دانش و سلامت

دکتر زالی: در اپیدمی کرونا نیروهای بهداشتی کارنامه درخشانی برای دانشگاه به ارمغان آوردند

دکتر. الرزا زالی با اشاره به وضعیت بالای بخش بهداشت دانشگاه در کشور اظهار داشت: در اپیدمی کرونا ، خدمات بهداشتی رکورد چشمگیری را برای دانشگاه به ارمغان آورد.

به گزارش مجله ایرانی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در دیدار با روسای مراکز بهداشتی و شبکه های بهداشتی دانشگاه ، رئیس دانشگاه ، دکتر علیرضا زالی ، کارکنان بهداشتی خدمات سخت کوش دانشگاه در صف مقدم بودند ، به او افتخار کردند و به وضعیت بالاتر و بهتر بخش بهداشت دانشگاه در کشور اشاره کردند.

رئیس دانشگاه نمایندگان کل نخبگان در تمام سطوح بهداشتی و دکتر بوده است. وی با اشاره به تجارب ارزشمند بهادر ، برنامه ها و برنامه های منظم و دقیق در منطقه را ستود.

دکتر. زالی با اشاره به الزامات بخش بهداشت از نظر زیرساخت ها ، تدارکات و نیروی انسانی ، خاطرنشان کرد: بخش بهداشت از سال ها قبل در سطح ملی و استانی مورد غفلت قرار گرفته و وجود چنین کمبودها و نیازهایی در استان تهران شرح داده شده است. همانطور که بسیار دردناک است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از روحیه و رفتار ، همکاران شایسته و ماهر و سخت کوشی مجتمع سلامت تقدیر و از نقش روسای مراکز و شبکه های بهداشتی در راهکارهای حوزه سلامت تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه با اشاره به فشار مضاعفی که سال گذشته به همکاران و کارکنان بهداشتی وی وارد شد ، به همه آنها گفت که آنها رکورد خوبی برای دانشگاه به ارمغان آورده اند.

دکتر. زالی با اشاره به فعالیتهای روزمره همکاران خود در بخش بهداشت دانشگاه طی یک سال گذشته ، بر اجرای ، نظارت ، مسافرت و مدیریت برنامه های بیماری کرونا ویروس قلب تأکید کرد: از همه مردم سپاسگزارم باید کودک علاقه مند به سلامتی باشد.

وی با اشاره به گستره وسیع جغرافیایی و جمعیتی این دانشگاه گفت: این دانشگاه یکی از ساده ترین خدمات بهداشتی در کشور را دارد.

رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از اجرای برنامه های خلاقانه و خلاقانه مانند غربالگری در بازار تهران و بازار بازار و محله های هرندی توسط پردیس بهداشت دانشگاه ، بر لزوم گسترش این پروژه های نوآورانه بهداشتی تأکید کرد.

دکتر. زالی اجرای این طرح برای هر خانوار را از دیگر اولویت های حوزه بهداشت دانست و گفت: اجرای این طرح خلاق باعث ارتقا سلامت استان تهران می شود.

وی اجرای طرح شهید سلیمانی را در نتیجه شناسایی خلأهای موجود در بخش بهداشت تهران متذکر شد و یادآور شد: برنامه هایی در این زمینه در دست تهیه است.

به گفته وی ، هر ساله در تعطیلات نوروز ، طرحی برای بازدیدها و پایش های بهداشتی اجرا می شود و امسال به دلیل ازدیاد کرونا ، ما باید جنبه های نظارتی و خدماتی این طرح را افزایش دهیم.

دکتر. زالی بازار تهران را پدیده ای اجتماعی ، اقتصادی و امنیتی توصیف کرد که به دلیل شیوع ویروس های جهش یافته به توجه بیشتر احتیاج دارد زیرا محیط های شلوغ بستر مناسبی برای گسترش و رشد ویروس فراهم می کند.

وی مطالبات روسای شبکه ها و مراکز بهداشتی را تشریح کرد و قول محاسبه مرخصی کارکنان بهداشت را داد.

لزوم تغییر وضعیت نیروهای طرح تحول سلامت ، افزایش تعداد تخت های قرچک و بیمارستان در دانشگاه ، تأمین نیازهای زیرساخت های بهداشتی و درمانی دانشگاه از دیگر مباحثی بود که رئیس دانشگاه در این مورد عنوان کرد جلسه

در پایان سخنان خود ، دکتر زالی از تلاشهای پردیس بهداشتی دانشگاه طی 13 ماه گذشته برای مقابله با کرونا و بهبود سلامت جامعه قدردانی کرد و برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی دکتر بهادر همچنین به روسای مراکز بهداشتی درمانی و شبکه های دانشگاه اشاره کرد که در خط مقدم مبارزه با تاج گذاری در زمینه بهداشت هستند.

وی به همکاران سخت کوش خود در زمینه بهداشت دست گفت و گفت که خدمت و خدمت بیست و چهار ساعته او در نزد خداوند متعال ایمن است و بعداً برکات زمینی بیشتری را برای وی فراهم می کند.

وی به تشدید طرح شهید سلیمانی از 7 مارس 1999 تا 6 آوریل 1400 اشاره کرد و یادآور شد: کارهای دوگانه در چارچوب طرح انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، روسای مراکز بهداشتی و شبکه های بهداشتی درمانی وابسته به دانشگاه در جلسه مذکور با تحسین حمایت رئیس دانشگاه و معاون امور بهداشتی ، نظرات خود را ارائه دادند. پیشنهادات و توابع.

انتهای پیام

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا