نماد سایت مجله ایرانی

طرز استفاده از شیشه شوی نانوسان

چگونه از مایع شیشه شوی خودرو نانوسان استفاده کنیم؟

اگر از پاک کردن مداوم شیشه‌های خودرو خود خسته شده‌اید و به دنبال راهی آسان برای رفع لکه‌ و چربی از روی آن هستید، استفاده از مایع شیشه شوی خودرو نانوسان می‌تواند گزینه‌ای عالی برای رفع این مشکل باشد. مایع شیشه شوی خودرو نانوسان محصولی فوق‌العاده برای تمیز کردن شیشه انواع خودرو از لکه و چربی است.

از مزایای استفاده از این شیشه‌شوی می‌توان به ماندگاری بالایی تمییزی شیشه، داشتن دیدی واضح و شفاف در رانندگی شب، ضد حساسیت بودن ترکیبات آن، خاصیت ضد انجمادی، نرم کردن تیغه‌های برف پاک‌کن برای رانندگی راحت‌تر در هوای برفی و بارانی و… اشاره کرد. در این مقاله به بررسی تخصصی یکی از محصولات نانوسان آلمان پرداخته‌‎ایم، برای آگاهی از روش استفاده، مزایا، قیمت و برخی دیگر از ویژگی‌‎های این شیشه‌شوی در ادامه با ما همراه باشید.

به واسطۀ بکارگیری در تولید شیشه شوی نانوسان، این محصول قابلیّت رقیق‌سازی تا 50 برابر حجم خود با آب را دارد. برای استفاده از آن، ابتدا حجم ظرفی را که می‌خواهید محلول شیشه شو را در آن درست کنید را تقسیم بر 50 نموده و به همین مقدار از محلول شیشه شو به داخل ظرف ریخته و بقیۀ حجم ظرف را با آب تمیز پر نمائید. بعنوان مثال اگر حجم ظرف 500 سی‌سی یا نیم لیتر باشد لازم است تا 10 سی‌سی از محلول شیشه شوی نانوسان استفاده شود و یا به ازای هر لیتر آب، ۲۰ میلی‌لیتر از محصول اضافه گردد (تقریباً به اندازۀ 4 درب بطری محصول).

نکته: برای استفاده در مخزن شیشه شوی اتومبیل بهتر است ابتدا محلول را در یک یا چند ظرف درست کرد و سپس به مخزن شیشه شوی اتومبیل اضافه نمود. هر درب بطری محصول تقریباً معادل 5 میلی‌لیتر حجم دارد.

مایع شیشه شوی نانوسان، ترکیبی بسیار موثر و کاربردی برای از بین بردن انواع لکه و چربی از سطح شیشه و آینه است. تمیز کردن سطوح شیشه‌ای و آینه‌ها با این محصول، دیدی واضح و شفاف ایجاد کرده و می‌تواند ایمنی راننده در هنگام رانندگی به ویژه در شب را ایجاد نماید. از فواید بی‌نظیر استفاده از شیشه شوی نانوسان در اتومبیل یکی این است که این محصول باعث نرم‌شدن تیغۀ پلاستیکی برف پاک‌کن، به مرور زمان شده و موجب حرکت بهتر تیغه روی سطح شیشه خواهد شد و دیگری اینکه به دلیل دارابودن خاصیت ضد انجماد، از ترکیدگی مخزن شیشه شو و لوله‌های انتقال آب برف پاک‌کن و ایجاد خسارت ناشی از یخ‌زدگی، به خصوص در فصول سرد، جلوگیری می‌نماید.

بسته‌بندی این محصول شامل یک بطری 500 میلی‌لیتری است و از آنجائیکه قابلیّت ترکیب و رقیق‌سازی تا 50 برابر حجم خود با آب را دارد، در نتیجه با تهیه تنها یک عدد از آن می‌توان 25 لیتر مایع شیشه شو داشته باشیم. از این رو تهیۀ این محصول ارزشمند، با توجه با کارایی و کیفیتی که دارد و با توجه به قیمت تمام شده برای هر لیتر، از صرفۀ اقتصادی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و می‌تواند مصرف بیش از یک سال مایع شیشه پاک‌کن یک خانه را تامین نماید.

این محصول تحت لیسانس شرکت گلوبال پریفر آلمان و در شرکت نانوسان ایران تولید می‌شود. ترکیبات بکار رفته در آن هیچ‌گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌کنند و با استفاده از آن می‌توان در مصرف آب صرفه‌جویی نمود. بکارگیری نانوتکنولوژی در تولید محصولات مصرفی راه حلی اساسی برای حفظ منابع ارزشمند زمین می‌باشد و به همین دلیل امروزه با اقبال زیادی از سوی مصرف‌کنندگان روبرو شده است.

معرفی مایع شیشه شوی خودرو نانوسان:

مایع شیشه شوی خودرو  ترکیبی بسیار موثر و کارآمد برای تمیز کردن انواع لکه و چربی از سطح شیشه خودرو است ، دیدی واضح و عالی در هنگام رانندگی ایجاد می کند و همچنین این محصول باعث نرم شدن تیغه برف پاک کن می گردد و بدلیل دارا بودن خاصیت ضد انجمادی از ترکیدگی مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن و ایجاد خسارت ناشی از یخ زدگی در فصول سرد جلوگیری می نماید .

مشخصات فنی محصول :

نام محصول         مایع شیشه شوی نانوسان

کشور مبدا سازنده ایران برند نانوسان (تحت لیسانس گلوبال پریفر آلمان)

مناسب برای        پاک کردن شیشه ، براق کننده قوی ، رفع چربی و آلودگی

زمان تاثیر گذاری 1 دقیقه پس از اسپری

طرز استفاده        به میزان 1 به 50 با آب مخلوط شود

سایر امکانات       نرم کننده تیغه برف پاک کن-ضد انجماد-قابل استفاده در منزل

قیمت مایع شیشه‌شوی خودرو نانوسان NanoSun در وبسایت آقای بیز

این روزها انواع مختلفی از شیشه شوی خودرو با قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارد که شاید انتخاب مناسب‌ترین شیشه‌شوی از میان آنها کمی دشوار به نظر برسد. شیشه‌شوی نانوسان از بهترین محصولات در ایران است که علاوه بر تاثیر فوق‌العاده‌ای که بر شیشه ماشین دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

در فروشگاه aghayebiz.com امکان تهیه مایع شیشه‌شوی خودرو نانوسان حجم 500 میلی‌لیتر را برای شما فراهم کرده‌ایم تا به راحتی محصول دلخواه خود را سفارش دهید و از آن استفاده کنید. قیمت این شیشه‌شوی در این صفحه قابل مشاده است که خریداران عزیز می‌توانند تعداد دلخواه خود را انتخاب و نسبت به نهایی کردن سفارش اقدام کنند. مایع شیشه شوی خودرو نانوسان یکی از برترین محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی آقای بیز است. شما عزیزان می‌توانید، جهت تهیه این محصول یا کسب مشاوره رایگان، با مشاورین و کارشناسان در این فروشگاه تماس بگیرید و به راحتی آن را تهیه و خریداری نمایید.

مزایا :

نحوه استفاده :

محصول را با 50 برابر آب مخلوط و در مخزن شیشه شوی خودرو ریخته و استفاده نمایید .

شرایط استفاده و نگهداری

دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید .

توجه :

در جهانی که هر روزه شاهد تغيير و تحولات شگرف در زمينه هاي مختلف هستيم، محيط نیز با تغييرات بسياري مواجه است و رقابت شديدي در تمامی عرصه ها بوجود آمده است.

طرز استفاده از شیشه شوی نانوسان

طریقه استفاده از این محصول بسیار ساده است.اگر قصد استفاده از آن برای خودرو را دارید طبق دستور گفته شده می توانید به نسبت 1 به 50 با آب مخلوط کنید و داخل مخزن شیشه شو خودرو بریزید.اگر قصد استفاده از این محصول برای استفاده در منزل را دارید می توانید به اندازه دو درب از آن را داخل مخزن شیشه پاک کن ریخته و مانند سایر شیشه پاک کن ها استفاده کنید.

خرید و قیمت مایع شیشه شوی خودرو نانوسان

قیمت شیشه شوی نانو برند نانوسان بسیار مناسب است و با یک عدد رایت یا شیشه پاک کن الکلی معمولی برابری می کند. اما کیفیت شیشه شوی نانو و میزان اثر بخشی در از بین بردن چربی ها و آلودگی به هیچ عنوان با یک مایع شیشه شوی معمولی قابل مقایسه نیست. این شیشه شو دارای ترکیبات براق کننده می باشد و همچنین با ایجاد یک لایه پوششی نانو باعث می شود تا پس از استفاده از آن از نشست گرد و غبار بر روی شیشه جلوگیری شود.

خروج از نسخه موبایل