نماد سایت مجله ایرانی

مشاوره فنی خرید گیربکس طرح روس

قبل از خرید گیربکس طرح روس بخوانید

گیربکس های صنعتی چند محوره روسی که با نام گیربکس قورباغه ای و گیربکس شتری نیز شناخته می شوند، با کیفیت بالا از قدیمی ترین انواع گیربکس های صنعتی هستند که از جلفا و عموما به صورت استوک وارد ایران می شدند و با نام گیربکس صنعتی روسی جلفا هم شناخته می شوند.

تماس با شرکت گذرگاه
ادرس: تهران ضلع شمالی میدان هفتم تیر ساختمان تجاری ادری نگین ابی طبقه اول واحد ۱۰۲
تلفن: ۰۲۱۸۸۸۲۰۰۸۹
همراه1: 09353234729
همراه2: 09122039983
همراه3: 09123505979

این گیربکس ها با توجه به کیفیت بالای ساخت در ایران بسیار مورد استفاده قرار می گرفتند. گیربکس روسی در حال حاضر مهندسی معکوس شده و در داخل تولید و عرضه می شود که به علت الگوبرداری از گیربکس روسی به گیربکس های صنعتی طرح روسی معروف هستند. گیربکس صنعتی روسی از دو یا چند چرخ دنده که به صورت سری، روی محور های موازی قرار گرفته اند، تشکیل شده است.

حرکت این چرخ دنده ها بر روی یکدیگر در نهایت سبب افزایش گشتاور ورودی شده و عمل کاهش دور را امکان پذیر می سازد. گیربکس های صنعتی در واقع تجهیزی برای انتقال توان هستند و نه تولید کننده توان. در گیربکس های صنعتی کاهنده، عمل کاهش دور سبب افزایش گشتاور و در گیربکس های افزاینده این عمل بالعکس صورت می گیرد. در نتیجه توان ورودی و خروجی گیربکس (با صرف نظر از راندمان گیربکس) با هم برابر می باشد.

گیربکس طرح روس

گیربکس های صنعتی روسی از دو یا چند چرخ دنده (دو محور،سه محور،چهار محور،پنج محور و شش محور) که به صورت سِری، روی محورهای موازی قرار گرفته اند، تشکیل شده است. حرکت این چرخ دنده ها بر روی یکدیگر موجب افزایش گشتاور ورودی شده و عمل کاهش دور را امکانپذیر می سازد. گیربکس های صنعتی در واقع وسیله ای برای انتقال قدرت هستند و نه مولد قدرت. در گیربکس های صنعتی کاهنده، عمل کاهش دور سبب افزایش گشتاور و در گیربکس های افزاینده این عمل برعکس انجام می گیرد،در نتیجه توان ورودی و خروجی گیربکس (با در نظر نگرفتن راندمان گیربکس) با هم یکسان می باشد.

گیربکس طرح روس قورباغه ای

گیربکس صنعتی قورباغه ای طرح روسی، گیربکس صنعتی چند محوره ای می باشد که با تبدیل قدرت ورودی به گشتاور خروجی سبب انتقال نیرو می شود. این گیربکس مانند سایر گیربکس های صنعتی در تیپ های مختلف از کوچکترین اندازه تیپ 250 تا تیپ 850 برای استفاده در صنایع مختلف و بسته به نیاز گشتاور خروجی مورد نیاز مصرف کننده مورد استفاده قرار می گیرد.

گیربکس طرح روس قورباغه ای PM

گیربکس صنعتی روسی را با نام PM می شناسند که در تیپ های PM 250 و PM 350 و PM 400 و PM 500 و PM 650 و PM 850 موجود هستند. این تیپ گیربکس ها با نسبت تبدیل های 1:10 تا بیش از 1:100 بسته به سفارش مصرف کننده قابل ارائه هستند.

گیربکس های قورباغه ای در ایران

گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان با استفاده از دانش روز و نیروی فنی کارآمد، عمل طراحی و تولید این گیربکس ها را به طور کامل انجام می دهد و می تواند بنا به درخواست مشتری انواع  متفاوتی را برای نحوه خروجی گیربکس در نظر بگیرد، مانند: ورودی و خروجی گیربکس در یک سمت گیربکس، ورودی و خروجی در دو سمت گیربکس، خروجی گیربکس به صورت ضربدری (Z) و قابلیت تعویض مکان ورودی و خروجی گیربکس.

گیربکس های صنعتی روسی با توجه به ابعاد بزرگ بدنه و عرض زیاد چرخ دنده ها، اغلب برای استفاده در دستگاه هایی که نیاز به گشتاور بالایی دارند مناسب هستند. همینطور این گیربکس ها با بهره گیری از چرخ دندهای هلیکال و تماس مداوم چرخ دنده ها، صدا و استهلاک کمتری نسبت به دنده های خورشیدی معمولی دارند. این گیربکس ها در صنایع مختلفی همچون، سیمان،آهک، فولاد، روی، مس و … به کار می روند.

