دانش و سلامت

لو رفتن تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 13T Pro پیش از معرفی رسمی/ عکس

اگرچه طبق شایعات قبلی، سری شیائومی ۱۳T قرار بود در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) به اروپا عرضه شود، اما رونمایی از این گوشی به تعویق افتاد. اما به تازگی، حساب توییتری Paras Guglani با انتشار پستی مشخصات کاملی از شیائومی ۱۳T Pro را فاش کرده و مدعی شده که این سری در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) عرضه خواهد شد.

لو رفتن تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 13T Pro پیش از معرفی رسمی/ عکس

براساس اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ تی پرو به پردازنده دایمنسیتی ۹۲۰۰ مدیاتک مجهز خواهد شد. هم‌چنین این دستگاه با رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت وارد بازار می‌شود. کاربران از میان دو رنگ مشکی کلاسیک با قاب پشتی شیشه‌ای و آبی روشن با بافتی شبیه به چرم حق انتخاب خواهند داشت.

این دستگاه دارای نمایشگر OLED با وضوح ۱.۵K است که از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت و فناوری کاهش نور ۲۸۸۰ هرتزی برخوردار خواهد بود.

شیائومی ۱۳T Pro در بخش دوربین، دارای یک سنسور اصلی IMX۷۰۷ سونی (f/۱.۹) با وضوح ۵۰ مگاپیکسل و لرزشگیر اپتیکال است که با دو لنز ۱۳ مگاپیکسلی Omnivision OV۱۳۸ فوق عریض با دیافراگم f/۲.۲ و ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو OVSOD تکمیل می‌شود. هم‌چنین یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سونی IMX۵۹۹ نیز وظیفه تصویربرداری سلفی را برعهده دارد.

لو رفتن تمام مشخصات فنی و تصاویر شیائومی 13T Pro پیش از معرفی رسمی/ عکس

شیائومی ۱۳ تی پرو دارای گواهینامه IP۶۸ است که محافظت در برابر آب، گرد و غبار را تضمین می‌کند. این دستگاه هم‌چنین نیروی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات تامین می‌کند.

۵۸۵۸

مشاهده مطالب بیشتر

گروه تحریریه علوم پزشکی

با تمرکز بر علم و دانش پزشکی، من می‌خواهم مطالبی را ارائه دهم که به شما کمک کند تا سلامتی خود را حفظ کنید و بهبود بخشید.
دکمه بازگشت به بالا