دانش و سلامتمجله کسب و کار

مزایای تزریقات آمپول وریدی و عضلانی و… در منزل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای تزریقات آمپول وردید و عضلانی و … مجبور باشید به مراکز درمانی مراجعه کنید و به این دلیل منزلتان را ترک کنید، ترک کردن منزل زمانی که فرد بیمار است و حال خوبی ندارد به خصوص زمانی که ترافیک، آلودگی هوا و گرما وجود داشته باشد، این امر بسیار آزار دهند تر نیز می شود.

رفت و آمد جهت مراجعه به مراکز درمانی برای دریافت خدمات درمانی از جمله تزریقات برای سالمندان و کودکان بسیار دشوار تر است، اما امروز اجباری جهت مراجعه به مراکز درمانی وجود ندارد، فرد در دریافت خدمات تزریقات حق انتخاب دارد می تواند در منزل از خدمات درمانی استفاده کند تا در محیطی بهتر و امن تر بماند، این راه جایگزین استفاده از خدمات تزریقات آمپول وریدی و عضلانی و … در منزل است، در این مقاله سپید گستر می خواهیم با مزایای تزریقات آمپول وریدی و عضلانی و… در منزل آشنا شویم.

آمپول عضلانی im | تزریقات بانوان در منزل | تزریقات بانوان در منزل به پشت

مهم ترین مزایای تزریقات آمپول وریدی و عضلانی در منزل

انجام تزریقات در منزل مزیت های زیادی دارد، از مهم ترین مزایای تزریقات در منزل به موارد زیر می توان اشاره کرد:

صرفه جویی در وقت

بیماری که به خدمات تزریقات نیاز دارد باید از ساعت کاری خود را کم کرده و به مراکز درمانی مراجعه کند و زمانی زیادی صرف رفت و آمد بیمار می شود، در این شرایط فرد می تواند از خدمات تزریقات در منزل استفاده کند ، پرستار متخصص جهت ارائه خدمات به نزد بیمار می آید و به بهترین شکل ممکن تزریقات را انجام می دهد.

صرفه جویی در هزینه ها

یکی از مزایای تزریقات آمپول وریدی و عضلانی و … در منزل صرفه جویی در هزینه ها است چرا که نیاز به پرداخت هزینه ای بابت رفت و آمد وجود ندارد بنابراین  با استفاده از خدمات تزریقات در منزل در هزینه نیز صرفه جویی می شود.

عدم قرار گرفتن در معرض آلودگی ها

همان طور که می دانید بسیاری از بیماری ها مانند بیماری های تنفسی و بیماری های قلبی عروقی نباید در معرض آلودگی هوا قرار بگیرند چرا که برای این بیماران بسیار خطرناک است، شما می توانید با استفاده از خدمات تزریقات در منزل از قرار گرفتن بیمار در معرض آلودگی هوا جلو گیری کنید تا بیمار در هوای پاک و تمیز منزل بهبود یابد.

آسایش و احساس راحتی بیمار در منزل

استفاده خدمات تزریقات در منزل برای بیمارانی که وضعیت خوبی ندارند و مراجعه به مراکز درمانی برای آن ها سخت است گزینه بسیار مناسبی است چرا که بیمار در منزل احساس بهتری داشته و در هنگام استراحت کردن تزریقات برای او انجام می شود.

اطمینان از رعایت نکات بهداشتی هنگام تزریقات

خدمات تزریقات در منزل توسط پرستارانی متخصص انجام می شود که نسبت به رعایت بهداشت در تزریقات آشنایی کامل دارند و از ایجاد عفونت و یا عوارض جانبی پیشگیری های لازم را انجام می دهند، شما می توانید تزریقات را با خیال راحت به این افراد بسپارید.

آمپول عضلانی im | تزریقات بانوان در منزل | تزریقات بانوان در منزل به پشت

عدم نگرانی بابت ابتلا به بیماری های واگیر دار

یکی از مهم ترین مزایای تزریقات آمپول وریدی و عضلانی و … این است که دیگر نیاز نیست فرد به مراکز درمانی و بیمارستان ها که امکان ابتلا به بیماری های واگیرد دار وجود دارد مراجعه کند فرد در محیط امن منزل خدمات دریافت می کند و از میکروب ها و بیماری هایی مانند کرونا در خواهد بود.

عدم نگرانی بابت نبود تخت

امروزه بسیاری از مراکز درمانی با کمبود تخت مواجه هستند بنابراین برای دریافت خدمات تزریقات ممکن است تختی برای ارائه خدمات نباشد و باید در صف طولانی ای باشید بنابراین بهترین راه استفاده از خدمات تزریقات در منزل است.

انواع تزریقات در منزل

  • تزریقات آمپول وریدی
  • تزریقات آمپول عضلانی
  • تزریقات داخل جلدی
  • تزریقات زیر جلدی
  • سرم تراپی
  • تزریق واکسن
  • درمان آنتی بیوتیک

تزریقات برای کودکان در منزل

 از جمله خدماتی که در زمینه تزریقات ارائه داده می شود انجام تزریقات برای کودکان در هر رنج سنی است، تزریق برای نوزادان و کودکان به دلیل اینکه می ترسند از تزریقات بسیار چالش برانگیز است.

کودکان در طول زندگی خودشان نیاز به تزریقات مختلفی دارند، که یکی از مهم ترین تزریقات برای کودکان تزریق واکسن است، همچنین ممکن است با حضور کودک در مراکز درمانی و بیمارستان تا دچار استرس و اضطراب شوند و در این صورت تجربه نا گوار و فراموش نشدنی در ذهنشان باقی می ماند.

خدمات تزریقات در منزل برای کودکان، گزینه مناسبی برای کودکان است چرا که استرس و اضطراب کودک را کاهش می دهد، که از بهترین مزایای تزریقات آمپول وریدی و عضلانی و … در منزل است، پرستاری که تزریقات کودک در منزل را انجام می دهد دارای مهارت کافی است، توانایی مهار و مدیریت کودک را دارد همچنینی تزریقات برای کودک را با حد ممکن بدون در انجام می دهد.

تزریقات برای سالمندان

با توجه به اینکه بسیاری از سالمندان توانایی جسمی ندارند، به بیماری های چون زخم بستر و … مبتلا هستند نمی توانند برای انجام امور درمانی خود که مهم ترین آن تزریقات است به مراکز درمانی مراجعه کنند، همچنین افراد سالمند به دلیل کهولت سن و بیماری های که دارند سیستم ایمنی شان ضعیف است و امکان ابتلا به بیماری های دیگر در مراکز درمانی در سالمندان بیشتر است بنابراین بهتر است این افراد برای درمان از خدمات تزریقات در منزل استفاده کنند.

آمپول عضلانی im | تزریقات بانوان در منزل | تزریقات بانوان در منزل به پشت

آشنایی با تزریقات آمپول وریدی و عضلانی سپید گستر

تزریقات در منزل یکی از خدماتی است که مرکز سپید گستر ارائه می دهد که توسط پرستاران متخصص و مجرب با بهترین شکل ممکن در زمینه تزریقات به صورت شبانه روزی ارائه داده می شود، یکی از با کیفیت ترین خدمات که ارائه می شود در مرکز سپید گستر تزریقات در منزل است که مزایای تزریقات آمپول وریدی و عضلانی و … در منزل زیاد است که سعی کردیم این مزایا را برای شما مطرح کنیم.

سخن پایانی برای مزایای در منزل

با استفاده از خدمات تزریقات در منزل دیگر نیاز به رفتن به مراکز درمانی و خارج شدن از منزل، ماندن در ترافیک و منتظر ماندن در صف  مراکز درمانی نیست.

سپید گستر خدمات تزریقات در منزل را به همراه اعزام پرستاران آموزش دیده و مجرب را در برنامه کاری خود قرار دارد چرا که این امر مزیت های زیادی دارد و می توان به خانواده ها و افراد بیمار در هر سنی کمک کرد.

مشاهده مطالب بیشتر

تحریریه مجله ایرانی

اعضای تحریریه این مجموعه می‌کوشند از قالب ظاهری خبرها فراتر رفته و به زوایای پنهان و آشکار حوادث سرک بکشند و با کندوکاو بیشتر، ناگفته‌ها و وجوه نامکشوف وقایع و حوادث را بیابند.
دکمه بازگشت به بالا