.

1- منوی Start رو باز کنید.

2- عبارت services را تایپ کنید و کلید Enter را فشار دهید تا پنجره Services باز شود.

3- در پنجره سرویس ها روی Windows Update راست کلیک کنید و Star را انتخاب کنید. بعد از اجرا شده سرویس آپدیت ویندوز مجدد فایل های بروز رسانی را اجرا کنید.

خطای The update is not applicable to your computer زمان نصب آپدیت ویندوز 7

 نصب نود 32 نسخه 15 روی ویندوز 7

خطای Security Alert: پس از آپدیت شدن ویندوز 7 میتوانید به راحتی نود 32 و اینترنت سکیوریتی نسخه 13 ، 14 و 15 را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

اگر ویندوز 7 خود را آپدیت نکرده اید قادر به نصب نود 32 نسخه های 13 و 14 روی آن نیستید. در این صورت پیشنهاد می شود آنتی ویروس نود 32 نسخه 12 را دانلود و نصب کنید.

نکته: در صورت نصب نود 32 ورژن 12 روی ویندوز 7 در صفحه اول نصب حتما گزینه را بردارید. چون در غیر این صورت با خطا مواجه خواهید شد. برای کلیک کنید.

 خطای Your device will soon lose protection :

زمانی که نسخه 12 نود 32 یا اینترنت سکیوریتی را روی ویندوز 7 (آپدیت نشده) نصب کنید با خطای زرد رنگ Your device will soon lose protection مواجه خواهید شد (تصویر زیر). توجه داشته باشید در این حالت آنتی ویروس نود 32 شما غیر فعال نخواهد شد و تمام آپدیت ها را دریافت می کنید. اما شما کامپیوتر خود را از جدیدترین فناوری های ESET که روی نسخه 14 اعمال شده محروم کرده اید پس اگر به هر دلیلی مجبور به استفاده از ویندوز 7 هستید حتما طبق یکی از روش های گفته شده در بالا ویندوز خود را آپدیت کنید تا بتوانید از نسخه 14 آنتی ویروس نود 32 و اینترنت سکیوریتی استفاده کنید.

 تا حد امکان از ویندوز 7 استفاده نکنید!

توجه داشته باشید مایکروسافت از تاریخ ۱۴ ژانویه 2020 (۲۴ دی) به پشتیبانی از ویندوز ۷ پایان داد. این بدان معنا است که مشاغل و به‌طور کلی تمامی کاربران با کامپیوترهای مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۷ که در سال ۲۰۰۹ معرفی شده، دیگر از پچ‌های امنیتی و به‌روزرسانی‌ها بهره‌مند نخواهند شد. مگر اینکه هزینه‌ای به‌طور جداگانه‌ای برای این پشتیبانی بپردازند. در نتیجه آپدیت خودکار ویندوز انجام نخواهد  شد.

آیا نود 32 نسخه 14 روی ویندوز 7 نصب می شود؟

بله. فقط اگر ویندوز 7 شما بروز نباشد قبل از نصب باید فایل های آپدیت KB4474419 و  KB4490628 را دانلود و نصب کنید.

آپدیت آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز 7 | خرید لایسنس نود 32 یک ماهه | دانلود آنتی ویروس نود 32 برای ویندوز 7 32 بیتی رایگان

آیا نود 32 نسخه 12 یه راحتی روی ویندوز 7 نصب می شود؟

بله. در صورت نصب نود 32 ورژن 12 روی ویندوز 7 در صفحه اول نصب حتما گزینه Install Newer Version را بردارید.

چرا نباید از ویندوز 7 استفاده کنم؟

با توجه به اینکه در امر جلوگیری از ورود باج افزار آپدیت کردن سیستم عامل و دریافت بسته های امنیتی حتی از خود آنتی ویروس هم مهمتر است پیشنهاد میکنیم که تا حد امکان از ویندوز 7 استفاده نکنید. اگر هم مجبور به استفاده هستید حتما یک نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود داشته باشید.

میتوانم آنلاین ویندوز 7 را آپدیت کنم؟

خیر. از تاریخ 14 ژانویه 2020 به آپدیت آنلاین ویندوز 7 پایان داد. و در حال حاظر تنها را بروز رسانی ویندوز 7 استفاده از پچ های آپدیت به صورت آفلاین است.

آنچه در این مقاله میخوانیم.

– اطمینان پیدا کنید محصول شما پشتیبانی را دریافت می کند یا اینکه به روز است.

