دانش و سلامتمجله کسب و کار

کرم دور چشم ویتامین آ نی نی سایت

قبل از خرید کرم ژل ضد چروک دور چشم C10 آردن بهتر است بدانید

یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست است که به دلیل ترکیبات ضد پیری و مواد مرطوب کننده خود می‌تواند تیرگی، پف و یا چروک‌های پنجه کلاغی دور چشم‌ها را از بین ببرد. یکی از به نام  کرم دور چشم لاکچری کوین   ، به دلیل داشتن ۱۰ درصد آسکوربوسیلان C (فرم پایدار و فعال ویتامین C) می‌تواند به طور چشمگیری، چین و چروک‌های اطراف چشم فرد مصرف کننده را پس از یک دوره‌ی زمانی مشخص محو کند و در نهایت نیز آن‌ها را از بین ببرد. خواص ضد پیری، ضد تیرگی، ضد افتادگی پلک‌ها و مستحکم کننده بافت پوست محتوی این کرم به قدری زیاد است که می‌تواند سلامت پوست ظریف و چروک‌ شده اطراف چشم‌ها را مجدداً بازگرداند.

در پاراگراف بعدی، بیشتر در مورد مزایای استفاده از این   کرم پودر پد دار لاکچری کوین صحبت خواهیم کرد.

مزایای کرم ژل ضد چروک دور چشم C10 آردن

عصاره بابونه موجود در این محصول خواص ضد التهابی داشته و می‌تواند به درمان التهابات پوستی کمک کند. فعالیت رادیکال‌های سوپر اکسیدی محیط می‌توانند به پوست آسیب جدی وارد کنند اما عصاره بابونه ژل مورد بحث به دلیل داشتن خواص ضد التهابی قوی خود، تاثیر این رادیکال‌ها را خنثی می‌کند.

ویژگیهای ضد چروک دور چشم C10 آردن

  • مرطوب کننده پوست اطراف چشم و احیا کننده بافت این نواحی
  • دارای خواص ضد پیری (برطرف کننده چین و چروک‌های اطراف چشم)
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی
  • ضد تیرگی و ضد پف زیر چشم
  • دارای اثرات آنتی اکسیدانی
  • ضد افتادگی پلک‌ها و ضد آلودگی هوا

روش استفاده از کرم ژل ضد چروک دور چشم C10 آردن

در طول روز بهتر است دو بار از این محصول (یک‌ بار صبح و یک‌ بار شب) استفاده کنید.  کرم روز و شب لاکچری کوین اصل را به مقدار مناسب بر روی نواحی اطراف چشم‌های خود پخش کنید و ماساژ دهید تا جذب شود. اگر در کنار چشم‌هایتان، بردیگی و یا زخم ایجاد شده است، حتما دقت کنید که محتوی کرم در تماس با آن زخم‌ها و بردیگی‌ها قرار نگیرد. در صورت مشاهده هرگونه حساسیت، مصرف کرم را قطع کنید و به پزشک متخصص مراجعه کنید.

محصولات مرتبط

سه محصول دیگر از برند آردن که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید  و  هستند‌.

کلاژن دریایی و ذرات کلوئید طلا دوتا از مهم‌ترین ترکیبات این سرم هستند که هر کدام به نوبه خود باعث جوان سازی و بهبود بافت کلی دور چشم می‌شوند.

ذرات کلوئید طلا با ترمیم و بازسازی پوست دور چشم، درخشش و شادابی خاصی به آن می‌بخشند. از طرفی کلاژن دریایی باعث کاهش علائم پیری شده و از پوست حساس و نازک دور چشم محافظت می‌کند.

دور چشم حاوی طلا و کلاژن به سبب داشتن بافت سرمی به سرعت جذب شده و پوست را تازه و آبرسانی می‌کند. به طور کلی در نقد دور چشم بالانس می‌توان گفت که این محصول اثر جوان سازی و ضد تیرگی بر پوست دور چشم دارد.

قیمت مناسب و حجم استاندارد ۱۵ میلی لیتر از دیگر ویژگی‌های مثبت سرم دور چشم طلا و کلاژن هستند و جزء مزایای خرید این محصول به شمار می‌روند.

سرم دور چشم جوانساز طلا و کلاژن بالانس برای چه افرادی مناسب است؟

تمرکز اصلی این سرم بر روی بازسازی پوست دور چشم، کاهش چین و چروک‌ها و تیرگی است. برای استفاده از این سرم نمی‌توان محدودیت سنی خاصی را تعیین کرد. یک فرد ممکن است در سن ۲۵ سالگی علائم پیری در دور چشمانش ظاهر شده باشند و یک فرد دیگر در سن ۳۰ یا ۳۵ سالگی دچار این علائم شود.

پس در هر سنی که قرار دارید بسته به نوع نیازتان می‌توانید هر یک از دور چشم‌های بالانس را استفاده کنید.

دور چشم ویتامین سی بالانس

کرم روز و شب لاکچری کوین اصل به طور ویژه برای آبرسانی، افزایش شفافیت و شادابی پوست دور چشم فرموله شده است. این کرم با داشتن ویتامین سی و پپتیدهای موثر، پوست دور چشم را روشن تر و درخشان تر می‌کند.

ویتامین سی علاوه بر خاصیت روشن کنندگی، شاداب کننده پوست و آنتی اکسیدان قوی نیز می‌باشد. این ویتامین از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و پیری زودرس ناشی از آنها محافظت می‌کند. همچنین با شاداب سازی و شفاف سازی پوست دور چشم، آثار کدری و خستگی آن را از بین می‌برد.

حجم این کرم دور چشم ۱۵ میلی لیتر است و همانند دیگر محصولات بالانس، قیمت بسیار مناسبی دارد.

پماد ویتامین آ برای پوست صورت نی نی سایت | پماد ویتامین آ چشمی برای جوش نی نی سایت | پماد ویتامین آ چشمی برای چروک دور چشم

کرم روشن کننده ویتامین سی دور چشم بالانس برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی در نقد کرم دور چشم بالانس حاوی ویتامین سی می‌توان گفت که این محصول برای افرادی مناسب است که پوست دور چشمانشان تازگی و شادابی خود را از دست داده و کدر و بی حال به نظر می‌رسد.

ویتامین سی برای تمامی سنین قابل استفاده است و هیچ گونه محدودیت سنی ندارد. تنها افرادی که پوست حساس به ویتامین سی دارند، نباید از این دور چشم استفاده کنند.

جمع بندی نهایی:

اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی درباره نقد دور چشم بالانس داشته باشیم و ویژگی‌های بارز هر یک از محصولات را مرور کنیم، باید بگوییم که:

 

مشاهده مطالب بیشتر
دکمه بازگشت به بالا