مشخصات عمومی گیربکس صنعتی قورباغه ای روسی

چرخ دنده کار شده در گیربکس های صنعتی روسی، دنده جناغی است که موجب تحمل گشتاور بالا و اِشغال جای کمتر در این تیپ گیربکس ها می شود. استفاده از چرخ دنده جناغی در گیربکس سبب صفر شدن نیروی محوری شده که انتخاب بیرینگ مورد نیاز را آسان تر کرده و سبب کاهش قیمت بیرینگ ها می شود.

برای بروز ریسک کمتر نیز، از رولبیرینگ استفاده شده است. علیرغم تولید گیربکس صنعتی روسی در نسبت تبدیل های متفاوت، به دلیل نحوه اتصال گیربکس و موتور در این گیربکس که اغلب به صورت غیرمستقیم (چرخ و زنجیر یا پولی و تسمه) می باشد، نسبت تبدیل مسئله مهمی به شمار نمی رود و دور خروجی و نسبت تبدیل نهایی با تغییر در ابعاد پولی امکان پذیر است.

یکی از مزایای کاربردی گیربکس طرح روس (قورباغه ای) استفاده جایگزین با گیربکس های حلزونی بزرگ یعنی تیپ 185 و 250 می باشد، که با توجه به تولید گشتاور بیشتر توسط گیربکس قورباغه ای نسبت به حلزونی، استهلاک کمتر و اختلاف قیمتی کم نسبت به یکدیگر، از گیربکس های صنعتی طرح روس(قورباغه ای) استفاده می گردد.

مزایای استفاده از گیربکس های صنعتی طرح روس (قورباغه ای-کتابی)

معایب کاربرد گیربکس های صنعتی طرح روس (قورباغه ای-کتابی)

مرکز خرید گیربکس صنعتی طرح روسی

گیربکس صنعتی استوک روسی که از جفا وارد ایران می شود به دلیل بالا بودن کیفیت محصول با این که چند سال کار کرده می باشد اما قابلیت استفاده حتی تا چد دهه را نیز دارند. این ویژگی عمر بالای این تیپ گیربکس ها باعث شده تا در ایران از روی این تیپ گیربکس مهندسی معکوس کنند و مدل هایی با همان مشخصات و ابعاد و اندازه و قابلیت تحمل بار گشتاوری طراحی و تولید نمایند که به خاطر الگو برداری از گیربکس روسی به گیربکس صنعتی طرح روسی معروف هستند.

این تیپ گیربکس از دو و یا چند چرخدنده که به صورت سری و پشت سرهم بر روی محور موازی قرار گرفته اند تشکیل شده است که حداقل از دو محور و حداکثر از چهار محور با توجه به نسبت تبدیل گیربکس تشکیل می شود که هر چه میزان نسبت تبدیل بیشتر شود نیاز به چرخدنده بیشتر و در نتیجه اضافه شدن محور به گیربکس می شود.

گیربکس صنعتی استوک

گیربکس صنعتی روسی استوک از شهر جلفا به صورت کیلویی وارد ایران می شود و به گیربکس کیلویی روسی معروف است. این تیپ گیربکس های صنعتی بعد از چند سال کارکرد در کشورهای اروپایی به کشورهای آسیای شرقی ارسال می شوند و در آنجا با توجه به کیفیت گیربکس مورد بازسازی قرار میگیرند و با تعمیرات جزیی چندین سال در صنایع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد، به همین منظور برای خرید گیربکس استوک روسی و یا خرید گیربکس صنعتی استوک و همچنین خرید گیربکس کیلویی استوک به گیربکس روسی جلفا مراجعه می کنند.

گروه مهندسی گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان بعنوان عامل فروش گیربکس استوک روسی، گیربکس صنعتی استوک، گیربکس صنعتی روسی جلفا، گیربکس کیلویی روسی، گیربس طرح روسی ایرانی، مرکز فروش گیربکس صنعتی روسی، فروش گیبکس صنعتی استوک، گیربکس صنعتی قورباغه ای این محصولات را با دوسال ضمانت کالا به فروش می رساند.

نحوه قرارگیری ورودی و خروجی گیربکس طرح روسی

گیربکس طرح روسی به دلیل ساخت در داخل قابلیت تغییر در نحوه ی آرایش ورودی و خروجی گیربکس را دارد، و می توان بنابر درخواست کاربر به شکل های مختلف تولید شود. رایج ترین نمونه ورودی و خروجی گیربکس به شکل Z می باشد که ورودی در یک طرف و خروجی در طرف مقابل گیربکس قرار می گیرد. در همین حالت قابلیت تعویض و جاجایی ورودی و خروجی گیربکس فراهم می باشد. در حالت دیگر می تواند ورودی و خروجی گیربکس هر دو در یک طرف گیربکس قرار بگیرند و نوع آخر نیز ورودی و خروجی گیربکس بر هم عمود می باشند که ورودی با خروجی با هم نود درجه اختلاف زاویه ای دارند که به گیربکس انگل(angel) یا زاویه ای معروف هستند.

خروج از نسخه موبایل