دانش و سلامت

مالک دفتر برای توییتر حکم تخلیه گرفت/ به دلیل پرداخت نکردن اجاره

از زمان تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، کسب‌وکار این شرکت کم‌وبیش دچار هرج و مرج شده و گزارش‌های متعددی درباره صورت‌حساب‌های پرداخت نشده آن منتشر شده است. اکنون TechCrunch براساس اسناد دادگاه توضیح می‌دهد که مالک دفتر توییتر در بولدر، در فوریه ۲۰۲۰ اعتبارنامه‌ای به ارزش ۹۶۸ هزار دلار برای اجاره دریافت کرده است. با این وجود، اعتبار آن در ماه مارس تمام شده و توییتر از آن زمان هیچ پرداختی انجام نداده است (ظاهراً اجاره این دفتر ماهانه حدود ۲۷ هزار دلار است).

تخلیه دفتر توییتر

در ماه می، مالک دفتر این موضوع را به دادگاه ارائه کرد و در ۳۱ می، قاضی دادگاه دستوری را صادر کرد که توییتر را موظف می‌کند تا ۴۹ روز آینده (یعنی قبل از پایان ماه جولای) دفتر خود را تخلیه کند.

طبق گزارش‌ها، ظاهراً زمانی حدود ۳۰۰ کارمند در دفتر بولدر توییتر مشغول به کار بوده‌اند، اما با وجود دوره‌های مختلف تعدیل نیرویی که طی چند ماه گذشته شاهد آن‌ها بوده‌ایم، احتمالاً این میزان اکنون بسیار کمتر شده است.

این اولین باری نیست که چنین گزارش‌هایی درباره توییتر منتشر می‌شود. اواخر سال گذشته نیز شرکت املاک کالیفرنیا، مالک ساختمانی که مقر اصلی شرکت توییتر است، از این شبکه اجتماعی به‌خاطر عدم پرداخت اجاره‌ای به مبلغ ۱۳۶,۲۵۰ دلار شکایت کرده بود. با وجود این مسائل و عدم پرداخت اجاره یک دفتر برای چندین ماه، به نظر می‌رسد آشفتگی‌های داخلی توییتر بسیار بیشتر از چیزی است که انتظار می‌رود. باید دید ایلان ماسک و «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل جدید چه واکنشی به این موضوع خواهند داشت.

۵۸۵۸

مشاهده مطالب بیشتر

گروه تحریریه علوم پزشکی

با تمرکز بر علم و دانش پزشکی، من می‌خواهم مطالبی را ارائه دهم که به شما کمک کند تا سلامتی خود را حفظ کنید و بهبود بخشید.
دکمه بازگشت به بالا