– EOL نسخه های آنتی ویروس نود 32

– خلاصه اجرایی

– قوانین خواندن ورژن آنتی ویروس

– سطح های پشتیبانی

– جزئیات نسخه ها

هدف این مقاله معرفی رویه های مربوط به چرخه عمر محصولات ESET و سیاست های پشتیبانی شرکت نود 32 از محصولات می باشد. به طوری که فراید EOL محصولات برای کاربران شفاف و قابل پیش بینی باشد.

در این مطلب سیاست های مربوط به چرخه عمر محصولات نود 32 را به صورت دسته بندی شده توضیح داده شده است. توجه کنید که شرکت ESET در سال های اخیر سیاست های سختگیرانه ای در خصوص نسخه های قدیمی را در پیش گرفته است، به صورتی که حتی امکان دارد نسخه های قبلی اکتیو یا آپدیت نشوند.

نکته مهم اینجاست که آپدیت های آنتی ویروس در صورتی دریافت می شود که آنتی ویروس نود 32 شما اکتیو شده باشد. برای این کار نیاز به لایسنس اورجینال آنتی ویروس نود 32 دارید. اگر قصد را دارید می توانید با مراجعه به صفحه محصولات

قوانین خواندن ورژن آنتی ویروس نود 32

آنتی ویروس های نود 32 از الگوی مشخصی پیروی می کند و هر کدام از اعداد معنی مشخصی دارند. برای مثال در زیر می توانید نحوه خواندن ورژن آنتی ویروس های ESET را ببینید:

امکانات اصافی، مانند زبان

این شماره به معنی ورژن اصلی آنتی ویروس نود 32 می باشد. که معمولا سالی یک بار تغییر می کند. شامل تغییرات اساسی آنتی ویروس، یا تغییر در معماری آنتی ویروس و عدم پشتیبانی از ویندوز های قدیمی می شود.

افزایش این عدد به معنای رفع اشکالات جزئی یا تغییرات جزئی نسبت به ورژن قبلی است.

نشان دهنده بروزرسانی های امنیتی خودکار و پایداری آنتی ویروس می باشد و تغییری در عملکرد آنتی ویروس ایجاد نمی کند.

شرکت ESET پشتیبانی آخرین ورژن محصولات زیر را گارانتی می کند:

Windows

Android

macOS

هر یک از محصولات در مرحله خاصی از چرخه عمر قرار می گیرند. چرخه عمر محصولات ESET به صورت زیر دسته بندی شده است:

محصولات این گروه در مراحل اولیه یا میانی چرخه هستند و به صورت کامل پشتیبانی های ESET را دریافت می کنند.

این محصولات به بلوغ کامل رسیده اند و ESET فقط آنها را نگه داری می کند، هیچ ویژگی جدید به آن اضافه نمی شود. محصولات این گروه نسخه های جدید را دریافت نمی کنند، همچنین تصمینی برای سازگاری آن ها با نسخه های جدید تر سیستم عامل وجود ندارد.

این محصولات تحت فرایند خاتمه داخلی ESET قرار می گیرند که منجر به منسوخ شدن کامل آنتی ویروس می شود.

سه سطح پشتیبانی برای محصولات نود 32 وجود دارد که هر کدام به صورت جداگانه در زیر توضیح داده شده است:

آنتی ویروس به صورت کامل پشتیبانی می شود و همچنین از ورژن های جدید آنتی ویروس و سیستم عامل پشتیبانی می شود.

به طور کلی به پشتیبانی فنی و رفع اشکال محدود می شود و احتمال دارد از نسخه های جدید سیستم عامل پشتیبانی نشود.

در این مرحله از چرخه عمر، محصول به صورت کامل پشتیبانی نمی شود و به هیچ عنوان عملکرد آنتی ویروس تضمین نمی شود.

Full Support

Limited Support

End of Life

جزئیات EOL نسخه های نود 32 ویندوز

مهمترین نکته در استفاده از آنتی ویروس نود 32 این است که علاوه بر بروزرسانی منظم دیتابیس همیشه نسخه آنتی ویروس خود را بروز نگه دارید. چون همانطور که در بالا توضیح داده شد در نسخه های قدیمی احتمال دارد ماژول و امکانات آنتی ویروس بروز رسانی نشود.

این مقاله بروزرسانی می شود…

برای مشاهده تمام آموزش های مربوط به محصولات ESET به صفحه  بروید، همچنین اگر آموزش خاصی مد نظرتان هست که در سایت پیدا نکرده اید در قسمت نظرات اعلام کنید تا هر چه سریع تر آموزش آن در سایت قرار داده شود

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا