اقتصادی

۹۷۰ میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران پرداخت شد

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت مبلغ ۹۷۰ میلیارد تومان به کشاورزان کلزاکار بابت خرید تضمینی دانه‌های روغنی کلزا در ۱۳ خرداداد ماه خبر داد.

به گزارش مجله ایرانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی سید سعید راد با اعلام اینکه تا ساعت ۸ روز شنبه، بیش از ۶۸ هزار تن کلزا به ارزش یک‌هزار و ۴۲۶ میلیارد تومان از کشاورزان تحویل گرفته شده است، گفت: با احتساب ۹۷۰ میلیارد تومان که اول هفته به کلزاکاران پرداخت شد، تاکنون یک هزار و ۳۶۸ میلیارد تومان به این افراد پرداخت شده است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر اینکه تا آخر وقت روز گذشته، مجموعاً  ۶۸ هزار و ۳۰۰  تن کلزا از کشاورزان ۱۵ استان‌ خریداری شده است، خاطرنشان کرد: ۳۰ هزار و ۷۰۰ تن از این میزان (برابر ۴۵ درصد) در خوزستان، ۱۹ هزار تن (معادل ۲۸ درصد) در گلستان، ۶۶۰۰ تن (برابر ۱۰ درصد) در مازندران، ۵۸۰۰ تن (معادل ۸ درصد) در بوشهر و ۶۲۰۰ تن (برابر ۹ درصد) نیز از کشاورزان ۱۱ استان باقی‌مانده خریداری شده است.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تیم تحریریه اقتصادی

درود بر شما! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم و به تحلیل‌های اقتصادی می‌پردازم. با استفاده از روش‌های پیشرفته تحلیل، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در مورد مسائل اقتصادی تصمیم‌گیری کنید.
دکمه بازگشت به بالا