اقتصادی

یکی از راحت‌ترین انواع دریافت منابع، مالیات‌های ابرازی از سوی مودیان است

مجله ایرانی/مازندران مدیرکل امور مالیاتی مازندران، با بیان اینکه در امر تحقق درآمدهای مالیاتی یکی از راحت‌ترین دریافت منابع، مالیات‌های ابرازی از سوی مودیان است، گفت: رؤسای امور باید تا جایی که قانون اجازه می‌دهد در بحث ماده ۲۳۸ با مؤدی برای تعیین میزان مالیات حقه دولت به توافق برسند و نگذارند پرونده‌ها به هیات‌ها انتقال پیدا کند.

به گزارش مجله ایرانی، محسن اسلامی امروز، چهارم دی در هفتمین جلسه شورای معاونین اداره کل امور مالیاتی مازندران در خصوص مزایا و ضرورت‌های این پایانه گفت: نظام یکپارچه و فراگیر پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، یک نظام جامع جمع آوری و پردازش اطلاعات در سطح ملی است.

وی مهم‌ترین و اصلی‌ترین شالوده این نظام مالیاتی را داده‌ها و اطلاعات جمع آوری شده دانست و افزود: این داده‌ها از مدیریت جریان اطلاعات مالی و مالیاتی مودیان شروع شده و با مدیریت اطلاعات اقتصادی، تجاری و مالی به تکامل می‌رسد.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران تصریح کرد: با پیاده سازی پایانه‌های فروشگاهی در سطح واحدهای کسب و کار، ضمن تسریع، تسهیل و شفافیت جریان درآمدها و کاهش هزینه‌های قانونی صاحبان مشاغل نیز اتفاق افتاده و عدالت مالیاتی ایجاد می‌شود.

یکی از راحت‌ترین انواع دریافت منابع، مالیات‌های ابرازی از سوی مودیان است

این مسئول، به همین منظور خواستار اطلاع رسانی مطلوب در پایانه مذکور شد و از آمادگی این اداره کل برای برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مودیان و همکاران خبرداد.

اسلامی، سرعت بخشیدن به رسیدگی پرونده‌های مالیاتی مخصوصا ۱۰۰ پرونده مهم عملکرد و ارزش افزوده با توجه به زمان باقی مانده تا پایان سال را خواستار شد.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا